Fitness Seller

tribolus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool zei:
Hier zijn al een paar posts over geweest, het kan wel... ;)

???


oh wacht.. dit is een instinker!?!

Op het moment dat je op de loopband staat, dan verbrand je je vet "plaatselijk"..

:D
 
KaLe zei:
???


oh wacht.. dit is een instinker!?!

Op het moment dat je op de loopband staat, dan verbrand je je vet "plaatselijk"..

:D

je kan lokaal helios inspuiten of iets anders (zie logboek), hetgeen lokaal vet verbrand. met cardio en dieet kun je natuurlijk niet lokaal vetverbranden, maar dat weet iedereen (behalve in mijn gym, waar mensen 1uur buik doen).
gr d
 
dennis999 zei:
je kan lokaal helios inspuiten of iets anders (zie logboek), hetgeen lokaal vet verbrand. met cardio en dieet kun je natuurlijk niet lokaal vetverbranden, maar dat weet iedereen (behalve in mijn gym, waar mensen 1uur buik doen).
gr d

oh jah op die fiets.
 
ik ken dat wel, maar dacht er alleen niet aan ;)
 
Ik denk dat iedereen hier op deze site wel weet dat plaatselijk vetverbranden niet mogelijk is.
Laat ik het zorgvuldiger formuleren, ik heb veel vetopslag rond mijn armen, als ik zwaar train krijg ik zware biceps,tricpes EN ik wil strakke, slanke gespierde armen hebben.
Vetverbranders, stackers etc. gebruik ik uiteraard.
 
superwoman zei:
Ik denk dat iedereen hier op deze site wel weet dat plaatselijk vetverbranden niet mogelijk is.
Laat ik het zorgvuldiger formuleren, ik heb veel vetopslag rond mijn armen, als ik zwaar train krijg ik zware biceps,tricpes EN ik wil strakke, slanke gespierde armen hebben.
Vetverbranders, stackers etc. gebruik ik uiteraard.
Ik denk toch dat je dat alleen bereiken kunt door je bf te verlagen. Ik heb overigens hetzelfde probleem; ongelijke verdeling. Mijn bf is niet hoog, vet zit alleen allemaal op 1 plek lijkt wel...
@BOS: als jij een wondermiddel hebt, plies share :D
 
Ik heb het antwoord al gegeven in Superwoman's geval ;)
 
superwoman zei:
Ik denk dat iedereen hier op deze site wel weet dat plaatselijk vetverbranden niet mogelijk is.
Laat ik het zorgvuldiger formuleren, ik heb veel vetopslag rond mijn armen, als ik zwaar train krijg ik zware biceps,tricpes EN ik wil strakke, slanke gespierde armen hebben.
Vetverbranders, stackers etc. gebruik ik uiteraard.

Heb het idee dat je meteen denkt als je iets zwaarder traint, dat je enorme biceps krijgt ofzo. Dat zal best wel meevallen. Als je je armen juist wat zwaarder traint, zullen ze ook strakker worden.
 
Aimee zei:
Heb het idee dat je meteen denkt als je iets zwaarder traint, dat je enorme biceps krijgt ofzo. Dat zal best wel meevallen. Als je je armen juist wat zwaarder traint, zullen ze ook strakker worden.

DAH ? Dit is een non-discussie... of een vooroordeel ?
Voor de goede orde, ik train oldskool bijna net zo lang als dat jij oud bent.
Ik DENK niet dat ik zwaardere biceps krijg,
Ik HEB zwaardere biceps.

Kan iemand mij 'serieus ervaringsadvies' geven ?
 
superwoman zei:
DAH ? Dit is een non-discussie... of een vooroordeel ?
Voor de goede orde, ik train oldskool bijna net zo lang als dat jij oud bent.
Ik DENK niet dat ik zwaardere biceps krijg,
Ik HEB zwaardere biceps.

Kan iemand mij 'serieus ervaringsadvies' geven ?

waarom valt iedereen toch terug op dat oldskool of ik kom uit de hardcore tijd, zijn de mensen die nu trainen daardoor minder of zo, sorry maar ik wordt er een beetje moe van.

je moet nog lager in je vetpercentage gaan om je vet rond je biceps weg te halen. of als het alleen spiermassa is zul je spiermassa moeten gaan verliezen.
 
hallo ruziemakers... plaatselijk vetverbranden..... ja ja ja daar bestaan dingen voor? ze mogen alleen niet gezien worden door bepaalde mensen. wil je deze niet gebruiken dan zit er inderdaad niets anders op dan dieeten en cardio.plaats anders eens een foto dan kunnen we oordelen.
 
