AndroidHealthClinic

Trenbolone only???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gymboy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
34
Waardering
0
Ik had in gedachten om een kuurtje tren only te doen, vooral omdat dit geen vochtretentie heeft en ook weinig kans op omzetten nr oestrogeen.

Na wat research te hebben gedaan heb ik hier en daar gelezen dat er kans is dat je een trendick krijgt, en daarom wordt er ook aangeraden om er toch test bij te nemen, ook al is het maar in een kleine hoeveelheid.


Nu, mijn vraag: Als ik bv. in een licht dosis test erbij neem, zal ik dan ook last hebben van vocht en/of oestrogeen omzetting....

Ik hoop dat er mij iemand een antwoord kan geven...
 
TEST is de basis!!!
Tren zet je er naast.

En het vocht kan je met je eten en eventueel proviron/femera/arimidex/nolva etc wel beperken.
 
Gymboy zei:
Nu, mijn vraag: Als ik bv. in een licht dosis test erbij neem, zal ik dan ook last hebben van vocht en/of oestrogeen omzetting....

Ik hoop dat er mij iemand een antwoord kan geven...

Welke AAS je ook neemt ze hebben allemaal risico's, als je daar bang voor bent raad ik je aan om niet te gaan kuren, heel simpel!
 
Ben het met de heren hierboven helemaal eens.

Test. is de basis (echt nodig naast 19nor varianten zoals Deca en Tren) en als je bang bent voor vocht moet je niet kuren. :)
 
Maar ik ben helemaal niet bang van die bijwerkingen, want heb al eens een kuurtje gedaan maar dat test only...

Het was maar een vraag of het mogelijk was!!
 
Gymboy zei:
Maar ik ben helemaal niet bang van die bijwerkingen, want heb al eens een kuurtje gedaan maar dat test only...

Het was maar een vraag of het mogelijk was!!

Alles is mogelijk, maar of het verstandig is, is denk ik meer de vraag
 
weet niet welke vorm van tren je gaat nemen.Ben zelf ook altijd barbapappa bij een kleine hoeveelheid aromatiserende gear.Zelf heb ik bij iedere shot tren,maar 30mg test prop gezet,op aanraden van bigcat.Werkte bij mij super.Hield nauwelijks vocht vast en alles was keihard:D
 
Zoals ik al zei in een reply die ineens weg is, is het krijgen van een tren dick even realistisch als een deca dick.
maw, altijd test erbij
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt voor jullie antwoorden
 
het kleine orale zusje van tren is anavar...tren zorgt voor kracht ana ook..tren zorgt voor droge spiermassa ana ook..

aantal voordelen van ana is:ze produceert geen gekke progesteron shit, geen roid-rage, geen trensomnia, geen trendick

nadelen: ana is duur, ana gaat niet door de naald, geen eetlust(schijnt), tsja het blijft natuurlijk wel het kleine zusje...
 
klaas zei:
het kleine orale zusje van tren is anavar...tren zorgt voor kracht ana ook..tren zorgt voor droge spiermassa ana ook..

aantal voordelen van ana is:ze produceert geen gekke progesteron shit, geen roid-rage, geen trensomnia, geen trendick

nadelen: ana is duur, ana gaat niet door de naald, geen eetlust(schijnt), tsja het blijft natuurlijk wel het kleine zusje...
duidelijke taal bro :D
 
klaas zei:
nadelen: ana is duur, ana gaat niet door de naald, geen eetlust(schijnt), tsja het blijft natuurlijk wel het kleine zusje...
die is zeker jammer :D
 
en je vergeet nog dat je van var niet zo in massa bijkomt als tren!!!!!!!!!!!!!!!
Belangrijk punt toch volgens mij!!!!!!!
 
philippe_no zei:
en je vergeet nog dat je van var niet zo in massa bijkomt als tren!!!!!!!!!!!!!!!
Belangrijk punt toch volgens mij!!!!!!!
met tren kom ik ook nooit echt veel massa bij.....je had zeker bij je tren ook test zitten? Die zorgt namelijk in combi met tren wel goed veel massa...

Ik heb met mn domme kop natuurlijk ook tren only gedaan en viel heel erg tegen qua massa...synergie tussen test en tren is echt vrij groot..
 
ook dat is duidelijk, het zal dus test en tren worden he....
 
Zoals ik al zei in een reply die ineens weg is, is het krijgen van een tren dick even realistisch als een deca dick.
maw, altijd test erbij

Maar als je van tren only een tren-dick krijgt, is masteron of primo only zonder test erbij dan even slecht als tren only?
 
Seanhendrix.. dude... kerel... stop eens met al die oude topics te bumpen. Er staat niet voor niks een datum boven elke post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven