AndroidHealthClinic

Tribulus uit Hongarije beter ??

Bezoekers in dit topic

frans1

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2003
Berichten
29
Waardering
0
heeft hier iemand ervaring mee ?

ik hoorde in de sportschool dat dit goeie Tribulus was.
 
onderzoek heeft aangetoond dat tribusus nep shit is!
Nix dus met die extra hoge testosteron spiegels door tribules...
 
Ik heb bulgaarste tribulus genomen, van SAN het heette Tribuvar en merkte er niets van, daarentegen toen ik net trainde nam ik Tribulus van Vitalife en merkte weldegelijk krachttoename en het was goedkoper ook. Maar uit onderzoek blijkt dat het niet werkt, en toch zijn er mensen die het erbij sferen dat het wel werkt
 
Originally posted by Juriaan
Ik heb bulgaarste tribulus genomen, van SAN het heette Tribuvar en merkte er niets van, daarentegen toen ik net trainde nam ik Tribulus van Vitalife en merkte weldegelijk krachttoename en het was goedkoper ook. Maar uit onderzoek blijkt dat het niet werkt, en toch zijn er mensen die het erbij sferen dat het wel werkt

tsja zul je altijd hebben..

Bij het creatineserum precies zo, onderzoek toont aan dat het niet werkt , maar sommige mensen hebben er positieve ervaringen mee
 
Meeste ervaren alleen een betere doorbloeding van tribulus. Maar als het dan wil proberen kies idd voor de extracten als fuzu tribestan e.d
 
Originally posted by jweigeman
onderzoek heeft aangetoond dat tribusus nep shit is!
Nix dus met die extra hoge testosteron spiegels door tribules...

Welk onderzoek?
 
Ik geloof dat Big Cat veel onderzoeken heeft gevonden, waarin bewezen is dat het niet werkt.
 
Ik heb een paar jaar terug ook een aantal maanden tribulus gebruikt. Ik merkte er helemaal niets van behalve dat je er super horny van wordt en puisten op je rug krijgt...
 
Ik ben net gestop met tribulus maar ik merkte er weinig van, nee ik werd er ook niet super horny ervan en ook geen puisten.
Niets nadda noppes
 
Back
Naar boven