MuscleMeat

Tri-Pro Force 100 & CFM Whey Pro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NewbieNeo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
404
Waardering
0
over een aantal producten in die suplementen shop had ik nog een vraagje...

mijn eigen voorraad eiwitten is bijna op en wil waarschijnlijk wel wat van hier kopen, maar weet niet precies welke...

kheb zowel whey als normale caseine nodig...
gebruik nu nl. whey van Force One (smerig) en caseine van Fitshape.

kan ik dan 't beste als whey die CFM Whey Pro nemen en als caseine die Tri-Pro Force 100?

en in welke smaken zijn deze er?

ook zag ik deze 2 producten Total Force of GH Force. zijn dit ook eiwit-supplementen of iets geheel anders?

BVD
 
Ik heb ze beiden en vind het prima spul, ben er nu mee gestopt omdat ik het even bewaar tot ik aan me 1-test/4-ad kuur ga!

smaak = oke
Acne = bijna geen last van dus vrij zuiver
 
Van de CFM Whey heb ik orange gehad en die is zelfs met water nog goed te pruimen..

Van de tri heb ik aardbei, tjsa ik ben geen aardbeienliefhebber, maar het gaat mij enkel om de eiwitten, niet om de smaak, met water vind IK hem niet zo lekker, met melk goed te doen..
 
maar wat is wat? neem aan dat die CFM Whey Pro gewoon pure whey is, dus voor na je training...

is die Tri-Pro Force dan een mix van 3 soorten eiwit ofzo? dus kan 't gewoon doorgaan voor normale caseine?

maar kan dan in principe toch ook gewoon alleen die whey pro nemen, is maar 5 euro per kg duurder...
 
CFM is whey proteine. Het bestaat vrijwel alleen uit whey isolaat, welke de beste vorm van whey is. Een dergelijk product met een zo hoog aandeel isolaat zal lastig te vinden zijn denk ik.

Tri Pro is een mengelig van 3 verschillende eiwitten, waardoor een time released effect ontstaat. Hierdoor krijg je gedurende langere tijd voedingsstoffen aangevoerd.

Whey is overigens €10 duurder dan tripro... En haal deze 2 niet door elkaar. Ze zijn beiden voor een ander doel bestemd. Whey is ideaal voor na de training en smorgens op nuchtere maag. De tripro meer voor overdag en voor het slapengaan...
 
thx, precies wat ik wilde weten... :)
 
Back
Naar boven