:D anders kun je ook nog het vet weg laten zuigen
 
superwoman zei:
DAH ? Dit is een non-discussie... of een vooroordeel ?
Voor de goede orde, ik train oldskool bijna net zo lang als dat jij oud bent.
Ik DENK niet dat ik zwaardere biceps krijg,
Ik HEB zwaardere biceps.

Kan iemand mij 'serieus ervaringsadvies' geven ?

Dus als je oldskool traint, ben je meteen beter dan mij omdat ik wat jaartjes jonger ben? Ik train toevaliig nog niet eens zo lang, maar heb al meer vooruitgang geboekt dan mensen die al tig jaar trainen!!
Houd toch op zeg! Post idd eerst maar eens een foto dan als je zo ontzettend goed bent!
 
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik beter ben en/of dat jij niet beter bent dan mensen die langer dan je trainen jouw foto's zegggen genoeg, je ziet er goed uit. Voor het 'gewone gepeupel' zoals ik die in de categorie 'endomorph' valt vraag ik om trainingadvies voor de armen zonder in den treure uit te leggen dat het inderdaad niet mogelijk is om plaatselijk vet te verbranden en ja stackers, fatburners e.d. zijn bekend. Oldskool = basis, jaren 80 and so on.
Ik zoek op dit forum inspiratie en verwacht een bepaald trainingslevel zonder dat je als een randdebiel benaderd wordt bij een vraag.
 
DHEA/ Best Oldskool

I]Biosignature Modulation is a system that is used here at the Poliquin Performance Center to adequately prescribe weight training routines and supplement programs to help the athlete/client lose fat in specific regions of the body.
Sounds to good to be true?
Science and empirical evidence has proven otherwise.
Everybody has a certain genetic code that tells the body where to store fat.
We tap into that information with our unique Biosignature Modulation system using specific skin fold sites on the human body.
Skin folds can say a great deal about: a persons hormonal status, if they are sleeping properly, and if they are sensitive to carbohydrates, among other things.

Over the years we have treated hundreds of women using this system. I wanted to share with you two of the major skin fold sites that seem to plague women.
This may be a refresher course for some of you regular readers of my material, but for others this may be the answer you have been looking for.

The Triceps:
Lean triceps are a function of higher androgen levels in the bloodstream.
Stress levels tend to lower androgen levels by stealing pregnenolone to make cortisol instead of making the androgen DHEA.
Herbal preparations, called adaptogens, help the body handle stress better and thus reduce cortisol levels.
Here is a few of the best supplements to help you decrease this skin fold site: schisandra, rhodiola rosea, ginseng, and licorice root.
It's not uncommon for an executive-type women client to go down 5mm within three weeks of starting a stress reduction program that includes the use of adaptogens.

The Supra-iliac:
The Supra-iliac is usually a problem which results from circulating insulin levels.
On a dietary note we recommend that the client select lower glycemic foods, and also eating several meals (protein should be included in each meal) throughout the day will help to stabilize one's insulin levels.
By means of supplementation we would prescribe to the client fenugreek, and flax seeds.
Fenugreek seeds in particular are high in dietary fiber, and as we all know fiber helps control blood sugar levels and insulin levels.

If you missed the full article of "What Your Fat Deposits Say About You" in Oxygen, we will be posting this up on our home page shortly.
This will be accompanied by a full page of information on how you can get tested and make this unique system for fat loss work for you![/I]

Milos legt het systeem van Poliquin uitgebreider (aan de hand van voorbeelden) uit in een van zijn artikelen.

D[/QUOTE]

ik heb op het forum zitten zoeken naar DHEA, wordt dit reeds gebruikt in Nederland ? en zijn er neveneffecten ? Is het legaal ?
 
superwoman zei:
DAH ? Dit is een non-discussie... of een vooroordeel ?
Voor de goede orde, ik train oldskool bijna net zo lang als dat jij oud bent.
Ik DENK niet dat ik zwaardere biceps krijg,
Ik HEB zwaardere biceps.

Kan iemand mij 'serieus ervaringsadvies' geven ?


ik heb nog nooit van de term "zwaardere biceps" gehoord. Je zult vast grote biceps bedoelen. En zo ja, wat meten je armen dan?
 
Smoothmold zei:
ik heb nog nooit van de term "zwaardere biceps" gehoord. Je zult vast grote biceps bedoelen. En zo ja, wat meten je armen dan?

lekker belangrijk....??? ;)
 
Back
Naar boven