Fitness Seller

Tribulus Vergroot je Prostaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2004
Berichten
2.498
Waardering
0
Dit is natuurlijk weer van onze nerd Ergongenics die naar mijn mening veel onzin verteld. Maar goed dit intresserde me even omdat ik zelf nu bezig ben met die kuur van BC. heeft iemand hier ervaring me?

http://www.ergogenics.org/tribulus5.html
 
Nee, het enige wat ik erover kan zeggen is dat een onderzoek naar het effect van tribulus in gecastreerde ratten niets hoeft te zeggen over het effect in mensen.
 
Het komt van ergogenics dat zeg al genoeg bro.. :)
 
nasty^PhysIc zei:
Het komt van ergogenics dat zeg al genoeg bro.. :)

Eh tja, maar zo zou ik niet redeneren. WK zet gewoon allerlei onderzoeken op z'n site en dan zal daar heus wel eens onzin/een minder geslaagd onderzoek tussen zitten. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ALLES automatisch onzin is.
Of stel dat jij bijv. vindt dat Big Cat veel kennis heeft dan nog zou ik niet alles klakkeloos van 'm overnemen, die kan er ook wel 's naast zitten.

Maargoed ik zou me niet druk maken, je gebruikt het maar voor een bepaalde tijd....
 
Ergogenics geeft gewoon objectief verslag van onderzoeken. Kan idd wel eens iets fout instaan, maar de meeste dingen kloppen wel. Tribulus werkt echt van geen kanten bij mij. Is gewoon weer het zoveelste commerciële product. En als het wel werkt, zullen ze er wel iets anders ingedraaid hebben.
 
Lieve B.A., ik ben het op een hoop fronten wat dat betreft eens.
Maar Tribulus werkt wél degelijk alleen niet waar het voor bedoeld is.

Tribulus werd bij introductie met massa-winst in verband gebracht, en dat bleek onzin.
Wat het wél doet is je eigen libido overhogen maar....inderdaad voor een beperkte tijd.
 
ik kan je trouwens aanraden om tribelus van bms te nemen die met 80% saponis inplaats van 40. die werkt zeer goed. alleen wel ietsie prijzig. maar echt goed enigste tribelus waar ik ooit wat van gemerkt heb. kreeg er verdomd grote ballen van.
 
hoe meer testosteron in je lichaam hoe meer kans op een vergrootte prostaat.
 
Back
Naar boven