MuscleMeat

Trenbolone - Testen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo,

Ben van plan een kuurtje te doen met Trenbolone - Testen (10ml).
Dit is van international pharmaceuticals.
Het is 200mg/ml, waarvan 100mg trenbolone enanthaat en 100mg testosteron enanthaat.

Ik denk wel dat dit goed spul is, maar na het lezen hierover op dit forum ben ik wat bang geworden voor de bijwerkingen. Vooral de trenhoest en de acné schrikken me af.

Wie kan mij positief of negatief adviseren?

Heb al ooit een kuur gedaan (vorig jaar) met deca en dianabol van 8 weken.
Toen heb ik geen bijwerkingen gehad, enkel wat gekrompen ballen.
Was een goed kuurtje, maar wel wat terugval!!

Zou nu deze trenbol/testen als volgt willen gebruiken:

1ml om de 5 dagen, dan is het wel maar 45 dagen maar dit komt toch neer op een goeie 6 weken. Aangezien dit zwaarder spul is zal het wel goed werken zeker?
Wil dus voornamelijk advies over de bijwerkingen.
Graag ervaringen! Zowel de PRO's als de CONTRA's.

Hoezo zwaarder, zwaarder dan wat?

Maar IP heeft goeie spullen, zal best goed aanslaan lijkt me!
 
edit
 
Laatst bewerkt:
is 100mg test en 100mg tren niet wat weinig per 5 dagen??
 
Pak dan 4 ml per week..
 
1 ml per week is te weinig en sluit zich aan bij koen qua hoeveelheid misschien nog wel 1 ml meer dus 5 per week
 
edit
 
Laatst bewerkt:
OK, ik sluit mij aan bij de ervaren mannen.
Qua hoeveelheid mag het dus iets meer zijn.

Maar nu verder on-topic.
Stel, ik neem 4ml per week wat mag ik dan verwachten van bijwerkingen?
Hoest? Acné? ...
Of zijn er altijd bijwerkingen bij trenbolone, gelijk welke hoeveelheid je neemt?
Of ist het risico hoger bij acethaat dan bij enanthaat?

bijwerkingen van tren valt op zich wel mee mits je verantwoord kuurt. Er zijn op de forum meerdere logjes te lezen van test/tren combi.
Even de searchfunctie gebruiken..;)
 
bijwerkingen : hoest, uit je bek stinken en zwaar ruften

ik merk geen verschil tussen acethaat en enanthaat qua bijwerkingen
 
Men ervaart niet of nauwelijks de trenhoest met tren e, althans wat ik lees op bepaalde fora. Uit ervaring kan ik zeggen dat ik daar geen last van heb gehad. Heb 3weken tren a gebruikt en 10wkn tren e.
 
Na een paar keer weer die tren hoest gehad te hebben lijkt het nu wel over.

Ik zet nu 1 ml (75mg) ed en heb er totaal geen last meer van, terwijl ik soms wat bloed mee trek ook.
Verzadiging???
 
heb geen last gehad van hoesten of iets dergelijks wel slecht slapen stinken deed ik ook niet terwijl ik daar het meeste schrik voor had .succes ermee
 
Lekker 4 a 5 ml zetten van ieders aangezien het anders aan de vrij lage kant is zeker wat de tren betrefd.
Heb zelf totaal geen bijwerkingen ervaren met de tren e.
Over een maandje kan ik je meer vertellen over de acethaat versie :D
 
Na een paar keer weer die trenbolone hoest gehad te hebben lijkt het nu wel over.

Ik zet nu 1 ml (75mg) ed en heb er totaal geen last meer van, terwijl ik soms wat bloed mee trek ook.
Verzadiging???

Lijkt me sterk muis.
 
Vooral van de Tren A hoor je hoesten van Tren E naar mijn weten niet...
 
hey,

Ik zal je binnenkort kunnen vertellen wat voor bijwerkingen ik ondervind van deze combinatie.
ben ook wel benieuwd naar de sides van tren, maar ik denk dat de ace versie hiervoor meer berucht is hoor !

PS: als je nog es op ziekenbezoek komt, breng gerust een flesje deca of test mee als kadootje hahahahahahahaa
 
Rare shit.

Moet niet veel gekker worden met die gemixte a.s.
 
Het is al tien tallen keer gezegt dat sommige mensen nergens last van hebben en sommige stinken uit hun bek en ruften na zweet......oplossing vaker je tanden poetsen, mint snoepjes nemen geen kauwgum want krijg je gespierde kaken (is niet mooi) vaker duchen enz. enz.

Nou voor die paar bijwerkingen van trenbolone(ik heb ook nergens last van), wat ik voor terug krijg als gains en kracht doe mij maar dan die heerlijke trenbolone.
 
Het is al tien tallen keer gezegt dat sommige mensen nergens last van hebben en sommige stinken uit hun bek en ruften na zweet......oplossing vaker je tanden poetsen, mint snoepjes nemen geen kauwgum want krijg je gespierde kaken (is niet mooi) vaker duchen enz. enz.

Nou voor die paar bijwerkingen van trenbolone(ik heb ook nergens last van), wat ik voor terug krijg als gains en kracht doe mij maar dan die heerlijke trenbolone.

Net als jij nu?:o
 
Back
Naar boven