Fitness Seller

Trestolone AKA MENT

  • Topic starter th0maz
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

th0maz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
5.160
Waardering
11.981
Wie van jullie Ikea kasten heeft ervaring met dit goedje?

Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
 
Zelf helaas geen ervaring, wel heel erg benieuwd. Vooral m.b.t. aromatase.

Vonk heeft er in ieder geval ervaring mee
 
Wie van jullie Ikea kasten heeft ervaring met dit goedje?

Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
Overrated heb het gebruikt. Stick to the basics.

Als je pech hebt kun je jezelf plat bombaderen met ai's
 
Overrated heb het gebruikt. Stick to the basics.

Als je pech hebt kun je jezelf plat bombaderen met ai's
Hmm daar was ik al bang voor ja. Had al meerdere mensen horen zeggen dat het aromatiseert als een malle.
 
Hmm daar was ik al bang voor ja. Had al meerdere mensen horen zeggen dat het aromatiseert als een malle.
Het verschilt per persoon natuurlijk, punjab was er geloof ik wel over te spreken. Je weet het pas als je het probeerd
 
Nergens last van gehad, denk dat je op een laag VP niet zo snel wat te klagen hebt. Maar alsnog heel persoonlijk natuurlijk.
Voor mij wel echt de feel good AAS #1. Qua resultaten vind ik het niet heel anders dan gewoon test.
 
Als je goeie kwaliteit heb is het topspul! Ment behoord tot de duurste grondstoffen, dus er worden bijna altijd andere stoffen in gedaan.

Ik heb 4 merken gehad en maar 1 was goed en het was geen Nederlands merk. Dus zorg dat je goed merk neemt.
 
Lijkt me verder ook niet interessant. Mijn voorkeur zal uit gaan naar deca of NPP.
 
Iemand ervaring met MENT/TREST en agressiviteit. Doet voelt als tren x1000, holy shit

Net gedreigd om new york pizza in de hens te steken, omdat ze gingen fucken met mijn pizza. NIET FUCKEN MET MIJN PIZZA

Als ik niet meer post dan zit ik waarschijnlijk vast in de gevangenis. yolo
 
Iemand ervaring met MENT/TREST en agressiviteit. Doet voelt als tren x1000, holy shit

Net gedreigd om new york pizza in de hens te steken, omdat ze gingen fucken met mijn pizza. NIET FUCKEN MET MIJN PIZZA

Als ik niet meer post dan zit ik waarschijnlijk vast in de gevangenis. yolo
Domino's is ook beter dus begrijpelijk man!
 
Iemand ervaring met MENT/TREST en agressiviteit. Doet voelt als tren x1000, holy shit

Net gedreigd om new york pizza in de hens te steken, omdat ze gingen fucken met mijn pizza. NIET FUCKEN MET MIJN PIZZA

Als ik niet meer post dan zit ik waarschijnlijk vast in de gevangenis. yolo
Dus je ervaring met nyp is kut? Wil er al een tijdje naartoe gaan maar mss dan toch maar niet
 
ThOmas maakt de laatste tijd weinig vrienden.
Hoe kan dat nau?
 
Dus je ervaring met nyp is kut? Wil er al een tijdje naartoe gaan maar mss dan toch maar niet
Kwalitatief is het beter dan Domino's imo. Alleen het probleem is dat daar mensen met een iq van een visstick werken. Iemand in een vegetatieve toestand begrijpt het beter dan die mensen die daar werken. Wat kaolo sukkels

ThOmas maakt de laatste tijd weinig vrienden.
Hoe kan dat nau?
Hard to get
 
Nou gezien het feit dat jij ook niet echt een koploper bent voor prom king zal het in ieder geval niet aan de anabolen liggen.

Heb jij een poster van ThOmas boven je bed ?
 
Dus je ervaring met nyp is kut? Wil er al een tijdje naartoe gaan maar mss dan toch maar niet
Neem een tandoori chicken met extra chicken, nog een keer extra chicken, en met pepperoni :p

Oh en vergeet de knoflooksaus niet
 

Bijlagen

  • 20200708_185720.jpg
    20200708_185720.jpg
    186,9 KB · Weergaven: 131
Neem een tandoori chicken met extra chicken, nog een keer extra chicken, en met pepperoni :p

Oh en vergeet de knoflooksaus niet
Toch maar eens een keertje stoppen denk ik zo :)
 
Neem een tandoori chicken met extra chicken, nog een keer extra chicken, en met pepperoni :p

Oh en vergeet de knoflooksaus niet

Ik dacht altijd dat pizza’s met kip er op kut waren maar eergisteren bestelde ik er voor de verandering eens een met kip en die was echt fucking nice :o
 
Back
Naar boven