XXL Nutrition

Triple X: tegenvallertje

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Een speelgoedfilm. Zo betitel ik Triple X waarin Vin Diesel gewoonweg onmogelijke stunts uithaalt die zó onmogelijk zijn dat ik met een grijns van 'nou dit gaat me echt te ver voor m'n fantasie' de film op DVD uitzat.

Zelfs op het laatste moment gebeuren er nog de simpelste dingen die gewoon niet kúnnen: z'n tegenspeelster merkt op dat Vin in het water ligt en dus 'alive' is maar dat had ze nooit kunnen zien vanaf het punt waar ze staat...het zijn die kleine dingen en grote fantasie-stunts die een mooie vergelijking trokken:

Mission Impossible 1 & Triple X: Beide opgenomen in prachtig Praag, beide over de geheime dienst en beide hebben onmogelijke stunts...

Misschien de volgende keer een waarheidgetrouwere Vin, zoals in Fast & the Furious, toen was ie 'slechts' het hoofd van een bende :D

heb hem nog in cinema gezien: laatste keer dat ik een actiefilm ging bezien in cinema, vond hem k*t.

mvg.

me to, natuurlijk bij zo'n films verstand op nul

dbc waarom begin je nou over zoiets....

Ik dacht dat het allemaal waargebeurd was! :bawling:

Triple X = Triple Nix :grinny:

James Bond is toch ook leuk en onmogelijk.
Triple X is een gruwelijke aktie film, verstand op 0 en gaan.

''I Live For This Shit''

Ja gruwelijke film, lekker veel actie

vooral die actie met die inmens vette crossmotor door dat gat in het hek ofzo

vond m ook meevallen. ben zeker geen fan van dat soort films maar kon m wel waarderen. en tuurlijk zijn er dingen die nooit kloppen maar dat is bij elke film wel en altijd leuk is
http://www.movie-mistakes.com/

heeft overigesn wel lang geduurd eer ik deze film heb gezien (zelfde geld voor mission imposible (moet deel 2 nog steeds zien)

maar Vin diesel en pitch black is nog wel de beste combi vind ik.

xxx is meer verstand op 0 en kijken maar

idd gewoon verstand op onder 0 en lachen... die onmogelijke acties maakte het voor mij meer een comedy :)

vond em wel errug vet hoor

nou die crossmotor stunt is altijd nog wel realistischer dan die 'onzichtbare auto' in 'die another day'

Back
Naar boven