XXL Nutrition

Trenbolone enanthate lage dosering onderzoekend gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Samenvatting


“deskundige op dit fora een scenario kan schetsen wat er zou gebeuren.

De details laat ik aan u over.”

Betreft de opname van voedingsstoffen en receptoren en hormoonhuishouding met lage dosering Tren E.

Doel: kijken of een dermate lage dosering 50mg per week de voedingsstoffen beter opneemt en de receptoren en de hormoonhuishouding gestaag blijft. Of weinig beïnvloed.

Vraag: of dit theoretisch mogelijk zou zijn ivm de werking van Tren E en zijn lange halfwaardetijd.

Groetjes
Opname van voedingsstoffen blijft hetzelfde, waarom zou dat veranderen? Dat is al bijna 100%, veel efficiënter gaat dat niet worden.

Ik weet niet wat je bedoelt met het gestaag blijven van receptoren. Qua hormoonhuishouding zullen LH, FSH, testosteron en oestradiol flink onderdrukt worden.
 
Opname van voedingsstoffen blijft hetzelfde, waarom zou dat veranderen? Dat is al bijna 100%, veel efficiënter gaat dat niet worden.

Ik bedoel meer in de zin van vertaling van de voedingsstoffen naar je spieren. Dat het beter wordt opgenomen in de spieren. Eiwit etc zo al elk anabool doet. De beklemmering is dus meer of ook bij lage dosis (50mg tren e per week) deze vertaling naar de spieren wordt bevordert onder lage dosis.

Groetjes
 
Ik weet niet wat je bedoelt met het gestaag blijven van receptoren. Qua hormoonhuishouding zullen LH, FSH, testosteron en oestradiol flink onderdrukt worden.

Ook bij zo’n lage dosis?

Groetjes
 
Fair enough. Post nu wel goed gelezen, haakte al snel af nadat ik je trainingschema, voeding en kuur zag staan. Ik lees nu dus dat je van de kuur afziet en puur info wilt vergaren?

Exact.

Nieuwsgierigheid..nieuwsgierigheid:)
 
Ook bij zo’n lage dosis?

Groetjes
Daar is geen klinische studie van, maar aan de hand van wat we weten van de sterke binding aan de androgeenreceptor en progesteronreceptor valt dat wel héél erg te verwachten.
 
Ik bedoel meer in de zin van vertaling van de voedingsstoffen naar je spieren. Dat het beter wordt opgenomen in de spieren. Eiwit etc zo al elk anabool doet. De beklemmering is dus meer of ook bij lage dosis (50mg tren e per week) deze vertaling naar de spieren wordt bevordert onder lage dosis.

Groetjes
Daar is geen onderzoek naar en opname van aminozuren door de spieren is bij (jong)volwassenen ook geen beperkende factor.
 
Wat een kut topic. Jij moet nog lang niet aan kuren denken.

Groetjes
 
Gast waarom? Je gaat toch ook niet onderzoeken hoeveel komkommers er in je reet passen?

Hahahahahahahahahahahajahahahahahaahahahahahaahahahahaahahahaha
 
Daar is geen klinische studie van, maar aan de hand van wat we weten van de sterke binding aan de androgeenreceptor en progesteronreceptor valt dat wel héél erg te verwachten.
Mijn dank is groot. :bow:
 
Soms denk ik echt dat we in de maling genomen worden door bepaalde mensen die dingen posten ik weet niet of ik sommige dingen serieus moet nemen.... je pols heeft een dikte van me lul en wilt aan de tren?
 
Soms denk ik echt dat we in de maling genomen worden door bepaalde mensen die dingen posten ik weet niet of ik sommige dingen serieus moet nemen.... je hebt een polsdikte van me lul en wilt aan de tren?


Ik ben het eens met je post, maar polsdikte?

Ik lift al 5 jaar en ik heb zo ver ik weer 0.0 CM fucking polsgains gemaakt.

Doe ik iets fout?


Hoe maak ik botgains?
 
Denk dat je mijn manier van
beschrijven/uitleggen wel begrepen hebt toch
 
Ik ben het eens met je post, maar polsdikte?

Ik lift al 5 jaar en ik heb zo ver ik weer 0.0 CM fucking polsgains gemaakt.

Doe ik iets fout?


Hoe maak ik botgains?
Aromatiserende middelen gebruiken en oedeem krijgen. Srs
 
Popcorn zo vroeg in de morgen... Is t al vrijdag?
 
Dit is gewoon een verkapt ik wil al veel te vroeg gaan kuren maar doe het met mate, dan is het vast meer geaccepteerd topic :(
 
Ik ben het eens met je post, maar polsdikte?

Ik lift al 5 jaar en ik heb zo ver ik weer 0.0 CM fucking polsgains gemaakt.

Doe ik iets fout?


Hoe maak ik botgains?

Erg vervelend voor je. Ik heb in die tijd wel wat polsgains gemaakt. Neemt niet weg dat mijn lul nog altijd veel dikker is.
 
Back
Naar boven