MuscleMeat

tribostan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joon

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2005
Berichten
12
Waardering
0
jow,heeft er iemand ervaring met tribostan? wit met oranje doosje
moet er 6 per dag van nemen,maar in het winkeltje waar ik ze kocht zij men dat 3 er genoeg zijn,je zou er agressief van worden zei hij,maar kneem er 6 en merk niks. weet iemand of tribostan resultaat opleverd? ben maar is aant proberen
 
tribulus werkt niet. Spendeer je geld aan andere dingen
 
joon zei:
jow,heeft er iemand ervaring met tribostan? wit met oranje doosje
moet er 6 per dag van nemen,maar in het winkeltje waar ik ze kocht zij men dat 3 er genoeg zijn,je zou er agressief van worden zei hij,maar kneem er 6 en merk niks. weet iemand of tribostan resultaat opleverd? ben maar is aant proberen

idd meeste tribulus producten werken niet.

zit te weinig werkzame stof van in en wordt vaak bovendien niet goed opgenomen. over't algemeen het geld niet waard dergelijke producten.

nu je het toch hebt kan je gewoon het potje leeg smullen. maar in't vervolg ben je beter af met whey en CEE
 
Heb jij dan dat doosje nog gebruikt wat ik je gegeven had Spike?
 
hij heeft het over tribostan, ik heb hier tribosten bij me liggen :D

ik heb het gekregen, dus ik ga het zeker wel gebruiken. enkel niet nu, maar vanaf juli. ik ga dat nu niet doen, loop zo al geil genoeg rond door die klote exames :D
 
ahja, nu lees ik het, is't zelfde product... doh!

ach, ik zal het in juli beginnen nemen en hou jullie van op de hoogte. heb er niet echt 'n goed oog op dus als ik effecten ervan ondervind zal't zeker gn placebo effect zijn
 
tribulus werkt niet,je krijgt alleen een hoop zaad :dance: :p
 
kheb het doosje nu op en ik merk er niets van,dus zal wel niet werken.
kzal me wel gewoon houden bij men whey en gainer en wat vitaminen en creatine en een goede voeding,dat werkt altijd. Nu ben ik ook al ff stack2(met ephidrine) aant nemen(2/dag) om wat vet te verliezen,ben dus ook wat cardio aan het doen(3keer 20min/week). lijkt wel te werken. Verlies je ook meer vet zonder cardio met stack2?
hebben jullie mss nog tips om wat vet te verliezen? ik sta op 13,5%
 
Back
Naar boven