MuscleMeat

Trillende buispieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jason Bourne

Novice
Lid geworden
9 jan 2018
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hoi, ik train al zo'n 4 jaar mijn buikspieren, maar sinds ongeveer 4 maanden trillen ze steeds wanneer er druk op komt... ik dacht dat het wel over zou gaan, maar dat is dus niet het geval. Het is niet zozeer dat ze zwakker zijn geworden, maar als ik bijvoorbeeld op de grond lig met m'n schouders en borst iets omhoog en zo een paar sec blijf liggen, beginnen m'n buikspieren best hevig te trillen. Weet iemand hoe dit precies kan? en wat ik er tegen kan doen?
 
1.90/70 kg/15%

No offence, maar wat bedoel je met " ik train al zo'n 4 jaar mijn buikspieren"? Wellicht dat je wat meer aandacht kunt schenken aan het grotere plaatje?

On topic: Meer eten. Wanneer spieren "leeg" zijn of wanneer de kalium en natrium verhoudingen in de zenuwbaan verstoord zijn dan gaan spieren dit soort gedrag vertonen.
 
1.90/70 kg/15%

No offence, maar wat bedoel je met " ik train al zo'n 4 jaar mijn buikspieren"? Wellicht dat je wat meer aandacht kunt schenken aan het grotere plaatje?

On topic: Meer eten. Wanneer spieren "leeg" zijn of wanneer de kalium en natrium verhoudingen in de zenuwbaan verstoord zijn dan gaan spieren dit soort gedrag vertonen.
Ik train al 4 jaar gewoon thuis buikspieroefeningen. 4 keer per week, maar daar ben ik dus sinds ongeveer 4 maanden mee gestopt. Je zegt dus dat ik meer kalium of natrium binnen moet krijgen?
 
Nee dat zeg ik niet... ik zeg dat je meer moet eten. Het is nooit een oplossing om 1 stof in te nemen, tenzij er een medische indicatie is.

Jouw stats neigen naar ongezond ondergewicht
 
Nee dat zeg ik niet... ik zeg dat je meer moet eten. Het is nooit een oplossing om 1 stof in te nemen, tenzij er een medische indicatie is.

Jouw stats neigen naar ongezond ondergewicht