XXL Nutrition

tribulus terrestris

Bezoekers in dit topic

jeanke006

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
134
Waardering
0
heeft iemand hier ervaring mee?
ik vraag me af omdat dit product u eigen testosteron aanmaak met 30 tot 50% kan verhogen dat wanneer je met dit product stopt dat je jezelf niet meer fit voelt in je vel en blijf je de spiermassa die je ervan krijgt wel behouden als je testosteron trug met 30 tot 50% gezakt is?

alvast bedankt!
 
heeft iemand hier ervaring mee?
ik vraag me af omdat dit product u eigen testosteron aanmaak met 30 tot 50% kan verhogen dat wanneer je met dit product stopt dat je jezelf niet meer fit voelt in je vel en blijf je de spiermassa die je ervan krijgt wel behouden als je testosteron trug met 30 tot 50% gezakt is?

alvast bedankt!

kort antwoord ; NEE

't is leuk als je van jezelf een laag test gehalte hebt om het misschien weer iets op peil te krijgen, vandaar dat het wel eens in een nakuur word gebruikt , maar boven de 100% zal je test lvl niet stijgen
 
Ha ha ha, tribulus.
In het bodybuilders milieu beter bekend als "Bedriegerskruid"

:D
 
Bij ons in de gym verkopen ze het ook. Trainer is er vol lof over maar ik vind het eerlijk gezegd geen zak waard.
 
hallo ik heb misschien een tip. In heerlen is een lifestylemiddelen zaak hier verkopen ze ook producten van de american sports. met een vaste 10% korting op alle spullen wat ze hebben. OOk Super tribulus triple is er te krijgen met 10% Volges mij doen ze het zelfs nog verzenden als je hun vraagt. Voor het adres moet je even op de site kijken lsm-shop.nl

groetjes

ban a.u.b
 
vd site;

J.Schonberger moest het mogelijk zijn om het gesloten en machtige apothekersmonopolie open te breken en een echte publieksvriendelijke en commerciële apotheek op te starten.

Als heeft wat een échte apotheek heeft kom ik zeker een keer kijken :D

zolang hij beweert dat TT echt werkt , blijft t één vd vele kwakzalvers :D
 
Back
Naar boven