MuscleMeat

Trilplaat? vraag van collega (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Een collega van me (mijn baas) vroeg zich zo af wat nou die trilplaat voor meerwaarde aan je training kon geven, hij gebruikt em zelf niet (hij traint ook niet momenteel) Maar was er eens nieuwsgierig naar. Ik zeg tegen em, ik plaats wel ff een vraag op een bodybuildforum waar ik bijna 24/7 zit..

Dus ... laat eens wat horen? zijn r lui van jullie die em gebruiken ?
 
Ik heb hem wel eens gebruikt, wilde hem testen. Maar vind het maar niks. De massage oefeningen vond ik wel relax.
 
t schijnt wel flink vermoeiend te zijn...

maar what the **** is daar nu aan? beetje 'stil' staan en door elkaar geschud worden.
k ga liever met gewichten smijten
 
zou misschien de groeihormoon afgifte kunnen verhogen.

voor benen ga ik er soms wel eens een minuut op staan (baat het niet, dan schaadt het niet)
 
ja ja, vraag van een 'collega' ;)
 
Ik was al weer bang voor zo'n opmerking ... toch is het zo. Gisteravond op de koopavond kregen we het er zo over, zijn vrouw gebruikt wel zo'n ding en die gaf aan dat er ook een aantal mannen van zo'n ding gebruik maken, ook wel lui met redelijk wat spieren
 
lekker om je lul op te leggen, maar dat is het enige :rolleyes:
 
En waarschijnlijk lekker om op te gaan zitten als je een vrouw bent. :D
 
"Tijdens een sessie op een trilplaat worden mechanische trillingen van de trilplaat overgedragen naar het lichaam. Spieren reageren op de trilling met een onbewuste aanspanning en ontspanning. Door de hoge frequentie is de aanspanning zeer intensief en zeer effectief. Bij een conventionele training wordt slechts 40% van de spiervezels getraind; bij toepassing van de trilplaat loopt dat percentage op naar bijna 100%. En niet alleen het spierweefsel reageert. Het heeft namelijk ook een positieve invloed op het peesweefsel, het botweefsel, het zenuwstelsel en de hormoonhuishouding."

Lijkt me eigenlijk vrij luk-raak uit de lucht gegrepen, dat het spierversterkend werkt kan best wel eens kloppen maar om dit als vervanging te zien van een conventionele training is me wat te veel van het goede. Hou het op een leuke 'aanvulling'.
 
Ik gebruik het om na de training buikspieren nog ff te behandelen... dat voelt ge gewoon kei hard in uw buikspieren... Of het iets uithaalt dat weet ik nog niet door mijn te hoog vetgehalte, maar: mijn thuis is waar mijn losse gewichten staan, dus moet toch iets zoeken om mijn tijd daar te verdoen :D

Grtz
DiS
 
DiSTuRBeD zei:
Ik gebruik het om na de training buikspieren nog ff te behandelen... dat voelt ge gewoon kei hard in uw buikspieren... Of het iets uithaalt dat weet ik nog niet door mijn te hoog vetgehalte, maar: mijn thuis is waar mijn losse gewichten staan, dus moet toch iets zoeken om mijn tijd daar te verdoen :D

Grtz
DiS

Crunches op de trilplaat ofzo?
 
Hiekie zei:
Crunches op de trilplaat ofzo?

Dat heb ik ook gedaan en moet zeggen dat het zwaarder is dan je denkt. Je krijgt er ook een goede pomp van in je abs, maar of het voor meer groei zorgt??
 
Een vrouw moet er een dildo op lijmen. krijg je grote spieren op een hele aparte plek :cool:
 
www.fitvibe.be op site staat dat Club Brugge er ook mee traint dus het zal wel iets doen dan zeker? Blijft natuurlijk voor ons altijd maar een kleine aanvulling... maar als je ff genoeg situps gedaan hebt maar nog ff extra wilt, ff met beentje omhoog derop zetten (ruststand lying leg raises bv) en dan voel je het extra zonder al te veel inspanning... 'k weet het, ik ben lui

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dreamb0y zei:
Een vrouw moet er een dildo op lijmen. krijg je grote spieren op een hele aparte plek :cool:

Die reacties hier... en btw laat uw lief haar bekkenbodemspier ofzoiets maar trainen :) ge zult het verschil wel merken :D
 
DiSTuRBeD zei:
www.fitvibe.be op site staat dat Club Brugge er ook mee traint dus het zal wel iets doen dan zeker? Blijft natuurlijk voor ons altijd maar een kleine aanvulling... maar als je ff genoeg situps gedaan hebt maar nog ff extra wilt, ff met beentje omhoog derop zetten (ruststand lying leg raises bv) en dan voel je het extra zonder al te veel inspanning... 'k weet het, ik ben lui

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als club brugge er mee traint moet het wel rommel zijn ;)
 
Back
Naar boven