MuscleMeat

Trillende buispieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jason Bourne

Novice
Lid geworden
9 jan 2018
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hoi, ik train al zo'n 4 jaar mijn buikspieren, maar sinds ongeveer 4 maanden trillen ze steeds wanneer er druk op komt... ik dacht dat het wel over zou gaan, maar dat is dus niet het geval. Het is niet zozeer dat ze zwakker zijn geworden, maar als ik bijvoorbeeld op de grond lig met m'n schouders en borst iets omhoog en zo een paar sec blijf liggen, beginnen m'n buikspieren best hevig te trillen. Weet iemand hoe dit precies kan? en wat ik er tegen kan doen?
 
1.90/70 kg/15%

No offence, maar wat bedoel je met " ik train al zo'n 4 jaar mijn buikspieren"? Wellicht dat je wat meer aandacht kunt schenken aan het grotere plaatje?

On topic: Meer eten. Wanneer spieren "leeg" zijn of wanneer de kalium en natrium verhoudingen in de zenuwbaan verstoord zijn dan gaan spieren dit soort gedrag vertonen.
 
1.90/70 kg/15%

No offence, maar wat bedoel je met " ik train al zo'n 4 jaar mijn buikspieren"? Wellicht dat je wat meer aandacht kunt schenken aan het grotere plaatje?

On topic: Meer eten. Wanneer spieren "leeg" zijn of wanneer de kalium en natrium verhoudingen in de zenuwbaan verstoord zijn dan gaan spieren dit soort gedrag vertonen.
Ik train al 4 jaar gewoon thuis buikspieroefeningen. 4 keer per week, maar daar ben ik dus sinds ongeveer 4 maanden mee gestopt. Je zegt dus dat ik meer kalium of natrium binnen moet krijgen?
 
Nee dat zeg ik niet... ik zeg dat je meer moet eten. Het is nooit een oplossing om 1 stof in te nemen, tenzij er een medische indicatie is.

Jouw stats neigen naar ongezond ondergewicht
 
Nee dat zeg ik niet... ik zeg dat je meer moet eten. Het is nooit een oplossing om 1 stof in te nemen, tenzij er een medische indicatie is.

Jouw stats neigen naar ongezond ondergewicht
In principe eet ik niet weinig ofzo, maar ik eet wel vaak niet al te gezond. Ik wil al een tijdje beginnen met het eten van kip met rijst en het in het algemeen gezonder eten (fruit etc.). Dat zou dus een oplossing kunnen zijn volgens jou?
 
Ik lees ook nu pas dat je net weer begonnen bent. Dat kan het ook zijn.

Waarom alleen buikspieren trouwens?

Meer eten...
 
Ik lees ook nu pas dat je net weer begonnen bent. Dat kan het ook zijn.

Waarom alleen buikspieren trouwens?

Meer eten...
Ik ben inderdaad sinds een tijdje weer begonnen met buikspieroefeningen, omdat ik er klaar mee was dat het niet weg ging (het trillen). Ik dacht misschien train ik het er uit. Dat was dus niet het geval en daarom ben ik weer gestopt, want het lijkt me niet verstandig om gewoon door te gaan terwijl je lichaam lijkt te protesteren... Voor de rest train ik niet alleen m'n buikspieren. Ik train eigenlijk alles wel behalve mijn benen/kuiten, want ik zit op voetbal en ik mountainbike vaak dus dan is benen trainen vervelend... Je hebt het trouwens een paar keer over ondergewicht, maar komt dat niet gewoon omdat ik nog maar 17 ben en dus nog niet echt massa kan aanmaken? Verder heb ik ook niet echt een lichaam wat snel dik word of spier-massa aanmaakt, zoals sommige jongens die ik ken... Om terug te gaan naar het onderwerp, jij stelt dus simpelweg voor om meer (gezond?) te eten. Ik had het over kip met rijst, is dat denk je een goed idee?
 
Kip met rijst elke dag? Ben jij afhankelijk van voedseldroppingen van de verenigde naties? Ik heb ook nooit gezegd dat je een tekort had aan wat dan ook, je raakt alleen sneller vermoeid door te weinig eten en dan raken de verhoudingen verstoord. Meer eten... en geen kip met rijst. Gewoon goed nadenken, dan kom je er wel. Hier wou ik het bij laten.
 
Kip met rijst elke dag? Ben jij afhankelijk van voedseldroppingen van de verenigde naties? Ik heb ook nooit gezegd dat je een tekort had aan wat dan ook, je raakt alleen sneller vermoeid door te weinig eten en dan raken de verhoudingen verstoord. Meer eten... en geen kip met rijst. Gewoon goed nadenken, dan kom je er wel. Hier wou ik het bij laten.
Kip met rijst elke dag? Ben jij afhankelijk van voedseldroppingen van de verenigde naties? Ik heb ook nooit gezegd dat je een tekort had aan wat dan ook, je raakt alleen sneller vermoeid door te weinig eten en dan raken de verhoudingen verstoord. Meer eten... en geen kip met rijst. Gewoon goed nadenken, dan kom je er wel. Hier wou ik het bij laten.
Oke, beetje onduidelijk, maar alsnog bedankt voor de moeite
 
Back
Naar boven