AndroidHealthClinic

Trenbolone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dozer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
102
Waardering
0
ik vraag me af wat een kuurtje aleen trenbolone acetate 6 weken lang???
wat effect da geeft?
kom ik bij of helemaal niet??
 
je komt 20kg spiermassa bij en je verliest niets het is een echt wondermiddel! :p :D
serieus: verdiep je eens ff voor je zulke (domme) vragen gaat stellen ;)
 
Dozer zei:
ik vraag me af wat een kuurtje aleen trenbolone acetate 6 weken lang???
wat effect da geeft?
kom ik bij of helemaal niet??


google: Trenbolone

of hier zoekfunctie trenbolone.

[Link niet meer beschikbaar]

grtz en begin er nog maar niet aan, hevig spul!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Dit omdat je geen domme dingen zou doen ;)
grtz
 
In het artikel van BC wordt gezegd dat je fina in principe nergens mee hoeft te stacken. Ook nakuren is niet zo hard nodig. Winny erbij is gunstig.
 
Johny zei:
Vind ik opzich wel een interressante vraag. Tren is toch het grootte broertje van deca?? Deca only is volgens veel mensen wel een goed beginners kuurtje, maar dit heb ik nog nooit van tren only gehoord. Mischien dat de sides van tren only ervoor zorgen dat je pik helemaal niet meer stijf wordt?

Ik ben ook wel geinteresseerd in tren. Het schijnt dat je het niet hoeft te stacken (bodypage, bodybuilding.com). Ik zit er zelf aan te denken om tren te gaan gebruiken voor m'n cuttingskuurtje voor de zomer.

Tren is wel heel wat anders dan Deca hoor als ik het zo lees. Dus die libido zal ook wel meevallen.
 
Trenbolone is weldegelijk familie van nandrolone. Ze zijn beide 19-nor androgenen

Ook je libido kan behoorlijk gedrukt worden door de tren.
 
Johny zei:
In het artikel van BC wordt gezegd dat je fina in principe nergens mee hoeft te stacken. Ook nakuren is niet zo hard nodig. Winny erbij is gunstig.
niet nakuren met tren??? er is bijna nix wat bij mij zo erg onderdrukkend werkt als tren....er is op AR zon thread over meest onderdrukkende roid en bijna iedereen zegt tren....ksnap neit dat die BC dan zegt dat je niet hoeft na te kuren....groete
edit ow kzie dat jullie dit ook al gezegd hebben...:)
 
proviron kan dan eventueel een oplossing zijn!!! voor je libido
 
slabek zei:
Trenbolone is weldegelijk familie van nandrolone. Ze zijn beide 19-nor androgenen

Ook je libido kan behoorlijk gedrukt worden door de tren.
Foutje :cool:

Ik zie het nu ook ja, heb er overheen gelezen :o

Gek dat tren dan toch zoveel afwijkende eigenschappen heeft van deca. Tren wordt gebruikt in cuttingskuurtjes, terwijl deca daar niet geschikt voor is vanwege de vochtretentie.
En over stacking zegt Big Cat dat deca vrijwel overal goed mee stackt, terwijl je tren nergens mee hoeft te stacken.
2 tegenstrijdigheden dus, wat je niet zou verwachten bij 2 roids van dezelfde familie.
 
Absoluut WEL nakuren....
Libido dondert als een kaartenhuis in mekaar
 
Om welke redenen is Tren niet weggelegd voor de beginnende A.S gebruiker..??

Waarom zou je bv wel test kunnen gebruiken bij de eerste kuur en word tren hierbij afgeraden...?
 
Sla eens wat oude threads open, ik heb afgelopen jaar uitgebreid bericht over Tren.
 
klaas zei:
niet nakuren met tren??? er is bijna nix wat bij mij zo erg onderdrukkend werkt als tren....er is op AR zon thread over meest onderdrukkende roid en bijna iedereen zegt tren....ksnap neit dat die BC dan zegt dat je niet hoeft na te kuren....groete
edit ow kzie dat jullie dit ook al gezegd hebben...:)

There is little or no need to stack secondary drugs with fina. It does not aromatize. There is some concern as to fina being progestagenic, so you should you opt to stack it with an aromatizable compound it may worsen potential gynocomastia so adding winstrol or Nolvadex, or even both to such a stack may be wise. But in itself or in a non-aromatizing stack this is not necessary. The use for post-cycle estrogen antagonists is limited as well, so Nolva or clomid to boost natural test will have little use. It is a very strong androgen receptor agonist however, so perhaps using some HCG after a cycle may help you retain more gains and prevent testicular shrinkage, but since HCG does increase estrogen that does reinstate the use of Nolvadex or clomid as well
 
fitnesboy zei:
Om welke redenen is Tren niet weggelegd voor de beginnende A.S gebruiker..??

Waarom zou je bv wel test kunnen gebruiken bij de eerste kuur en word tren hierbij afgeraden...?


Het wordt IMO afgeraden omdat het je libido erg doet afnemen. Voor de rest is het een goed AS. Vaak wordt geadviseerd om het te stacken met test.
Maar ik vraag mij af of tren in kleine dosis (lees 75 tot 100 mg EOD) only plus wellicht proviron op 25 mg je libido erg doet afnemen? Iemand daar een mening over?
 
ik meende tog gelezen te hebben om het niet te stacken met aromatizerende middellen.

Dus geen test lijkt mij. ???
 
Whaaaaaa Tren met test is waanzinnig. Geef mij 1 goeie reden om welke AAS dan ook niet te stacken met test! Test is de aanjager van je andere product, test is heerlijk, test is een onmisbaar onderdeel van je hardcore resultaten-kuur!
 
Tren stacken met test heeft niet zoveel zin. 2 gasten die ik ken gebruikten tegelijk tren, de ene met test de andere tren only. De laatste is het beste vooruit gegaan. Dat kan aan aanleg liggen, maar toch!
 
Da's weer zo'n heeeerlijke generaliserende uitspraak over steroiden. Dus die 2 figuren waren voor jou dé meetlat wat Trenbolone betreft? Heb je geen rekening gehouden met het feit dat ELK anabool product een ANDERE uitwerking heeft op ELK ANDER persoon?
Bovendien ligt het ook aan de mate en hoeveelheid dat die andere jongen gebruikte, kortom er is GEEN PIJL op te trekken, zo'n 'onderzoekje' onder 2 jongens.

EDIT: Terwijl test echt wel 100 keer in het kwadraat is bewezen en als verreweg meest gebruikte anabool wordt omschreven.
 
Laatst bewerkt:
Tren is zwaar androgeen en de sides zouden voor een beginner wel eens iets teveel van het goede kunnen zijn. Tren onderdruktdrukt je axis ook flink, laat je het tegendeel niet wijs maken.
Een gevaar van Tren is de explosieve krachttoename. Daar is het gestel (vooral pezen en aanhechtingen) van een beginner niet altijd op berekend. Je moet dan niet te snel teveel willen liften. Bicepsspierscheuringen en schouderproblemen zijn dan geen uitzondering.



fitnesboy zei:
Om welke redenen is Tren niet weggelegd voor de beginnende A.S gebruiker..??

Waarom zou je bv wel test kunnen gebruiken bij de eerste kuur en word tren hierbij afgeraden...?
 
Back
Naar boven