MuscleMeat

Trenbolone Enanthaat

Bezoekers in dit topic

fer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
487
Waardering
0
ik neem aan dat Trenbolone Enanthaat ook pas in de 3e week goed werkt?
omdat enanthaat een lange ester is.
 
Weet je zeker dat wat je hebt tren enanthaat is. Ik ben tot nu toe alleen acetate tegengekomen. Als het inderdaad enanthaat is heb je behoorlijk mazzel, stuk minder injecties op die manier. Als je "frontload" zou het spulletje meteen al moeten gaan werken.
 
ik heb het nog niet, mijn leverancier zei dat hij het binnen 1-2 weken op voorraad heeft.
 
Je moet heel goed uitkijken dat het geen fake is, want tren wordt echt heel vaak nagemaakt, waarom? omdat tren mg voor mg de sterkste roid is


Dus oppassen wat je koopt,,,,
 
ik weet dat mijn dealer betrouwbaar is, en tren enanthate bestaat, hiij haalt het vandezelfde plek als waar ik altijd op amerikaanse boards over leest, dus het klopt allemaal.
 
Is idd. langwerkende tren op de markt. dus dat kan kloppen
 
je moet alleen wel even uitvogelen hoeveel mg je moet zetten om hetzelfde resultaat te behalen als met acetate. Aangezien de esthers anders zijn.
1mg acetate is niet gelijk aan 1mg enthanate. langere esthers bevatten meestal minder.
 
ja ke hebt wel wat meer tren enanthaat nodig dan tren acetaat per week, omdat je met test prop ook maar 300-350mg per week nodig heb om goed te groeien, terwijl test. enanthaat op 300-350mg een lage dosis is.
 
Back
Naar boven