AndroidHealthClinic

trenbolone enanthaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Garret

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
138
Waardering
0
Ik heb op internet gelezen dat er ook trenbolone met een enanthaat ester is.
Mijn vraag is of iemand weet of dit waar is, of dat iemand hier ervaring mee heeft.
 
Ja dat is er inderdaad. nog geen ervaring mee, maaar dat komt wel :p
 
Ik weet dat het heel moeilijk te krijgen is, en de van de tren zijn er zoveel fake, dat je niet meer weet of het nou om een echte tren of om een faker gaat.Tren is mg voor mg super spul, vandaar de fakes,,,,,,,,,,,,
 
Maak je het toch lekker zelf? Kind kan de was doen, is echt niet moeilijk en heel leuk om te doen.

Probeer het eens en bespaar jezelf een hoop geld en irritatie van die fakes!

groet,

dbco1
 
Hoe maak je het dan zelf?
 
Als je mij kan vertellen hoe ik aan trenbolone poeder kom.

Ik heb zelf nooit tren gebruikt, maar uit de verhalen die ik hoor moet het wel goed zijn. Nadeel vind ik dat je om de dag moet spuiten, dus enanthaat lijkt voor mij de oplossing
 
Laatst bewerkt:
poeder kan je hier gewoon in nederland kopen bij de juiste mensen... maar ja die mogen we niet noemen :p
 
poeder?? die komen in pallets dacht ik toch? die moet je fijn stampen. Kijk maar eens op www.finafarm.com
als j4e ff rondsurft vind je binnen mum van tijd een site waar uitgebreid beschreven staat (met foto's en al) hoe je dit spul maakt. Je moet natuurlijk wel op jezelf wonen en geen girl hebben die anti is :)
 
Ok, aan de pellets kan ik wel komen. Maar hoe krijg ik tren enanthaat.
Want de tren in finaplix is toch acetaat?
 
ja klopt is acetaat sorry
ik weet inderdaad eigenlijk niet hoe je tren enth krijgt. Ja je zou de geplette pallets gewoon op kunnen lossen in de olie maar hoe dat precies in zn werk gaat en of dat zelf te doen is weet ik eigenlijk niet ik heb zelf GEEN ervaring met het zelf maken van steroiden wat me overigens wel erg leuk lijkt zeker om je eigen gebrouwen as te proberen. Maar dat laat mijn omgeving momenteel nog niet toe helaas. Trouwens wel interessant om te weten hoe je tren enth kunt krijgen dat scheelt een hoop injecties en word tren beschikbaar voor meer gebruikers wat natuurlijk wel risicos met zich meebrengt. Het schijnt dat tren nogal erg sterk is en dus zeker niet voor een eerste kuurtje.
 
Back
Naar boven