XXL Nutrition

Trenbolone en T3

Bezoekers in dit topic

MisterSjeiks

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2010
Berichten
56
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
104kg
Je hoord over trenbolone vaak dat het serieus het vetpercentage verlaagd tijdens de kuur. Kan iemand vertellen waar dit precies door komt. Je hoord namelijk ook dat tren de aanmaak van T3 remt. Je zou dan juist denken dat daardoor juist minder vet verbrand word of niet?
 
Doordat het zo verschrikkelijk anabool en androgeen is?

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Een caloriedeficiet zou ook helpen.
 
En ook de verhoging van IGF1 en gevoeligheid hiervoor.
 
De hoeveelheid vet die je lichaam opslaat is het resultaat van de verhouding androgenen:oestrogenen. Tren is 5x meer androgeen als test en aromatiseert niet.

Die relatie met T3 vermindering is volgens mij niet zo heel helder. Eerst dacht ik dat ook maar lees tegenstellende dingen hierover.
 
Trenbolone is idd ook ideaal voor droogheid en tevens beestig voor je kracht. T3 heb ik alleen maar k*t ervaringen mee omdat het echt russian roullete is met je schildklier en een van de kataboolste spul dat ik ooit heb genomen. Ik nam het wel altijd boven de 100 mcg..
 
Trenbolone is idd ook ideaal voor droogheid en tevens beestig voor je kracht. T3 heb ik alleen maar k*t ervaringen mee omdat het echt russian roullete is met je schildklier en een van de kataboolste spul dat ik ooit heb genomen. Ik nam het wel altijd boven de 100 mcg..


DNP al eens geprobeerd?
Ik ga van de zomer beginnen denk ik hehe
 
Die relatie met T3 vermindering is volgens mij niet zo heel helder. Eerst dacht ik dat ook maar lees tegenstellende dingen hierover.

Ik las laatst een stuk dat Tren indd de aanmaak van T3 remt, en dat het nemen van bv. 25mcg T3 tijdens Tren gebruik ook bevordelijk is voor de vermindering van Prolactine, aangeizen T3 de aanmaak van prolactine remt
zal het is opzoeken, stond ergens op t-nation dacht ik.
 
DNP al eens geprobeerd?
Ik ga van de zomer beginnen denk ik hehe

Echt geen aanrader. Ik had het volgens mij 2 weekjes genomen en kreeg op het einde hartkloppingen om het kwartier. Dit hield nog wel een aantal weken aan.

Ik vond het trouwens ook niet zo bijzonder spul. IMO beter wat AAS erin en je dieet goed afstemmen.
 
ik heb een maat die een kuur met testp, tren a, winstrol, DNP gaat doen, ik ga hem wel effe vragen voor een logje.
 
Back
Naar boven