XXL Nutrition

Trenbolone/Masteron van IP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robbo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
125
Waardering
0
Een maat begint deze week met een combi van Masteron propionaat en Trenbolone acetaat.

Het is een mix van IP 100mg Mast en 100mg trenbolone per ml.

Wat kan hij het beste doen:

1ml EOD of 1ml om de 3 dagen?

Hij heeft nog niet zoveel kuurervaring. Hij weegt 100kg met 11% a 12% vet. Zijn doel is droger worden en kwaliteitsmassa aankomen.

Heeft iemand ervaring met deze combi? Hij is van plan dit 8 a 9 weken vol te houden. Is dit lang genoeg?

Moet er nog worden nagekuurd?

Graag tips en adviezen.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
eod moet je dat pakken. Maar geen test ernaast?? :)
6 tot ..... weken is zeker ok ;)
 
Korte esters eod nemen zoals Koen al aangeeft. 8 a 9wkn vind ik persoonlijk iets te veel prikken. Hij zou dan mijn inziens beter de enanthaat versie nemen van beide en lekker op 10wkn houden.
 
Ja het is veel prikken. Maar hij heeft nu eenmaal al kortwerkende esters liggen. Kijken hoe t bevalt. Kan daarna nog altijd een keer de enanthaatversie uitproberen.

Maar hoe zit het met het aantal ml per keer en de nakuur?

Is 1ml eod voldoende voor hem om genoeg resultaat te boeken?
 
Tren ace het liefst nog ED zetten vanwege sides. Beter nog Test prop toevoegen dan is zowat perfect.

Nakuren is belangrijk, ook HCG gebruiken tijdens de kuur.
 
trenbolone ace het liefst nog ED zetten vanwege sides. Beter nog Test prop toevoegen dan is zowat perfect.

Nakuren is belangrijk, ook HCG gebruiken tijdens de kuur.


Moet je ook nakuren wanneer je alleen trenbolone en mast gebruikt en er geen test naast zet? Mast en Tren zit in een flesje. Dan zou hij dus 0,5 ml per dag moeten zetten..dan krijgt hij 50mg trenbolone en 50mg Masteron ED binnen. Is dat beter?
 
nakuur is MUST DO!! en test naast zetten doe je beter tenzij je een slappe leuter wilt,tren hakt nogal in op de axis! ---->tijdelijke impotentie voor alle duidelijkheid! Als je wil weten hoe dat komt lees je maar s goed rond, wordt genoeg gezegd hier. grtz
 
Gewoon eod 1ml (100mg/100mg masteron/tren a) injecteren. 3x per week is ook goed.
 
nakuur is MUST DO!! en test naast zetten doe je beter tenzij je een slappe leuter wilt,trenbolone hakt nogal in op de axis! ---->tijdelijke impotentie voor alle duidelijkheid! Als je wil weten hoe dat komt lees je maar s goed rond, wordt genoeg gezegd hier. grtz

Nakuur is altijd goed, maar geen test erbij kan niet zoveel kwaad, immers masteron zet ook om tot een beetje test.
En het zijn niet echt hoge doseringen.
 
mjah je hebt gelijk,maar ik doe het liever niet zndr test,is toch 300mg tren per week he!ik weet waarover ik praat,heb een licht kuurverleden,en had r toch beetje last van toen ik deca nam op die hoeveelheid ongeveer en heeft toch tijdje geduurt tegen dat weer volledig hersteld was!maar je hebt gelijk dat masteron ook beetje test aanmaakt maar ik had toch liever test naast gezet met een goede nakuur! grtz
 
nakuur is MUST DO!! en test naast zetten doe je beter tenzij je een slappe leuter wilt,trenbolone hakt nogal in op de axis! ---->tijdelijke impotentie voor alle duidelijkheid! Als je wil weten hoe dat komt lees je maar s goed rond, wordt genoeg gezegd hier. grtz



Bullcrap

Bij lichte kuren kun je prima af zonder nakuur
 
bullcrap?? dit verschild van persoon tot persoon!tis niet omdat je al paar jaar langer met je sloffen op dit forum zit dat je dat moet veralgemenen en bekrachten met "bullcrap" ---->dat is dus bullshit,:windup: ik zeg toch dat ik er wel last van had ! :p :p
 
bullcrap?? dit verschild van persoon tot persoon!tis niet omdat je al paar jaar langer met je sloffen op dit forum zit dat je dat moet veralgemenen en bekrachten met "bullcrap" ---->dat is dus bullshit,:windup: ik zeg toch dat ik er wel last van had ! :p :p

Sterker nog, ik onderscheid me in dit geval, en lul weer eens recht tegen het gros hier op DBB in.dat deed ik al vanaf mijn eerste post, dat is ook de rden waarom ik door velen verafschuwd wordt op dit board. Ik heb een mening EN een gebruikerservaring. Doe ermee wat jij wilt :)

