MuscleMeat

Tricepsraam

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Zijn er meer mensen die hier gebruik van maken?

Ik heb er laatst eentje aangeschafd en sindsdien gebruik ik hem voor bijna al m'n triceps oefeningen (French press, skullcrushers, smal banken, etc). Wanneer ik m'n triceps train met een barbell of dumbbells krijg ik altijd last van m'n ellebogen als gevolg van een peesblessure die ik vorig jaar heb opgelopen. Zo'n tricepsraam is voor mij de ideale oplossing om oefeningen die voorheen onmogelijk waren gewoon te kunnen doen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ze hebben hem niet bij ons. als ze hem wel hadden had ik hem zeker voor dezelfde doeleinden gebruikt en wat te bedenken van hammer curls..
 
ga er zeker een kopen voor mijn toekomstige thuisgym
 
kheb er ooit eentje in Duitsland gekocht. Voelt idd goed aan
 
Bij ons op de gym hebben ze er idd ook een, werkt heerlijk en idd er lijkt wat minder druk op de ellebogen te komen.

Hammer curls is misschien ook wel een goed idee :D
 
die hammers moet je eens proberen op een preacher
 
die dingen gebruik al aardig lang. bij m'n vorige gym hadden ze er 2, en waar ik nu zit hebben ze er ook 1. Inderdaad ideaal voor triceps oefeningen.
 
KaLe zei:
ze hebben hem niet bij ons. als ze hem wel hadden had ik hem zeker voor dezelfde doeleinden gebruikt en wat te bedenken van hammer curls..

dat is zeker geen slecht idee!
 
BTW je kan er ook lekker mee roeien
 
Justifire zei:
Nou idd BBQ-en met zo'n roostertje zal ook wel perfect gaan :D

Je zou er idd een lekker kippetje aan kunnen spitten ;)
 
OK enough bullshit :p gebruik em nooit, maar idd wel handig! zal em es proberen met skullcrushers en hammers.. thnx for the tip! :cool:
 
hoe werkt zoiets wel dan ?
 
Back
Naar boven