AndroidHealthClinic

Trenbolone

Bezoekers in dit topic

Bumper1234

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
105kg
Weet iemand van jullie hoelang trenbolone in je bloed zichtbaar blijft? Ik hoor sommige zeggen dat dit een half jaar zichtbaar is en andere maar 2 maanden.

Alvast bedankt!

Tren meestal 5 maandjes, afhankelijk van testsoort en ester

Reken maar op 5 maanden, geen idee over metabolieten.
Urine of bloedtest?

Niet lullig bedoelt, maar zorg even voor je research. Er is onwijs veel te vinden via de zoek functie. Er zorg voor een goed merk of leverancier. Je hebt de afgelopen weken test uit Iran en Turkije gehad, nu weer tren erbij.
Maak een goed kuurschema, post dit en laat het checken. Doe wat met de adviezen/opmerkingen en ga dan van start.
Lijkt een beetje alsof je maar wat aan het doen bent. Het is geen snoep waar je mee speelt.

• Like
Waarderingen: Bumper1234
  • Topic Starter Topic Starter
Niet lullig bedoelt, maar zorg even voor je research. Er is onwijs veel te vinden via de zoek functie. Er zorg voor een goed merk of leverancier. Je hebt de afgelopen weken test uit Iran en Turkije gehad, nu weer tren erbij.
Maak een goed kuurschema, post dit en laat het checken. Doe wat met de adviezen/opmerkingen en ga dan van start.
Lijkt een beetje alsof je maar wat aan het doen bent. Het is geen snoep waar je mee speelt.
Je hebt gelijk. Ik heb toch besloten om het alleen bij test te houden. Ik wacht nog even met de trenbolone.

• Like
Waarderingen: Barbaard
Terug
Naar boven