Dat jij dat had bij jouw kuurtje owkeey. Ik had heftige sides bij 200 mg deca en stond maanden op de kop. Maar vind jij het normaal dat sommigen een dianabol only doen van 6 weken op 40mg om zich vervolgens te gaan bombarderen met 20-40 mg nolvadex en 50 mg clomid? Beetje overdone, niet? :rolleyes:
Of een klassieke winstrol only MET goeie nakuer.........:roflol:

Kom op vent, 95% van dit board pakt 2 a 3 harde kilo's en merkt er verder nix van. Beetje hetzelfde als de 1e keer creatine :P

HCG, Proviron............allemaal leuk en je zult je fijn voelen dat er wondermiddeltjes bestaan die jouw "ff snel" verlossen van je sides, maar het blijft uitstel van executie :cool: Ook deftig nakuren kan heftige sides opleveren. Ik trilde en beefde me de tering van 20 mg nolvadex en werd zo blind als een mol van 50 mg clomid. Daar komt ook nog eens bij dat de early hardcore bb;ers Schwarzenegger, Zane, Platz etc het allemaal moesten doen zonder? Ik vind ze er zelfs beter uitzien dan de hedendaagse BB-generatie, maar smaken verschilen

Zoals jouw lever zichzelf weer op termijn hersteld, zullen je sun dried tomatoes tussen je benen dat ook doen en uiteindelijk weer golfballen worden.
Je libido kan een opdonder krijgen etc, maar is is maar 1 toepasselijk gezegde in dit hele verhaal:


Tijd heelt alle wonden ;)
 
Nakuur is altijd goed, maar geen test erbij kan niet zoveel kwaad, immers masteron zet ook om tot een beetje test.
En het zijn niet echt hoge doseringen.

Test is relatief gezien de veiligste aas van allemaal. Dus waarom niet gebruiken, je geniet daarnaast van de voordelen die test te bieden heeft.

Alles is ermee te combineren. Ik redeneer altijd vanuit test als ik een kuurtje neem.
 
Sterker nog, ik onderscheid me in dit geval, en lul weer eens recht tegen het gros hier op DBB in.dat deed ik al vanaf mijn eerste post, dat is ook de rden waarom ik door velen verafschuwd wordt op dit board. Ik heb een mening EN een gebruikerservaring. Doe ermee wat jij wilt :)

Dat jij dat had bij jouw kuurtje owkeey. Ik had heftige sides bij 200 mg deca en stond maanden op de kop. Maar vind jij het normaal dat sommigen een dianabol only doen van 6 weken op 40mg om zich vervolgens te gaan bombarderen met 20-40 mg nolvadex en 50 mg clomid? Beetje overdone, niet? :rolleyes:
Of een klassieke winstrol only MET goeie nakuer.........:roflol:

Kom op vent, 95% van dit board pakt 2 a 3 harde kilo's en merkt er verder nix van. Beetje hetzelfde als de 1e keer creatine :P

HCG, Proviron............allemaal leuk en je zult je fijn voelen dat er wondermiddeltjes bestaan die jouw "ff snel" verlossen van je sides, maar het blijft uitstel van executie :cool: Ook deftig nakuren kan heftige sides opleveren. Ik trilde en beefde me de tering van 20 mg nolvadex en werd zo blind als een mol van 50 mg clomid. Daar komt ook nog eens bij dat de early hardcore bb;ers Schwarzenegger, Zane, Platz etc het allemaal moesten doen zonder? Ik vind ze er zelfs beter uitzien dan de hedendaagse BB-generatie, maar smaken verschilen

Zoals jouw lever zichzelf weer op termijn hersteld, zullen je sun dried tomatoes tussen je benen dat ook doen en uiteindelijk weer golfballen worden.
Je libido kan een opdonder krijgen etc, maar is is maar 1 toepasselijk gezegde in dit hele verhaal:


Tijd heelt alle wonden ;)


Overdrijven is ook een vak. Waarom moet er altijd weer teruggegrepen worden naar het verleden van een aantal BB`ers waarvan je niet eens zeker wist wat ze allemaal gebruikten. Dat zijn pure speculaties.
 
tren en masteron samen moet perfect werken, test is niet eens nodig! als je problemen krijgt met HEM hardkrijgen dan kan je altijd clomid nemen.....laatste keer had ik tren en boldone samen toen ik klaar was kreeg ik wat last maar na een paar dagen clomid was het al weer weg.... test of geen test erbij je krijgt altijd een tegenslag als ik klaar ben met een kuur soms wat erger dan de andere keer... je moet zelf kijken of het nodig is....
 
@ die Lange..here we go again.. prima dat jij er zo mee omgaat en betreft een winstrol only valt idd te discussieren of een nakuur nodig hebt..maar daar heeft topicstarter het al helemaal niet over..

daarnaast lezen er heel wat andere no-brainers mee die wellicht een verkeert signaal meekrijgen van je stelling..ga er dus aub wat genuanceerder mee om! :)
 
diegene die merkt vanzelf of ie een nakuur nodig hebt of niet, ik geloof best dat het niet altijd nodig is maar soms echt wel!! ik heb het tot nu toe maar 1 keer nodig gehad verder is het snel genoeg vanzelf hersteld denk ik want hij weigert nooit zn werkzaamheden
 
Back
Naar boven