MuscleMeat

Triceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinlean

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
39
Waardering
0
Ik kan zo zwaar trainen als ik wil maar ik heb nooit spierpijn in mijn triceps, iemand nog tips?
 
spierpijn is geen indicatie voor spiergroei;)
 
Nee maar je spieren herstellen en worden wel sterker.
 
Wat is je vraag nu eigenlijk???
 
Is toch wel duidelijk of niet. Onderwerp staat onder oefeningen.
 
zwaar dippûhh!! jE WeEt t0g zElLuFf!i!
 
Ben blij dat je jezelf erg grappig vind
 
jij wilt gwn de slimme gozer uithangen,
zoals men of steel zei: spierpijn is GEEN indicatie voor spiergroei
als je zwaar traint en geen spierpijn hebt en voldoende eiwit binnen hebt en voldoende rust groeien en herstellen je spieren heus ook wel hoor !!!
 
probeer anders met een laag gewicht... 5 kilo ofzo... je oefeningen te doen...maar dan wel 2 setjes van 300 herhalingen;)
gegarandeerd spierpijn:D
 
Kleine scheurtjes zijn aanwezig na een intensieve training in je spieren en bindweefsel.

Terwijl je niet traint (rust) bereidt het lichaam zich voor op een volgende trainingssessie. Om de volgende sessie aan te kunnen compenseert het lichaam door de kleine scheurtjes te repareren en
ze tegelijkertijd sterker te maken. En als ze sterker worden kan ik zwaarder trainen dus ook meer groeien.
 
Kleine scheurtjes zijn aanwezig na een intensieve training in je spieren en bindweefsel.

Terwijl je niet traint (rust) bereidt het lichaam zich voor op een volgende trainingssessie. Om de volgende sessie aan te kunnen compenseert het lichaam door de kleine scheurtjes te repareren en
ze tegelijkertijd sterker te maken. En als ze sterker worden kan ik zwaarder trainen dus ook meer groeien.

No shit Sherlock, maar wat heeft spierpijn daar mee te maken?
 
Kleine scheurtjes zijn aanwezig na een intensieve training in je spieren en bindweefsel.

Terwijl je niet traint (rust) bereidt het lichaam zich voor op een volgende trainingssessie. Om de volgende sessie aan te kunnen compenseert het lichaam door de kleine scheurtjes te repareren en
ze tegelijkertijd sterker te maken. En als ze sterker worden kan ik zwaarder trainen dus ook meer groeien.

Correct, maar dit proces brengt niet altijd spierpijn met zich mee. Het kan, maar het hoeft niet. Daarom nogmaals: spierpijn is geen indicator voor spiergroei.
 
Kleine scheurtjes zijn aanwezig na een intensieve training in je spieren en bindweefsel.

Terwijl je niet traint (rust) bereidt het lichaam zich voor op een volgende trainingssessie. Om de volgende sessie aan te kunnen compenseert het lichaam door de kleine scheurtjes te repareren en
ze tegelijkertijd sterker te maken. En als ze sterker worden kan ik zwaarder trainen dus ook meer groeien.

Wacht ff... Doktertje spelen en met feiten komen.. Maar zelf antwoord op je eigen vraag geven ho maar? :roflol:
 
Idd is geen indicatie. En als je alles hebt gegeven tijdens de training dan hoef je nergens druk over te maken. Succes
 
Back
Naar boven