XXL Nutrition

tribulus en zma

Bezoekers in dit topic

mike21

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
16
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik heb vandaag tribulus en zma gekocht. zou goed moeten werken volgens de verkoper. maar aan de reacties te lezen hier op het forum, moet tribulus weg gegooid geld zijn. Ik zou deze combinatie moeten nemen, hoe zit het nu precies?

Groetjes.
 
Ik weet alleen dat ZMA wel goed werkt, en het schijnt idd zo te zijn dat tribulus niet echt zn werk doet:)
 
Aan tribulus heb je geen zak aan. Misschien dat het bij je werkt maar op dit forum heb ik geen positieve berichten over gelezen.

Je hebt meer aan goede voeding.
 
Je hebt het al gekocht. Dus eet het en je weet het..
 
mike21 zei:
Hallo mensen,

Ik heb vandaag tribulus en zma gekocht. zou goed moeten werken volgens de verkoper. maar aan de reacties te lezen hier op het forum, moet tribulus weg gegooid geld zijn. Ik zou deze combinatie moeten nemen, hoe zit het nu precies?

Groetjes.

Niet altijd de verkoper geloven jongen :finger:
 
Hoe ouder je bent hoe beter beide supps. werken vanaf ongeveer je 27ste levensjaar gaat je lichaamseigen test. productie % gezien omlaag. Je kan dat voor een deel opvangen door de tribulus en de zma. Hoe goed het werkt hangt af van de hoeveelheid werkzame stoffen in de supps. jou gevoeligheid voor de werking van de supps. en de behoefte van je lichaam.( < leeftijd)
 
trubulus heeft alleen zin als je van jezelf hele lage testosteron gehaltes hebt, en di zijn voor je 30 e levensjaar bijna altijd hoog genoeg ,
 
Back
Naar boven