XXL Nutrition

Triceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet niet trainen om spierpijn te krijgen aangezien dit geen indicatie is voor spiergroei maar een indicatie voor een beweging/gewicht die nieuw voor je lichaam is.
 
Doktertje spelen? Ik vraag gewoon tips. Heb het gevoel dat ik een beetje stil sta. Ik vroeg dit omdat ik eerder nog wel eens een lekkere spierpijn had. Ben geen bodybuilder en weet ook lang niet alles. Mischien dat 1 van jullie, jullie sportschema kan vertellen en dat ik wat nieuwe dingen zie. variatie is natuurlijk ook belangrijk.
 
Als je echt stil staat moet je je trainingsschema veranderen. Je moet je lichaam blijven prikkelen (en dus groeien) door je schema's om de zoveel tijd te veranderen!
 
Hey Dannl123,

Thnx daar heb ik wat aan!
 

bij mij geven mijn spieren na de training een pump effect heerlijk
voel ze groeien terwijl mijn rustdag:D
 
Ja dat moet ook ja :-)
 
lying triceps extension gewoon supertraag uitvoeren en geen kracht zetten met je handen, gewoon de gewichten locken. Voelt echt supergoed ;)
 
Doktertje spelen? Ik vraag gewoon tips. Heb het gevoel dat ik een beetje stil sta. Ik vroeg dit omdat ik eerder nog wel eens een lekkere spierpijn had. Ben geen bodybuilder en weet ook lang niet alles. Mischien dat 1 van jullie, jullie sportschema kan vertellen en dat ik wat nieuwe dingen zie. variatie is natuurlijk ook belangrijk.

Vertel dan effe welke oefeningen je momenteel doet voor je triceps. Mischien doe je wel gewoon de verkeerde oefeningen.

En verder ben ik het met de meeste posters hier eens: Spierpijn is geen indicatie voor groei.
 
jij wilt gwn de slimme gozer uithangen,
zoals men of steel zei: spierpijn is GEEN indicatie voor spiergroei
als je zwaar traint en geen spierpijn hebt en voldoende eiwit binnen hebt en voldoende rust groeien en herstellen je spieren heus ook wel hoor !!!

als je geen spierpijn of stijfheid hebt in je spieren hoefen ze niet te herstellen denk ik.
 
als je geen spierpijn of stijfheid hebt in je spieren hoefen ze niet te herstellen denk ik.

O nee? Ik heb anders nooit spierpijn nadat ik mijn borst heb getrained, en neem van mij aan dat die spieren wel moeten herstellen hoor.
 
Waar is Karma power voor?
 
Wees blij dat je geen spierpijn hebt.
Dat is toch alleen maar k*t de volgende dag(en)??

Als jij hard genoeg traint, dan kan je al gerust zijn van een goede compensatie, ongeacht wel of geen spierpijn
 
als je geen spierpijn of stijfheid hebt in je spieren hoefen ze niet te herstellen denk ik.
Oh, dus jij hoeft je dus ook niet in te smeren als je op het strand gaat liggen?
Zolang je niets voelt is er geen reden tot insmeren, pas als de vellen erbij hangen:rolleyes:
 
Back
Naar boven