Fitness Seller

Triceps trainer ook geschikt als biceps trainer?

Bezoekers in dit topic

openfire

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 mei 2011
Berichten
300
Waardering
25
Misschien een stomme vraag maar is dit apparaat ook geschikt om biceps te trainen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De persoon die het verkoopt zegt van wel en zweert er bij, maar aangezien hij ook gelooft dat onze planeet door buitenaardse wezens bezoekt wordt lijkt het me beter dat ik het maar eerst even aan jullie vraag. ;)
Heb zo'n stang ook niet eerder gezien in de sportscholen, kan ik hem gebruiken voor preacher curls of beter gewoon een ezbar gebruiken?
xxx
 
Je kan een soort hammer curl ermee doen. Ik zelf gebruik liever de ez bar.
 
Kan. Het is inderdaad een hammercurl, dus een andere hoek die je pakt.

Ps de kusjes hoeven van mij niet
 
Je kan er wel heel lekker mee dumbbell rows doen...
 
Okidoki duidelijk.. dan blijven we lekker de ezbar gebruiken, thnx.
 
hoe bedoel je "geschikt" ?
om je biceps aan te spreken moet je een voorwerp curlen met je armen ..
zelfs mijn hond is geschikt om biceps mee te trainen, is gewoon een kwestie van creatief zijn ...

en ja, met dat spreek je iets meer je onderarmen aan dmv een hammer curl stijl.
 
hoe bedoel je "geschikt" ?
om je biceps aan te spreken moet je een voorwerp curlen met je armen ..
zelfs mijn hond is geschikt om biceps mee te trainen, is gewoon een kwestie van creatief zijn ...

en ja, met dat spreek je iets meer je onderarmen aan dmv een hammer curl stijl.
Best jammer dat de andere posters precies weten waar ik naartoe wil en jij nou net niet.
Ik vraag of deze geschikt is voor p-curls, tuurlijk kan ik ook creatief zijn, als ik met een mes m'n duim er af snijd kan ik m'n stompie ook laten fungeren als pen en een liefdesbrief sturen naar m'n buurvrouw, maar erg geschikt is dit niet lijkt me.. ook al is rood de kleur van de liefde. :)
 
Best jammer dat de andere posters precies weten waar ik naartoe wil en jij nou net niet.
Ik vraag of deze geschikt is voor p-curls, tuurlijk kan ik ook creatief zijn, als ik met een mes m'n duim er af snijd kan ik m'n stompie ook laten fungeren als pen en een liefdesbrief sturen naar m'n buurvrouw, maar erg geschikt is dit niet lijkt me.. ook al is rood de kleur van de liefde. :)

leg me dan eens uit wat je wil weten dat de andere kunnen vertellen maar jij niet als je toch creatief bent , als je de structuur van de stang perfect weet.
de vraag lijkt me erg overbodig.

jou vraag is net als binnenlopen in een houthandel en vragen of je met het materiaal een stoel mee kunt maken. tuurlijk kan dat, maar dat kan je ook met ijzer en nog veel meer.
het ligt aan jou om te kiezen wat het beste is,

om op je vraag terug te komen, tuurlijk is het beter een preacher curl te doen met een normale ez bar, tenzij je er een hammer grip wilt van gaan maken ... maar dat ligt aan totaal aan jou.
 
leg me dan eens uit wat je wil weten dat de andere kunnen vertellen maar jij niet als je toch creatief bent , als je de structuur van de stang perfect weet.
de vraag lijkt me erg overbodig.

jou vraag is net als binnenlopen in een houthandel en vragen of je met het materiaal een stoel mee kunt maken. tuurlijk kan dat, maar dat kan je ook met ijzer en nog veel meer.
het ligt aan jou om te kiezen wat het beste is,

om op je vraag terug te komen, tuurlijk is het beter een preacher curl te doen met een normale ez bar, tenzij je er een hammer grip wilt van gaan maken ... maar dat ligt aan totaal aan jou.
Ik zie inderdaad hoe die stang eruit ziet, best sexy al zeg ik het zelf.
Ik ben best creatief ook, alleen wil ik weten of het goed aanvoelt bij preacher curls aangezien ik die stang nog nooit zelf vast heb gehad, in de praktijk is altijd beter dan de theorie, ik kan op het eerste oog wel bedenkingen hebben, maar je moet het natuurlijk altijd eerst uitproberen.

Bedankt voor je reactie en de bevestiging.
 
Back
Naar boven