AndroidHealthClinic

Tribulus heeft het nut?

Bezoekers in dit topic

er hebben idd meerdere mensen hier op het forum de bigcat stack gedaan en waren er zeer positief over

Goeie Tribu heeft nut na een kuur. En voor BB'ers op hogere leeftijd. Zoals opa. De verschillen zijn niet waanzinnig maar wel merkbaar.

meer zin hebben om te nken is toch ook lekker :D

ik heb het vroeger ook weleens genomen met hmb en creatine, volgens mij werkte het toen wel.. het gaf me in ieder geval meer motivatie..

HMB en Tribulus, de meest uitgekotste supplementen..
ik zou het overigens nooit meer kopen, ik was echt een kneus toen, ik wist niks :D

overigens kan ik dat er nu niet bij hebben.. meer zin :eek:

Het blijft een nuttig suppie voor maar één groep: Mensen die net uit een kuur komen. De TT700 die ik nu neem is het sterkste wat er op de markt te krijgen is. En daar neem ik dan weer 6-8 per dag van ipv de normale dosis van 4 per dag. En dan merk je inderdaad geen dip!

Ik ben 22 weken aan het kuren geweest en het was niet misselijk die lange tijd en hoeveelheden. Ik ben geeindigd met korte esters, en in de laatste week begonnen met Nolvadex, gevolgd door 3 weken Clomid en sindsdien de TT700. IK merk nog steeds geen dip. Gaat lekker zo. Zeker voor wat ik er allemaal had ingegooid in m'n kuur!

nee heb gevraagd om die topics over 1,5 2 jaar gelden toen je nog geen eens geregistreerd was daarna krijg je van me die links over proxylon

ik was genoodzaakt een andere naam te nemen. :o

Het blijft een nuttig suppie voor maar één groep: Mensen die net uit een kuur komen. De TT700 die ik nu neem is het sterkste wat er op de markt te krijgen is. En daar neem ik dan weer 6-8 per dag van ipv de normale dosis van 4 per dag. En dan merk je inderdaad geen dip!

Ik ben 22 weken aan het kuren geweest en het was niet misselijk die lange tijd en hoeveelheden. Ik ben geeindigd met korte esters, en in de laatste week begonnen met Nolvadex, gevolgd door 3 weken Clomid en sindsdien de TT700. IK merk nog steeds geen dip. Gaat lekker zo. Zeker voor wat ik er allemaal had ingegooid in m'n kuur!

Do not exceed 4 capsules in any 24 hours period.
:D

Psies, extreme aanpak voor extreme mensen met extreme wensen ;)
Hier nog een linkje naar TT700, kijk wel uit want deze gasten zetten je af voor 44 euro:
NL Fitshop

je kan beter tribosten gebruiken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bodyenfitshop.nl | Sportvoeding

Als je het verhaaltje van die TT700 goed hebt gelezen, kom je er dus achter dat deze per capsule meer protodioscin bevat dan Tribosten:

Hoeveelheid Protodioscin in Tribosten? 60 capsules van 75mg maakt 4500mg Protodiosin.

Hoeveelheid Protodioscin in TT 700? Laten we eens kijken, 700mg per capsule waarvan 20% protodioscin – 140 mg per capsule. 130 capsules, dus een totaal van hmmm… 18200mg!!!

Voor dezelfde prijs krijg je dus ongeveer 4 keer zoveel Protodioscin!

Ik ga de volgende keer deze gebruiken:

Bodybuilding.com - S.A.N. Endotest Pro - Potent Sterodiol Saponins! On sale now!

Heeft dezelfde samenstelling als die van TT700 per capsule:
750 mg -(80% Furastanolic Saponins, 20% Protodioscin) per capsule + nog wat andere goodies.

Ik heb al in het verleden gewoon Endotest (dus niet Endotest Pro) van SAN gebruikt en was er zeer over te spreken!

EDIT:
Correctie. Endotest Pro bevat 750 mg -(80% Furastanolic Saponins, 20% Protodioscin) per SERVING!
3 capsules is 1 serving, dus als je alleen naar de prijs kijkt dan komt TT700 beter uit de bus!

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven