AndroidHealthClinic

trenbolone only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
342
Waardering
0
Hoe ziet een kuur er eigenlijk uit als je alleen trenbolone acetaat neemt van Generic Supplements?
Ik heb hier nl. nergens iets over kunnen vinden
 
Is er dan niemand die hier info over heeft?
 
Blijkbaar niemand
 
Ikke wel.

Ben momenteel effe heel erg druk met wat dingen maar ik kan je snel zeggen dat dat ABSOLUUT niet aan te raden valt, aangezien Tren e.e.a. afsluit na verloop van tijd; je libido en je mogelijkheid tot het in ercetie brengen van je penis, laten we het zo netjes uitdrukken.

Die twee zaken worden heftig onderdrukt en dit effect is niet goed om te onderschatten. Mij is aangeraden om bij een gebruik van 100-120mg om de dag Tren toch zeker 750mg Test per week aan te houden. En nu, in mijn 5e week, kan ik zeggen dat dat niet overdreven is geweest.

Goed nakuren is dus ook een vereiste.

Tren alleen? Nee dus.
Minimaal met test zetten en dan heb je een makkelijk te realiseren kuur die goed aanslaat.

Succes.
 
Hartstikke bedankt, dbc01.
Ik zal dan zeker iets als propionaat nemen, is fijn omdat je toch vaak moet injecteren door de tren en daarom samen kan injecteren
 
wil je tren pakken bij je eerste kuur ???
 
Vind het ook geen aanrader voor eerste kuur...
 
Nou dan doe ik deze kuur nog maar niet, kijk wel naar iets anders
 
Maar ik vindt dat als je kuurt moet je naar mijn mening ook goed doen en deze kuur is misschien vrij zwaar, maar dan zorg ik toch dat kuur gewoon perfect is en er niks fout zal gaan door goed van tevoren informatie winnen end.
 
Originally posted by tito raymond
Maar ik vindt dat als je kuurt moet je naar mijn mening ook goed doen en deze kuur is misschien vrij zwaar, maar dan zorg ik toch dat kuur gewoon perfect is en er niks fout zal gaan door goed van tevoren informatie winnen end.


Ik heb je pics gezien, (volgens mij ben je een ecto)je kan nog veel zwaarder worden door je dieet te verbeteren, en als je dan toch nog wil gaan kuren , ga dan voor een test/eq kuur.
 
Maar tren hecht toch vele male zo sterk aan je receptoren dan eq, dus heb je gelijk een vele male betere kuur
 
ik heb ook je foto bekeken en je kan inderdaad nog veel zwaarder worden mits goed voeding en trainingsschema plus de nodige voedingssupplementen.Je moet niet te vroeg beginnen kuren ,leg eerst een goede basis aan.Als je clean niet meer vooruit gaat en alles geprobeerd hebt ,traing ,voeding, supplementen ,dan kan je beginnen met een lichte kuur.Laat je niets wijsmaken dat hoe hoger de dosis hoe beter het resultaat,de juiste keuze van as is belangrijk,dewelke gaan samen en welke dosis moet ik gebruiken om een optimaal resultaat te krijgen.Probeer het eerst nog clean,je kan echt nog groter worden.
 
Originally posted by tito raymond
Maar ik vindt dat als je kuurt moet je naar mijn mening ook goed doen en deze kuur is misschien vrij zwaar, maar dan zorg ik toch dat kuur gewoon perfect is en er niks fout zal gaan door goed van tevoren informatie winnen end.
Win dan eens wat info over hoe je naturel groter kan worden.
Want als je nu gaat kuren dan weet je niet wat het gaat geven als je training en voeding nog niet perfect is.
 
Ik kan wel groter worden, maar ik weet zeker dat het dan vele malen langer zal duren.
Ik wil ook gaan kickboxen volgend jaar, en als ik zoiets wil, dan moet ik ook meteen laten zien dat ik ook goed ben ook.
 
Ik denk niet dat je bij het kickboksen veel baat zal hebben aan je extra gewicht. Verder sluit ik me aan bij wat de rest al zei.
 
WAAAAAAAAAT????

BIJ JE EERSTE KUUR? Dat realiseerde ik me niet, stond dat ergens? Géén Tren bij de eerste kuur he kerel!

En als je zo graag iets 'goed' wil doen, dan zijn er nog legio andere mogelijkheden.

Trouwens, als je als ectomorph graag massa wil gaan zetten zie ik een Tren-only, hetzij met test, helemaal niet zitten als een eerste keuze!

Pak een mooie basis met de classic Deca/Test/dbol maar als je foto's uitwijzen dat je nog een hoop voor te bereiden hebt op natural gebied, dan zou ik zeggen zorg eerst dat je daar het maximale uithaalt.

Ik heb dat indertijd nooit gedaan en ik pluk er nu nog de 'vruchten' van.
 
Tjah Tito, volgens mij ben je vastbesloten om te gaan kuren. Je kunt idd natural nog wel flink groeien, maar wie niet! Dus dat is weer typisch zo'n reactie waar je niks aan hebt. Begeleiding mensen daar hebben we wat aan!!!!! Ik neem aan dat jij het verstandig acht gezien je gezondheid, leeftijd etc etc het toch te gaan doen.....

Ik zou goed rondkijken naar een leuke kuur, en laat de tren evt zitten. En dat van dieet, moet je zowiezo opzoeken i.v.m. kuren/trainen.

Good luck
 
Iemand aanraden om niet te kuren wanneer dit terecht is, is ook begeleiding. Beter dan te zeggen: "goed zo jongen doe maar, je hebt 0.0 basis, maar als je zo graag wil kuren moet je dat gewoon doen..."
 
Originally posted by tito raymond
Ik kan wel groter worden, maar ik weet zeker dat het dan vele malen langer zal duren.
2 jaar, als minimum om een goede basis aan te leggen. Heb je die basis niet, dan zal je na je kuurtje weer net zo snel terug op je beginniveau staan...
 
Maar vinden jullie mij zo erg ecto, man., iedereen vindt dat ik breed ben en dat ik dikke armen heb end. Misschien is het zo dat ik op deze foto's misschien wat meer op een ecto lijk.
 
Back
Naar boven