Fitness Seller

I Tried (2 bezoekers)

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Dankjewel:). Het is wel de bedoeling dat ik gedurende het proces progressie ga boeken hoor. Niet dat ik maar wat aankloot zoals ik de afgelopen jaren heb gedaan.
Als je het hardlopen gaat oppakken helpt het enorm als je niet teveel weegt. Dat zal je zelf ook wel weten.

Lengte in cm - 100 x 1.1 is maximum gewicht waarmee je veel wil rennen zegt Andrew Read.

Dus als je 180 cm bent dan max 88 kg.
 
Zomaar weer een of andere richtlijn.
Toen ik de marathon liep was ik 82-85 kg en relatief zwaar, ook met mijn lengte. Veruit de zwaarste uit de hardloopgroep waar ik in liep.
 
Zomaar weer een of andere richtlijn.
Toen ik de marathon liep was ik 82-85 kg en relatief zwaar, ook met mijn lengte. Veruit de zwaarste uit de hardloopgroep waar ik in liep.
Klopt, dat is zeker waar.

Wel een norm waar jij ruim binnenviel.

Ekte hardlopers lijken mij teveel op Dolf Jansen, triatleten ziet er vaak al beter uit, mede door het zwemmen.
 
Zomaar weer een of andere richtlijn.
Toen ik de marathon liep was ik 82-85 kg en relatief zwaar, ook met mijn lengte. Veruit de zwaarste uit de hardloopgroep waar ik in liep.
Halve op 90+ gelopen volle kan ik niet. Bij 18 zak ik altijd door mijn knie heen. :(
 
Halve op 90+ gelopen volle kan ik niet. Bij 18 zak ik altijd door mijn knie heen. :(
Respect!

Ben je naar een physio of trainer geweest met die knie? Om specifiek die knie te versterken of de oorzaak van dat probleem aan te pakken?

Ben je van plan je krachttraining in meer of mindere mate in dienst te stellen van (het trainen voor) de triathlon?

Nu een paar gelopen. Normaal loop ik 5vof 10 maar af en toe ben ik bubsie en loop ik door:p
Lol, maar Bubs weegt ongeveer de helft...
 
Ik overdrijf nooit Bubs! :lol:

Noem je me nu dik? :sad:

1573743338833.png


Log nog maar net welkom:)

Zag het net, en nu al 6pagina's.
Wordt moeilijk om te volgen hier :D.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Noem je me nu dik? :sad:
Nee, ik overdreef (twee keer zelfs) en stak de draak met
Dat vond ik hilarisch in één zin zeggen vol en 54 komma 7 kilo's.

En er is niets mis met thick in the right places.

Kattenfoto's motiveren wel enorm, dat dan weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven