XXL Nutrition

Trenbolone zo goed???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ALL RAISE TO THE TREN! ! !

ps: tren is tha bombbbbb
 
Net als dat test test is is een 19nor een 19nor.

Dus geloof er ook niet in dat trenbolone zwaarder onderdrukkend kan zijn dan deca, je houd geen vocht vast van trenbolone en vocht is niet bepaald goed voor je bloeddruk. Alleen je moet niet gaan cardio`en met trenbolone want je conditie gaat er erg op achteruit.

Waarom niet cardio'en met trenbolone? Waarom ga je conditie ervan achteruit??
 
Waarom niet cardio'en met trenbolone? Waarom ga je conditie ervan achteruit??

Ik heb zelf ondervonden dat ik bij trenbolone slechter presteerde op cardio omdat me conditie slechter was, toen ik stopte presteerde ik gewoon weer goed.
 
Nog een weekie dan begin ik er zelf mee :)[/QUOTE]


WTF:fire:
Waarom weet ik hier niets vanaf. Heb je niet met mij overlegd.
Je houdt je niet aan mijn planning. Jij, jij........ (een van de bijwerkingen van tren, wordt je wat opvliegerig van:D )
 
Ik ga maandag aan de finaplix aka tren ace! Wordt smullen waarschijnlijk!
 
Mijn mening over tren is dat ik zelf een heel rustig persoon ben maar als ik tren gebruik dan snauw ik iedereen af maar ik denk als je al aggresief bent van jezelf dat je het dan beter niet kunt nemen.
 
Mijn mening over trenbolone is dat ik zelf een heel rustig persoon ben maar als ik trenbolone gebruik dan snauw ik iedereen af maar ik denk als je al aggresief bent van jezelf dat je het dan beter niet kunt nemen.

Ik ben vrij aggresief uit mijn eigen, tijdens een tren kuur wordt het alleen maar erger. Om de kleinste dingen die gebeuren begin ik door te slaan, heel erg te zweten en moet echt op mn tanden bijten vooralleer ik heel mn kamer afbreek. Maar voor de rest is het tip shit!
 
ik zit nu ook aan de trenbolone e. Behalve dat ik een beetje koortsig en lamlendig ervan wordt kan ik er nog weinig positiefs over zeggen. Ben al wel 3 kilo op de weegschaal aangekomen en ervaar enige kracht toename. Zit er nu bijna 2 weken aan. Hoop dat het binnenkort er hard inknalt. Mijn dosering is 2x per week 300mg samen met 2x per week 500mg test e.
 
Ik ben vrij aggresief uit mijn eigen, tijdens een trenbolone kuur wordt het alleen maar erger. Om de kleinste dingen die gebeuren begin ik door te slaan, heel erg te zweten en moet echt op mn tanden bijten vooralleer ik heel mn kamer afbreek. Maar voor de rest is het tip shit!

pfff dat meen je niet, is het echt zó erg?? Ik ben van mezelf al redelijk opvliegend, met een test/deca kuur was ik al niet uit te staan, wat gaat die trenbolone dan doen?? :rolleyes: Begin binnen 2 weken...

PS: Ik las overlaatst dat de nevenwerkingen (zweten, slapeloosheid, stinken, agressief lopen, ...) bij de enanthate versie milder zijn, klopt dit? iemand met ervaring met beide esters? En qua spiermassa, beter met de ace versie of met de e? En wordt je er ook lui van zoals van test?

Gr.
 
pfff dat meen je niet, is het echt zó erg?? Ik ben van mezelf al redelijk opvliegend, met een test/deca kuur was ik al niet uit te staan, wat gaat die trenbolone dan doen?? :rolleyes: Begin binnen 2 weken...

PS: Ik las overlaatst dat de nevenwerkingen (zweten, slapeloosheid, stinken, agressief lopen, ...) bij de enanthate versie milder zijn, klopt dit? iemand met ervaring met beide esters? En qua spiermassa, beter met de ace versie of met de e? En wordt je er ook lui van zoals van test?

Gr.

Merk zelf weinig verschil tussen beide esters. Had de ace wel lager gedoseerd, op 75 mg EOD en de enanthate op 200 mg E3D, iets betere resultaten met de enanthate (absoluut) maar relatief gezien scoorde de acetaat beter.

Agressie was bij mij vooral met aanvallen. Normaal gesproken is er niets aan de hand, maar als er iets tegenzit heb je de neiging daar veel heftiger op te reageren. Dergelijke situaties vermijden is aan te raden (voor zover mogelijk) en verder gewoon je kop erbij houden.
 
trenbolone is the king nowadays

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen Tren A meer gebruiken *zucht*

hou het bij de enanthate versie..
 
trenbolone is the king nowadays

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen trenbolone A meer gebruiken *zucht*

hou het bij de enanthate versie..

Wat mag jij wel van die heks dan............:( :D
 
had trenbolone oral(parabolan) nou een korte of lange ester? ik heb het dan over de drinkbare orals..ik weet het niet meer:o
 
trenbolone is the king nowadays

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen trenbolone A meer gebruiken *zucht*

hou het bij de enanthate versie..

even een wegomleidingkje zz zodat heksje tegen kerktoren aan vliegt :D
dat is de reden dat ik tegen mijn heksje niets heb gezegd van de eventuele bijwerkingen van trenbelone maar normaal ben ik de rust zelve.
denk als ik sterf ze slaaptabletten van mij maken:rolleyes:
 
trenbolone is the king nowadays

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen trenbolone A meer gebruiken *zucht*

hou het bij de enanthate versie..

baal jij ff. als ik jou was zou ik etiket verwisselen. act is lekker!:D
 
Back
Naar boven