XXL Nutrition

trensomnia en hgh als oplossing? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
357
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
yo bodybuilders, sommigen kennen mij al sommigen niet, heb ook lang tijdje niet gepost.
Ben niet van plan stats te geven deze zijn ook terugtevinden in vorige topics en normaal links op je schermpie.
Nou hier gaat ie ben vanplan tren te gaan gebruiken voor de eerste keer, maar kan het me niet veroorloven slecht te slapen, ik zet hier ook hgh van norditropin naast zou deze hgh als er insomia optreedt kunnen verhelpen? Hgh heb ik al gebruikt met test en kan letterlijk overal inslaapvallen tijdens de dag.

Grtz sunny
 
Bij mij niet. Misschien dat het per persoon verschilt
 
Laatst bewerkt:
Ik sliep met tren ook gewoon als een roosje. Soms alleen wakker omdat ik zeiknat was, maar kon easy klokkie rond slapen. Zoals Briekie ook zegt; het is echt persoonsgebonden. Gewoon Tren-A zetten, dan kan je ook snel mee stoppen als jij slaapproblemen ervaart.
 
Op het moment 400/400/400 test/tren/mast en ik slaap prima
 
Ik sliep met tren ook gewoon als een roosje. Soms alleen wakker omdat ik zeiknat was, maar kon easy klokkie rond slapen. Zoals Briekie ook zegt; het is echt persoonsgebonden. Gewoon Tren-A zetten, dan kan je ook snel mee stoppen als jij slaapproblemen ervaart.

Ik sliep beter met tren dan met npp haha
 
yo bodybuilders, sommigen kennen mij al sommigen niet, heb ook lang tijdje niet gepost.
Ben niet van plan stats te geven deze zijn ook terugtevinden in vorige topics en normaal links op je schermpie.
Nou hier gaat ie ben vanplan tren te gaan gebruiken voor de eerste keer, maar kan het me niet veroorloven slecht te slapen, ik zet hier ook hgh van norditropin naast zou deze hgh als er insomia optreedt kunnen verhelpen? Hgh heb ik al gebruikt met test en kan letterlijk overal inslaapvallen tijdens de dag.

Grtz sunny

Pramipexole of
bijv. Seroquel 's avonds innemen should do the trick
 
hangt af van je kcal.

Tren en hard op dieet is no sleep.

Tren en high carb is slapen als een baby

(bij mij)
 
Melatonine doet een hoop voor mij tijdens tren cycles
 
Ook op tren val ik gedurende de dag overal in slaap als dit geen probleem zou zijn, helaas moet een mens ook werken :o
Van GH slaap ik niet beter helaas, dit verschilt heel erg per persoon en de dosering GH maakt bij mij ook niet uit wat dat betreft. Dus ik denk niet dat je de tren sides met GH gaat verhelpen aangaande slaap.
 
Met 600 test 400 tren sliep ik als een roos voelde me ook prima.als de tren hoger was als test heledag moe en nergens zin in plus slecht slapen waardoor het alleen maar erger werd.
 
Ook op tren val ik gedurende de dag overal in slaap als dit geen probleem zou zijn, helaas moet een mens ook werken :o
Van GH slaap ik niet beter helaas, dit verschilt heel erg per persoon en de dosering GH maakt bij mij ook niet uit wat dat betreft. Dus ik denk niet dat je de tren sides met GH gaat verhelpen aangaande slaap.
Slaap perfect op tren maar voelde me altijd beter uitgerust met gh erbij 4-5uurtjes slaap was meer dan genoeg toen ik 5iu gebruikte
 
yo bodybuilders, sommigen kennen mij al sommigen niet, heb ook lang tijdje niet gepost.
Ben niet van plan stats te geven deze zijn ook terugtevinden in vorige topics en normaal links op je schermpie.
Nou hier gaat ie ben vanplan tren te gaan gebruiken voor de eerste keer, maar kan het me niet veroorloven slecht te slapen, ik zet hier ook hgh van norditropin naast zou deze hgh als er insomia optreedt kunnen verhelpen? Hgh heb ik al gebruikt met test en kan letterlijk overal inslaapvallen tijdens de dag.

Grtz sunny
Mast bij je kuur toevoegen en je zal goed slapen
 
Ik denk niet dat hgh slaapverwekkend is.
Ik neem af en toe een zolpidem. Is geen benzo dus dag erna geen saggo en gewenning treed niet snel op terwijl je er wel hard KO op gaat.
 
Ik denk niet dat hgh slaapverwekkend is.
Ik neem af en toe een zolpidem. Is geen benzo dus dag erna geen saggo en gewenning treed niet snel op terwijl je er wel hard KO op gaat.
Je word zeker slaperig van gh hangt af van je dosis/ echtheid natuurlijk
 
Je word zeker slaperig van gh hangt af van je dosis/ echtheid natuurlijk

Ik heb best vaak een bloedtest gedaan en daarvoor 10 eenheden hgh genomen.
Ookal was de test zeer positief had het geen enkele invloed op hoe ik me voelde.
 
Ik heb best vaak een bloedtest gedaan en daarvoor 10 eenheden hgh genomen.
Ookal was de test zeer positief had het geen enkele invloed op hoe ik me voelde.
Zolang je bezig bent en niet stilzit valt het wel mee maar anders val je toch zo in slaap? zonder stimulanten
 
Dostinex is slaapverwekkend, maar als je prolactine ok is zou ik er gewoon af blijven.
 
Back
Naar boven