Fitness Seller

Tribulus Terrestris + zma of Tribulus Terrestris + Testosteron Booster?

Bezoekers in dit topic

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
2.724
Waardering
5
Welke van deze 2 combinaties is het beste? In het sticky hier op het board staat een heel mooi verhaal over ZMA http://forum.dutchbodybuilding.com/supplementen-gesponsord-door-1fast400-com/zma-32645.html

Mooi ik gaat het even bestellen :D Ik naar een van onze sponsers toe om naar het prijsje te kijken, en eventueel te bestellen. Brengt me bij XXL. (toevallig ook het linkje in de sticky ;) ) .

Daar heb ik hun informatie even doorgelezen, en op het eind geven ze een tip:

Tip: Tribulus en ZMA samen is een zeer anabole en potentieverhogende formule!

Nou dat klinkt natuurlijk wel goed. Even spieken naar Tribulus dan maar. Een kort verhaaltje over dat het een of ander tropisch kruid is. Nu ken ik geen mensen die het niet naar hun zin hebben op tropische eilanden, dus klinkt ook goed :p . Aan het eind hebben ze weer een leuke tip:

TIP: Een uiterst effectieve combinatie is Tribulus met Testosteron Booster. Dit is een zeer sterke anabole combinatie die je testosteron productie nog verder zal verhogen


Ja maar zo wordt de berg steeds groter he :rolleyes: Nu zou ik dus al 3 potjes moeten wegwerken. Bij de gegevens van Testosteron Booster wordt gelukkig gewoon weer doorverwezen naar Tribulus, dus er komt geen 4e potje :p

Welke van deze 2 combinaties is nou de beste?

Tribulus Terrestris + zma of Tribulus Terrestris + Testosteron Booster?
 
Wat dacht je van de combo HMB-glutamine-tribulus.

Volgens ingewijden schijnt dit de shizzle te zijn :cool:

HMB remt cortisol. Glutamine stimuleert groeihormoon en tribulus stimuleert testosteron.
Zit je op alle vlakken gebeiteld.
 
how bout je geld niet verspillen?
 
Big'r zei:
Wat dacht je van de combo HMB-glutamine-tribulus.

Volgens ingewijden schijnt dit de shizzle te zijn :cool:

HMB remt cortisol. Glutamine stimuleert groeihormoon en tribulus stimuleert testosteron.
Zit je op alle vlakken gebeiteld.

hij heeft wel humor, die Big'r :D
 
Dus dan zou zma alleen het beste zijn, Of een combi van zma + testosteron Booster. Of vinden jullie zma en testosteron booster allebei onzin ;)
 
wat versta je onder testosteron booster ?
 
Ik heb er niets van gemerkt. Was toen redelijk in die big cat testosterone stack, rommel en geldverspilling in mijn ogen. Koop er gewoon eiwit van en als je klaar bent ga dan aan de roids als je je test wilt verhogen.
 
3XL zei:
wat versta je onder testosteron booster ?

Ik denk dat hij avena sativa bedoelt. Dat is het bestanddeel in Testosteron Booster van XXL. Heeft eenzelfde werking als tribulus en doet dus jack shit voor je testosteron, maar is wel goed voor de doorbloeding.
 
verkondigt onze sponsor dan bs op zijn website?

Hiervan is in talrijke studies gebleken dat het een dezelfde werking heeft als het LH hormoon. Het LH hormoon zorgt ervoor dat je lichaam testosteron aanmaakt.
 
Jopske zei:
verkondigt onze sponsor dan bs op zijn website?
verkoopspraatjes volgens mij, geef je geld ergens anders aan.
 
Dus gewoon alleen ZMA zonder die andere producten dus? Of is dat sticky op deze website ook bs? Wordt wel steeds goedkoper zo ;)
 
opa DBC zei ooit dat doseringen van tribulus van 1500mg en hoger pas nut hadden:D
 
opa DBC zegt ook dat hij fietsen steelt :D
 
Tribulus en testosteron booster zou ik niet nemen. ZMA en HMB zijn zeker het proberen waard!
 
Deze combinatie van 1500mg Tribulus + ZMA wordt de laatste tijd erg 'lekker' gevonden. Zeker door de wat oudere atleten (boven de 25)

http://www.sportfood.nl/shop/produc...d=243&osCsid=bf10facdd42e62e3a76135af93820f8a

Deze wordt erg goed gewardeerd door de pure ZMA liefhebbers:

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=218

Voordat je bestelt raad ik je echter aan om goed te kijken wat je met de producten wil bereiken en of ze wel van toepassing zijn op jouw situatie (leeftijd, doel, trainingsintensiteit, budget etc)
Als je er zelf niet uitkomt kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met één van de sponsors van het board;)
 
ik heb ook al veelste vel geld verbrast aan zulke poedertjes en pilletjes.ik denk dat zma het enige is waar je echt wat aan hebt.voor de rest gewoon je geld uitgeven aan creatine ,dextrose,multivitamine en whey.
 
Sportfood.nl zei:
Deze combinatie van 1500mg Tribulus + ZMA wordt de laatste tijd erg 'lekker' gevonden. Zeker door de wat oudere atleten (boven de 25)

Op welke manier 'lekker'?

Tuurlijk snap ik enorm goed dat je je producten wil verkopen om je boterham te verdienen maar het is al vele, vele malen bewezen dat Tribulus niet testosteron verhogend werkt. Ook ZMA heeft alleen zin als testosteron booster bij mensen die een te laag zink niveau hebben..
 
Back
Naar boven