AndroidHealthClinic

Trenbolone parabolan

Bezoekers in dit topic

EvilSanta

Cool Novice
Lid geworden
3 apr 2013
Berichten
131
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Mijn vraag is bestaat echte parabolan nog of is deze ondergedoseerd
Mvg
 
Mijn vraag is bestaat echte parabolan nog of is deze ondergedoseerd
Mvg

Voor zover ik weet wordt er geen parabolan meer gemaakt door farmaceutische bedrijven. Het wordt alleen nog gemaakt door UG labs. Betreft de dosering van de producten die er gemaakt worden is er weinig met zekerheid te zeggen. Dat zou je dan toch echt per merk en batch moeten testen in een lab..
 
Die ik een paar jaar geleden gebruikt heb werkte behoorlijk goed.
Was van een bekend UG lab.
 
Wat is nu precies et voordeel van para? Verschil zit hem toch in de ester.
 
Wat is nu precies et voordeel van para? Verschil zit hem toch in de ester.

Ik merkte geen verschil tussen ace of hex in werking behalve dat ik van hex een stuk psychischer werd, maar wie weet was dat toeval.
 
Ik merkte geen verschil tussen ace of hex in werking behalve dat ik van hex een stuk psychischer werd, maar wie weet was dat toeval.

Vertrouw die ug labs niet zo zeker niet met para
staat op 76mg ml maar zit zoiezo veel minder in
Mijn gedachte dan :p
 
Vertrouw die ug labs niet zo zeker niet met para
staat op 76mg ml maar zit zoiezo veel minder in
Mijn gedachte dan :p

Volgens mij was die ik had overgedoseerd juist, want ik ging er erg goed op.
Het ligt er gewoon aan welk lab je neemt. Je hebt goeie en slechte natuurlijk.
 
Vertrouw die ug labs niet zo zeker niet met para

staat op 76mg ml maar zit zoiezo veel minder in

Mijn gedachte dan :p


Dat is mooi kut voor je als je aan de tren wilt. :p
 
Tren hex duurt iets langer om in te kicken dan tren ace.
Zou er van wegblijven, wordt voor veel geld verkocht, maar is meestal in de praktijk tren e.
 
Tren hex duurt iets langer om in te kicken dan tren ace.
Zou er van wegblijven, wordt voor veel geld verkocht, maar is meestal in de praktijk tren e.

En dat baseer je op?
 
Tren hex duurt iets langer om in te kicken dan tren ace.

Zou er van wegblijven, wordt voor veel geld verkocht, maar is meestal in de praktijk tren e.


Heb je welleens xtc gebruikt ?
Dat kickt in..

Hex is gewoon een langzamere ester maar dat dit enanthaat zou heb ik alleen eens op een Amerikaans forum gelezen.(zonder onderzoek erbij)
Maar volgens jou is ook alle var winstrol dus serieus nemen doe ik jou sowieso niet.
 
Heb je welleens xtc gebruikt ?
Dat kickt in..

Hex is gewoon een langzamere ester maar dat dit enanthaat zou heb ik alleen eens op een Amerikaans forum gelezen.(zonder onderzoek erbij)
Maar jij komt uit BE en praat enorm veel peop dus serieus nemen doe ik jou sowieso niet.

Fixed!
 
Whaha ik dacht het, jij zegt het :)
 
Heb je welleens xtc gebruikt ?
Dat kickt in..

Hex is gewoon een langzamere ester maar dat dit enanthaat zou heb ik alleen eens op een Amerikaans forum gelezen.(zonder onderzoek erbij)
Maar volgens jou is ook alle var winstrol dus serieus nemen doe ik jou sowieso niet.

Goed voor jouw.

Ik post weinig op dit board, geef het terug een kans.

Resultaat ->

op 2 van mijn 3 posts reageer jij negatief en neerbuigend... Waarom eigenlijk? Ik kan je dan ook niet serieus nemen.

Ik probeer gewoon mijn mening te geven uit wat ik zelf heb gelezen en ervaren in de praktijk met deze sport.

"kickt in" daar bedoel ik natuurlijk gewoon mee dat je fysiek ervaart dat je gear begint te werken, wijsneus.

volgens mijn eigen gebruikerservaring + mening van vele anderen ben ik idd van mening dat hex meestal enanthaat is.
Idem voor winny vs var. Ik zeg niet alle var.

Ik zeg dat vele UG's geld ruiken en winny ipv var verhandelen. Logisch lijkt mij. Brengt meer op.
Ik zeg evenmin dat er geen eerlijke UG's zijn.

En jij kan ook het tegendeel niet staven.
gegroet.
 
Goed voor jouw.



Ik post weinig op dit board, geef het terug een kans.



Resultaat ->



op 2 van mijn 3 posts reageer jij negatief en neerbuigend... Waarom eigenlijk? Ik kan je dan ook niet serieus nemen.



Ik probeer gewoon mijn mening te geven uit wat ik zelf heb gelezen en ervaren in de praktijk met deze sport.



"kickt in" daar bedoel ik natuurlijk gewoon mee dat je fysiek ervaart dat je gear begint te werken, wijsneus.



volgens mijn eigen gebruikerservaring + mening van vele anderen ben ik idd van mening dat hex meestal enanthaat is.

Idem voor winny vs var. Ik zeg niet alle var.



Ik zeg dat vele UG's geld ruiken en winny ipv var verhandelen. Logisch lijkt mij. Brengt meer op.

Ik zeg evenmin dat er geen eerlijke UG's zijn.



En jij kan ook het tegendeel niet staven.

gegroet.


Gebruik de search functie eens zou ik zeggen;)

Ik zou vast verklappen dat je een source zou tegenkomen waarbij oxandrolone poeder zelfs goedkoper is dan stanozolol poeder.
Dat ug labs geld willen verdienen door winstrol te verkopen als var tabs gaat dus niet op.
Misschien was dat 10 jaar geleden wel anders, ik praat over het heden.

Ik denk ook niet dat ug labs hun naam zouden willen schaden door de klant te naaien.
Check bv. Gg, nadat hun eens een ondergedoseerde batch hebben verkocht wil niemand het meer kopen.
 
Gebruik de search functie eens zou ik zeggen;)

Ik zou vast verklappen dat je een source zou tegenkomen waarbij oxandrolone poeder zelfs goedkoper is dan stanozolol poeder.
Dat ug labs geld willen verdienen door winstrol te verkopen als var tabs gaat dus niet op.
Misschien was dat 10 jaar geleden wel anders, ik praat over het heden.

Ik denk ook niet dat ug labs hun naam zouden willen schaden door de klant te naaien.
Check bv. Gg, nadat hun eens een ondergedoseerde batch hebben verkocht wil niemand het meer kopen.

"Check bv. Gg, nadat hun eens een ondergedoseerde batch hebben verkocht wil niemand het meer kopen."
-> 100 % juist wat je zegt

Ik weet wat de grondstoffen kosten. var is 3x duurder dan winny man. (in het algemeen!)

Er is een verschil tussen GG die bunk verkoopt of een UG die winny ipv var verkoopt, want winny werkt en geeft je resultaten.

gr
 
Joris ga alsjeblieft weer weg.
 
Hij vraagt het nog wel zo netjes... :D
 
"Check bv. Gg, nadat hun eens een ondergedoseerde batch hebben verkocht wil niemand het meer kopen."

-> 100 % juist wat je zegt



Ik weet wat de grondstoffen kosten. var is 3x duurder dan winny man. (in het algemeen!)



Er is een verschil tussen GG die bunk verkoopt of een UG die winny ipv var verkoopt, want winny werkt en geeft je resultaten.



gr



http://m.made-in-china.com/product/703305785

http://m.made-in-china.com/product/702862525

Voorbeeldje van 1 source. En zo zijn er lijsten vol te vinden.
En ja voor de oplettende lezer.
Stanozolol is hier zelfs duurder :o



Joris, please go.
 
Back
Naar boven