Fitness Seller

Trenbolone + Masteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kalasjnikov

Cool Novice
Lid geworden
31 mei 2012
Berichten
186
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Beste

Net deze spullen binnengehaald, jullie mening?
Thx!

oh2zyu.jpg


ja89rq.jpg


dy2g6o.jpg
 
Heb zelf ook winpharma, ziet er allemaal exact hetzelfde uit. Of er wat in zit is altijd maar de vraag-_- moet je net de juiste mensen kennen. Want zoals bij bijna elk ug lab wordt daarmee geknoeid... Maar als je echt spul hebt dan is dit ook meteen lekker spul! Succes
 
Ik had ook die tren , wat een troep was dat zeg !! Merkte geen ene klote ervan , overgestapt op ander merk boom direct knallen en krachttoename . Echt brol was dat
 
die masteron is mega underdosed
slecht spul.
 
Ik heb exact het zelfde gebruikt van win tren a, mastp en test p en ging als een trein. 5% vet eraf en 6 kg spier erbij met een dikke kracht toename. mis licht het aan de rest van je gear.

Heb zelf nog nooit klachten gehad over win pharma.
Of licht het aan dat je te vaak kuurt en dat je lichaam eraan gewend raakt.
gw goed na kuren en minimaal 3 tot 4 maanden of gaan.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Als alleen de mast echt is en de tren van malay niet ga je weinig merken mast p is puur om harder te worden en vocht weg te trekken. dan zou ik de tren a vervangen en moet je binnen 2 weken als de brandweer gaan. mis beetje test p erbij voor je libido.
 
Zit nu in 2de week tren a 100mg eod en mast 100mg eod, nog niets van gemerkt.. Kans dat die toch fake zijn?

Merk ook nirt veel van mijn ace 150.. zelfde merk.. eergisteren 300mg gezet en nog niks..

Same here,... vorig jaar top, nu bagger (imo),... minimaal sides,.. dus wel werkzame stof, maar echt underdosed lijkt wel.
 
Ik vind Malay Tiger top spul, alleen kan het helaas niet meer verkrijgen, anders zeker gekuurd op malay
 
had malay 150 tren ace... die was lekker, alleen beetje pijnlijk als je gezet heb;-), codes gechecked op site?
 
Back
Naar boven