AndroidHealthClinic

Triceps geen progressie helpp!!

Bezoekers in dit topic

tijmenk

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 mei 2013
Berichten
463
Waardering
13
Lengte
1m81
Massa
74kg
Hallo allemaal

Ik train nu zon 6 a 7 maanden en heb goeie progressie met alle spieren behalve de triceps.. ik weet niet wat het is maar het gewicht per set kan ik niet omhoog krijgen!
Iemand tips en mischien nog tricks?

Alvast bedankt
 
Misschien handig als je erbij vermeld wat je precies doet
 
hoeveel bench je?
 
Heb je een spotter? Doe je dips?
 
Zorgen dat je genoeg eet is ook niet geheel onbelangrijk.
 
Probeer bepaalde oefeningen te supersetten . Ik doe bijv. vlak na een set skullcrushers nog diamond pushups dat zorgt wel voor een heel lekkere pomp.
 
Als je bijvoorbeeld al borst traint op de zelfde dag met je triceps en je bijvoorbeeld je bench wel omhoog gaat wordt hier ook meer van je triceps gevraagd. Hierdoor houd je minder energie in je triceps over om vaak het gewicht te verhogen in je oefeningen.

In het kort. Feit dat je specifieke tricep oefeningen niet veel stijgen wil niet zeggen dat je triceps niet sterker en/of groter worden.

Je geeft niet aan wat voor trainingsschema je hebt dus kan er niet meer over zeggen.
 
Okee dat is het dus. Bench gaat nu altijd nog wel omhoog maar triceps niet en aan mijn eten zal het niet liggen! Eat much! :)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 09:38 ----------

Je hbt me al genoeg gezegt! Snap het nu helemaal thnx!
 
Supersets? Veel mensen krijgen er progressie door met de armen:)
 
Waar bestaat je training uit ?
 
Jongens dit is een oud topic heb inmiddels andere oefeningen en nu heb ik wel progressie dus ;)
 
Probeer bepaalde oefeningen te supersetten . Ik doe bijv. vlak na een set skullcrushers nog diamond pushups dat zorgt wel voor een heel lekkere pomp.
+1

best advies evur
 
Sport jij niet in ede bro?
 
Misschien alsnog handig om te vermelden wat je nu anders doet, waardoor je wel progressie bent gaan boeken.
 
Doe nu tricep oefeningen in up lb schema 2 x in de week in totaal 4 oefeningen
 
Back
Naar boven