AndroidHealthClinic

Trombose arm

Bezoekers in dit topic

makpola

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hoi,

Ben 34 en de arts heeft trombose in me limker arm geconstateerd..mijn vraag is mag ik wel trainen met een trombose arm? weet wel toen ik het niet wist dat ik een trombose arm had..me linker biceps bijna 2 x zo dik werd als me rechter arm en is het schadelijk? heeft iemand ook ervaring met zo'n geval..wil graag weer trainen:(

Dit zijn toch wel vragen die je beter aan een dokter kan stellen kerel. Als zoiets fout gaat kan het je leven tekenen.. of erger.

Ppff trombose is serieuze shit, ik zou dit soort vragen inderdaad aan je dokter stellen.

Geen onnodig risico lopen of dingen uitproberen!

de huisart kan me niet een duidelijk antwoord geven..heb zoveel vragen gesteld maar krijg vage antwoorden terug

Second opinion :)

Wat zei hij dan juist?

Zou het niet echt riskeren.

van tja ik zou het niet weten zegt tie..hij vond het vreemd dat ik het had..heb 1 week bloed verdunner moeten zelf spuiten in mijn bui en slik nu 5 a 7 tableten 1 in x in al bijna 3 maanden...heb alle trainings apratuur thuis als ik er na kijk krijg ik spontaan tranen

Ik zou echt even naar een andere huisarts gaan die het WEL weet.
Kan het trouwens niet gewoon weggehaald worden ?

je zult het wel verkeerd begrepen hebben imo. Ten eerste een huisarts kan geen trombose vastellen. simpel weg omdat hij daar het materiaal neit voor heeft.

ten 2de als je dat hebt moet er meteen iets aangedaan worden.
Trombose is namelijk dodelijk. Het zijn bloed propjes in je vaten. Die kunnen losschieten en zo in je longen en of hart terecht komen.

Trombose is namelijk dodelijk. Het zijn bloed propjes in je vaten. Die kunnen losschieten en zo in je longen en of hart terecht komen.
yup, ik heb zo een maatje verloren in militaire dienst..dokter daar dacht dat ie hyperventilatie had..s 'nachts was het gebeurd..reanimatie hielp ook niet..dus..serious shit dit..

Het is erg gevaarlijk. Als je niet oppast moet je de rest van je leven bloedverdunners slikken en spuiten en met een kous om je arm rondlopen.

ik heb gehoord dat je het lichaamsdeel waar de trombose inzit zo weinig mogelijk mag bewegen omdat de trombose anders zou kunnen loskomen en bvb hart, longen of hersenen zou kunnen verstoppen. Ben wel geen dokter oid

Back
Naar boven