AndroidHealthClinic

trenbolone only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ecto? Helemaal niet. Heb het over trainingservaring.

En als je toch gaat kuren willen we je wel helpen, maar tren zou ik toch nooit doen.
 
Lijkt mij ook niet zo slim Trenbolone Acetaat als eerste kuur.
Maar even over de kuur; test en tren samen, deze kan je toch ook 3x in de week doen
En hoe kan je het beste nakuren: hcg 1500 iu / clomid?
 
tito een ecto? vind ik toch niet als ik de foto's zie. een goed atletisch, getraind lichaam.
 
Even voor de duidelijkheid heren; een ecto zegt niks over je TRAININGSERVARING of je gespierdheid verkregen door training maar je lichaamsbouw.

Een ectomorph herken je, ook al is hij gespierd, aan de opbouw van zijn spieren die vrijwel altijd mager zal blijven.
Tenzij je enorme hoeveelheden chemie er tegenaan gooit bijvoorbeeld.

Kijk eens naar Kevin Levrone, de pro.

Kevin doet een BULKDIEET als wedstrijdvoorbereiding, simpelweg omdat ie vrijwel geen gram aan vet aanzet.
Hij heeft dus heel heel hard moeten werken (en spuiten) voor waar hij nu is, maar ondanks dat blijft ie een ecto.
 
Ter aanvulling: Nogmaals, Tren is niet de manier om een kuur te beginnen voor de eerste keer.

Vergelijk het met je verkeersrijbewijs halen voor een 49cc brommer en dan een 900cc wegracer aanschaffen; de kracht, de besturing, het is allemaal nog onbekend terrein voor je en dus erg gevaarlijk.

Ik ben zelf nu, na 10 kuren, voor het eerst met Tren begonnen en ik heb er geen spijt van dat ik niet eerder ben begonnen met Tren hoor; nog dagelijks lees ik extra info over Tren waar je als ervaren gebruiker toch mee moet opassen; ik zou een beginneling bijvoorbeeeld niet graag de beroemde Tren-kuch zien krijgen want ik denk dat je in doodsangst raaakt als je voelt wat er met je gebeurt, zoiets kan hoog oplopen en dan moet je weten wat je doet als ervaren spuiter.
 
Ik heb ook pas 1 kuurtje gedaan met deca/dianabol met daarbij Slin (SLIN ja) en wou eigenlijk ook tren nemen maar nu ik dit lees, denk ik toch maar naar de Test en de EQ te gaan.
Wat zijn er nog meer voor bijwerkingen van dbc01?
 
Originally posted by dbc01
Ter aanvulling: Nogmaals, Tren is niet de manier om een kuur te beginnen voor de eerste keer.

Vergelijk het met je verkeersrijbewijs halen voor een 49cc brommer en dan een 900cc wegracer aanschaffen; de kracht, de besturing, het is allemaal nog onbekend terrein voor je en dus erg gevaarlijk.

Ik ben zelf nu, na 10 kuren, voor het eerst met Tren begonnen en ik heb er geen spijt van dat ik niet eerder ben begonnen met Tren hoor; nog dagelijks lees ik extra info over Tren waar je als ervaren gebruiker toch mee moet opassen; ik zou een beginneling bijvoorbeeeld niet graag de beroemde Tren-kuch zien krijgen want ik denk dat je in doodsangst raaakt als je voelt wat er met je gebeurt, zoiets kan hoog oplopen en dan moet je weten wat je doet als ervaren spuiter.

Tren is wel relatief een veilig goedje, als je weet waar je bezig mee bent en wat je verwachten kan..
De Tren-kuch valt ook best mee, een lekker smaakje in je mond is ook soms lekker:D


Maar ik ben het duizend procent met je mee eens, dat het niet iets is om zomaar je eerste kuur mee te beginnen.


Het wordt tegenwoordig steeds gekker, ik begon als eerst een beetje te experimenteren met deca:rolleyes:

Kerels gaat de goeie kant op:D over een jaartje of 3 gewoon met ze allen beginnen met HGH en een beetje synthol in de biceps, in je eerste kuur:)
 
Laatst bewerkt:
Idd je hoort ook steeds vaker mensen die nog niet zouden moeten kuren bezig met insuline ed. Word steeds gekker...
 
Slin in je eerste kuur? Ik wil niet zeggen dat ik een of andere AAS goeroe ben, maar ik wist wel dat je slin als je begint met kuren nog ff een tijdje links moest laten liggen...
 
Idd. bro, waarom in godsnaam gaan spelen met slin in een eerste kuur. het heeft totaal geen nut of meerwaarde. Zeker de eerste kuur niet. Je receptoren zijn sponzen en je groeit als kool, waarom dan in godsnaam als beginner en vaak prutser risico's lopen met slin.. ik vind dat gewoon dom.
 
Originally posted by marcos
Ik heb ook pas 1 kuurtje gedaan met deca/dianabol met daarbij Slin (SLIN ja) en wou eigenlijk ook tren nemen maar nu ik dit lees, denk ik toch maar naar de Test en de EQ te gaan.
Je bent bang van de relatief veilige/gezonde tren. Maar anderzijds neem je insuline waar mensen al van gestorven zijn of in coma raakten...?
Verder is d-bol veel giftiger/ongezonder dan tren. En deca is ook zo geen lieverdje voor je eigen productie, om nog te zwijgen over de grote kans op gyno, vetophoping en vochtretentie...

Wat ik wil zeggen is..mensen zijn bang van de "minder populaire middelen" maar ze nemen zonder pardon insuline, gh en dianabol alsof het niets is...
 
Maar waarom is iedereen er toch op tegen die Tren te gebruiken. Ik vond de Slin anders niet echt zo'n groot gevaar. Je moet gewoon blijven eten.
 
En als iemand dat niet weet tijdens z'n eerste kuur, 's avonds slin zet en direct zonder carbs gaat slapen wordt het een hele lange nachtrust vrees ik...

Je kan beter met iets 'simpelers' beginnen. Ik denk dat echt iedereen aldoende leert. En die opgedane praktijk ervaring uiteindelijk dan kan gebruiken voor de wat 'complexere' stoffen.

$0,02
 
Daarom trainden ik ook vroeg in de middag
 
als je groot wilt worden ga je eerst eten. En trainen. stagneer je dan na een tijd, dan ga je AS gebruiken. stagneer je dan, dan pas ga je GH + slin gebruiken. Als je al begint met slin, wat moet je dan pakken als je stagneert?
 
Als je veel eet en dan ook te veel, dan zal er veel naar vet worden opgeslagen. dmv slin wordt alles ook meteen opgenomen naar je spieren
 
ja, en als je vet eet na je slin injectie komt het dus wel mooi op je buik he, en extra snel, wel eens van ingewanden vet gehoord, daar zou de dikke buik bij profs vandaan kunnen komen :o

ik weet wel wat slin doet, gaat mij er om, dat als je met slin begint, dan sla je een aantal stappen over, wat later in je nadeel kan werken.
 
Originally posted by marcos
Als je veel eet en dan ook te veel, dan zal er veel naar vet worden opgeslagen. dmv slin wordt alles ook meteen opgenomen naar je spieren
En vetcellen zijn niet afhankelijk van insuline? Door veel te eten word je dik. Dat komt juist door slin. Als je slin verkeerd gebruikt kan je heel snel vetter worden.
 
Back
Naar boven