Fitness Seller

trenbolone

Bezoekers in dit topic

SexB

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
1.002
Waardering
0
Ik heb sinds enkele dagen echt een enorm donkere pis en hij ruikt ook wat vaag, is dat een normaal bij gebruik van korte ester trenbolone ? Misschien drink ik niet genoeg omdat ik wat ziek ben. Links en rechts lees is wel wat over urineverkleuring met tren maar nergens zie ik gebruikerservaringen.
 
zover ik weet heb je een tekort aan vocht als je urine te donker is.
 
Ik heb dat nu ook met tren a. Pis is eigenlijk nooit meer licht van kleur en ik drink natuurlijk genoeg.

Moet `s nachts wel eens pissen en pis dan in een fles(k*t om 3 keer per nacht een eind te lopen). Als ik die fles dan `sochtends leeg gooi dan ruikt het aardig chemisch moet ik zeggen.

Komt van de tren dus...
 
Verhoogde vitamine inname mischien?
Door b6(?) dacht ik dat je ook zo'n gemische lucht bij je urine kon krijgen..
 
Mja gore shit, ik neem wel wat vitamine maar dit gaat wel net wat verder dan dat grone kleurtje, tis echt okergeel-roestbruin
 
Ik heb dat nu ook met trenbolone a. Pis is eigenlijk nooit meer licht van kleur en ik drink natuurlijk genoeg.

Vies man,je moet pis niet drinken.
 
Niet zo`n last van, gewoon veel meer drinken, word het vanzelf lichter.
 
Sexb is van zichzelf al een vieze stinkerd, nu zn pis ook nog!!

Drink genoeg kerel, meer kan je niet doen.
 
hahaha en nog iets jwan is ook een hollander .....
ot ik heb dat ook af en toe van de tren e
en dan drink ik weer een 5 liter water op een dag en dan is het weer ok:D
 
Ja als experiment heb ik snel 2.5 liter gedronken en idd is de kleur al wat helderder maar na 4 uur ziet ie trug bruin dus **** it.
 
Ik heb dat nu ook met trenbolone a. Pis is eigenlijk nooit meer licht van kleur en ik drink natuurlijk genoeg.

Moet `s nachts wel eens pissen en pis dan in een fles(k*t om 3 keer per nacht een eind te lopen). Als ik die fles dan `sochtends leeg gooi dan ruikt het aardig chemisch moet ik zeggen.

Komt van de trenbolone dus...

jezus lamme viespeuk lol
 
Niet slim om het weg te gooien Jwan... als je het dan toch bewaart, kun je het prima recyclen door het als 'nasal spray' te gebruiken :)
 
Niet slim om het weg te gooien Jwan... als je het dan toch bewaart, kun je het prima recyclen door het als 'nasal spray' te gebruiken :)

Jaja, stelletje grapjassen.

Misschien kan ik het verkopen als onkruidverdelger?:D
 
Ik heb sinds enkele dagen echt een enorm donkere pis en hij ruikt ook wat vaag, is dat een normaal bij gebruik van korte ester trenbolone ? Misschien drink ik niet genoeg omdat ik wat ziek ben. Links en rechts lees is wel wat over urineverkleuring met trenbolone maar nergens zie ik gebruikerservaringen.

Ja komt door tren, omdat er zoveel gif in je lichaam zit moet op een van der manier eruit. Dat is met ontlastingen( pissen, poepen) en zweten. Na je kuur zal het kleur van je uriene normaal worden, dus maak je maar geen zorgen.

Door veel water drinken wordt het kleur wat lichter, dat komt door dat er meer vloeistof in je in je blaas komt, op deze manier kan het gif die jou lichaam afgeeft na je lever maklijker uit.
 
oja een effect van dat vele water drinken is wel dat je s'nachts vaker je bed uit moet om te pissen ;maar ja je slaapt toch al slechter door de tren dus dat maakt ook niet uit;)
 
oja een effect van dat vele water drinken is wel dat je s'nachts vaker je bed uit moet om te pissen ;maar ja je slaapt toch al slechter door de trenbolone dus dat maakt ook niet uit;)


als je het gewoon bent van veel te drinken moet je snachts niet uit je bed, of je moet 12 uren slapen per nacht :D
 
Als je off cycle bent doe je er al goed aan min. 3 liter water per dag te drinken.

On cycle mag je wel richting 4 a 4,5 gaan verspreid over de hele dag.
 
Back
Naar boven