AndroidHealthClinic

Trensformatie

Bezoekers in dit topic

Dit gooit trouwens wel die hele discussie van "eerst natty max behalen voordat je begint met kuren" out of the window.
Als je goed gelezen had dan had je gezien dat er stond dat ik er 3 jaar uit gelegen heb door een depressie.En dat ik sinds 7 maanden weer bezig ben, ik train namelijk al vanaf mn 16e en ben nu 27.
 
Als je goed gelezen had dan had je gezien dat er stond dat ik er 3 jaar uit gelegen heb door een depressie.En dat ik sinds 7 maanden weer bezig ben, ik train namelijk al vanaf mn 16e en ben nu 27.

Yes had ik gelezen, maar je had er 3 jaar uit gelegen. Dus vanaf het begin (niet het daadwerkelijke) heb je het toch opgebouwd. Als we het nog niet over spiergeheugen hebben dan.
 
Yes had ik gelezen, maar je had er 3 jaar uit gelegen. Dus vanaf het begin (niet het daadwerkelijke) heb je het toch opgebouwd. Als we het nog niet over spiergeheugen hebben dan.
Spier geheugen heeft een grote rol gespeeld bij deze trensformatie :)
 
Dat is een non-discussie.

Gaat erom of de persoon weet hoe hij moet trainen en eten. Niet of de natty max is bereikt.

Meer een soort voorbeeld om de beginners een goed beeld te geven. Zie die opmerking namelijk zoveel langskomen.
 
Netjes man, dat moeten wel 7 hele aangename maanden zijn geweest, lekker man beetje juicen en je speknek weer in shape trainen. Het resultaat mag er wezen!

Was je niet een beetje behouden om met tren te gaan spelen als je net uit een depressie komt? Of ben je niet bang dat je dadelijk nogal afhankelijk wordt van juice om je gemoed beetje positief te houden? Ik denk zelf namelijk wel dat natty straight edge de (beste) manier is om duurzaam je stemming goed te houden. Goed niet hier om te preken dus benieuwd hoe ver je deze shape door kan trekken.
 
de depressie was al ruim overwonnen voordat ik ging trainen, eigenlijk vanaf t moment dat ik cold turkey met de medicijnen gestopt ben was er niks meer aan de hand en kon ik weer de dingen doen die ik t liefste deed.
Een van die dingen is altijd geweest om te sporten, heb al eens eerder tren a gebruikt en ik dit had geen
effect op mn mindset. De enigste bijwerking die ik ervaren heb en dat was toen ik de dosering upte van 50 naar 75mg ed,
was dat ik 4 keer per nacht wakker werd. Vandaar dat ik toen de dosering weer vermindert hebt.
 
Wat voor medicatie ben je mee gestopt als ik vragen mag?
 
Oh ik moet trouwens zeggen dat jouw middel echt goed is bijgetrokken man! Zie wel striae maar dat valt er mee nav je toch aardige buik had. Heb je wat speciaals gedaan om de huis strak te krijgen of is het vanzelf gegaan?
 
Oh ik moet trouwens zeggen dat jouw middel echt goed is bijgetrokken man! Zie wel striae maar dat valt er mee nav je toch aardige buik had. Heb je wat speciaals gedaan om de huis strak te krijgen of is het vanzelf gegaan?
Heb toch nog wel wat loose skin hoor maar dat zit onder t broekje verstopt, maar het is inderdaad minimaal. Niks speciaals gedaan gewoon geluk gehad denk ik.
 
Goeie testosteron-clenbuterol-anadrol-trenbolone-transformatie!
Heb je direct de spuit er in gezet toen je weer herbegon met trainen december vorig jaar? :eek:
 
Goeie testosteron-clenbuterol-anadrol-trenbolone-transformatie!
Heb je direct de spuit er in gezet toen je weer herbegon met trainen december vorig jaar? :eek:
1ml test ja eerste paar weken aangezien mn natty test toch al kut was
 
Zelfs met wat je kuurt vind ik dit impressive .. netjes man !!
 
super resultaat! wat is je lengte?
 
IMG_20180730_205723_245.jpg
IMG_20180730_215305_907.jpg
IMG_20180730_215305_907.jpg
 
Goed bezig man! Lekker kleurtje ook :cool:

Wel epic transformatie trouwens.
 
Back
Naar boven