XXL Nutrition

trenbolone

Bezoekers in dit topic

Neo2008

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
161
Waardering
0
hey iedereen, kan iemand mij meer info geven over trenbolone, een vriend van mij zegt dat het vetverbrand en je krijgt er goeie spiermassa van? klopt dat graag meer info van kenners hier

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog nooit van gehoord
 
nog nooit van gehoord

idd, zou ff het profiel maar doorlezen van tren. wellicht in een stack met primo of winnie, maar werd tren niet oa gebruikt voor het bevorderen van eetlust?
 
mss heb ik het slecht gespelt trembolan?
 
ja de deze kunnen jullie mij daar meer info geven, mijn vriend beweerd dat het veel spiermassa geeft en vet doet verbranden graag wat info

mvg
 
ja de deze kunnen jullie mij daar meer info geven, mijn vriend beweerd dat het veel spiermassa geeft en vet doet verbranden graag wat info

mvg

had volgens mij al een linkje gepost... lees die eens? Overigens, aas zelf verbrand geen kont. Het zijn de bijkomende processen en de verhoogde metabolisme wat daar verantwoordelijk is..

trenbolon acetaat is een veterinair medicijn. Het versnelt de gewichtstoename en verbetert de efficiëntie van het voederen door middel van een systeem met langzame afgifte. Dit product wordt alleen gebruikt gedurende ongeveer de laatste 63 dagen voorafgaand aan het slachten.

:lol:
 
ja de deze kunnen jullie mij daar meer info geven, mijn vriend beweerd dat het veel spiermassa geeft en vet doet verbranden graag wat info

mvg

probeer eens te zoeken op google naar trenbolone steroid profile dan vind je genoeg informatie.
 
op google is het allemaal in het engels kunnen jullie mij geen info daarovover geven aub?
 
op google is het allemaal in het engels kunnen jullie mij geen info daarovover geven aub?

meeste info is int engels helaas..

maare... wat zijn je stats? om daar het maar eens over te hebben?
 
ik ben 1m70 en weeg 83kg
 
bf is 19% nee het is nie mijn eerste kuur ik had al is gekeurd met testo e en deca ik kwam redelijk rap bij maar mijn tweede kuur ook testo en deca kwam ik niet bij dermee dak nu info wou trenbolone
 
dat je niet bijkwam kan liggen aan je voeding.. Wat was de dosering van de eerste en tweede kuur?
zou ook kijken naar je bf.. Tren zou niet mijn eerste keus zijn..
 
testo e 1ml en deca 1m samen in een spuit om de drie dagen. ist mss dat ik nu een hogere dossis moet nemen?
 
officieel ga je nooit ergens iets vinden dat aas effectief vet verbrand; maar er zijn genoeg leden hier op het board die vanuit de praktijk zeggen dat met name masteron & trenbolone wel degelijk "iets" doet met het vet....

in het najaar ga ik het proberen.

de basis is altijd uiteraard een goed dieet en voldoende cardio.
 
Ik snap niet waarom mensen de wiki niet raadplegen, er staan zelfs links naar gerelateerde onderwerpen bij.
Je kunt het vinden links bovenaan elke pagina.;)
 
Ik snap niet waarom mensen de wiki niet raadplegen, er staan zelfs links naar gerelateerde onderwerpen bij.
Je kunt het vinden links bovenaan elke pagina.;)


bij mij staat het rechts Yin :p
 
Back
Naar boven