AndroidHealthClinic

Tribolan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
"Tribolan, de natuurlijke testosteronbooster"

Hoe zit het met de natuurlijke effectieve alternatieven voor AS?? Heeft er iemand hier ervaring mee? Werken deze middelen of zijn het een zielige excusen als vervangers?
 
Tja.. Zielige excusen zijn het niet direct.

Meeste die het gebruiken worden er wel g*il van. Maar het doet niet echt iets voor de spiergroei dus. En gezien de prijs ervan zou ik het lekker laten staan waar het staat.

Zonde van je geld.
 
Volkomen mee eens, echt nut hebben de meeste niet en de enige AS-vervangers die deftig resultaat opleveren zijn de laatste generatie pro-hormonen... wel illegaal in Europa (nt in America) maar daar is altijd iets aan te doen... ;)
 
Originally posted by matthieu
Tja.. Zielige excusen zijn het niet direct.

Meeste die het gebruiken worden er wel g*il van. Maar het doet niet echt iets voor de spiergroei dus. En gezien de prijs ervan zou ik het lekker laten staan waar het staat.

Zonde van je geld.

Ik ken een aantal mensen die er anders bij zweren. Ook ken ik mensen bij wie het slechts 1 malig werkte. Dus dat het per definitie niet werkt is niet waar. Maar of het het uiteindelijk waardevol zal zijn...
 
* zucht * ... Als alles gaat geloven wat die gasten verkondigen kan je wel stoppen met trainen en supplementeren... :rolleyes:
 
Originally posted by matthieu
.... lekker laten staan waar het staat .... Zonde van je geld ....

Precies :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Een vriend van mij is aardig gegroeit door tribulus i.c.m. creatine.
 
Originally posted by Robin


Ik ken een aantal mensen die er anders bij zweren. Ook ken ik mensen bij wie het slechts 1 malig werkte. Dus dat het per definitie niet werkt is niet waar. Maar of het het uiteindelijk waardevol zal zijn...

Nee dat is zo. Maar als je kijkt naar wat het kost denk ik dat je die massa ook wel kan winnen zonder. Dus als het al effect heeft... Maar bij de meeste mensen heeft het zo goed als geen effect. Dus zou ik m'n geld gewoon in m'n zak houden.

Dat geld kan je dan beter in goede voeding etc. steken.
 
Originally posted by matthieu

Maar bij de meeste mensen heeft het zo goed als geen effect. Dus zou ik m'n geld gewoon in m'n zak houden.

True, maar je zou het 1x kunnen proberen voor een paar weken. Mocht het je helpen, dan ben je toch weer een stapje voorruit.
 
Originally posted by Robin


True, maar je zou het 1x kunnen proberen voor een paar weken. Mocht het je helpen, dan ben je toch weer een stapje voorruit.

Klopt.. maar langs de andere kant, als je zo elk product 1x moet testen om te zien of het lukt.. Kan je een tweede bijverdienste gaan zoeken..
 
JA, je moet gewoon kijken of je het er voor uit wil geven om het toch een keer te proberen.
 
EN als je net gestopt bent met test-100 icm equi max??
Hebben testoseron ( zoals tribulus of tribolan )verhogende middelen dan wel nut???
 
Originally posted by RobbieH
EN als je net gestopt bent met test-100 icm equi max??
Hebben testoseron ( zoals tribulus of tribolan )verhogende middelen dan wel nut???

Kan, maar ik zou eerder kiezen voor een product als methosterone force (of een gelijkend product). Deze heeft een positieve invloed op de oestrogeen verhouding, en levert je daarbij ook nog eens wat exra kracht en groei...
 
Creatine blijkt eigenlijk nog het beste alternatief te zijn..
 
Originally posted by Bracke
Creatine blijkt eigenlijk nog het beste alternatief te zijn..

dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over... creatine is niet hormonaal. :rolleyes:
 
Originally posted by Robin
dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over... creatine is niet hormonaal. :rolleyes:

Bleiter :sob:
 
Back
Naar boven