AndroidHealthClinic

trombose

Bezoekers in dit topic

baldessarini

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
3
Waardering
0
Heb trombose in mijn linker onderbeen vast gesteld gekregen.
Ik moet nu minstens drie maand aan de bloed verdunners. GVD!!

Mensen ervaring met trombose als mogelijke bijwerking van AS?
Of heeft het hier geen moer mee te maken. (wel raar ben nog geen dertig en trombose is toch een ouwe ***len complicatie)

Wie iemand of bloedverdunners en AS samen gaan?

Ik meen dat AS ook een bloedverdunnende werking heeft, naast de bloeddrukverhoging.
 
heb zelf niet veel verstand ervan,maar mijn zus heb het ook.moest ook(nu nog trouwens)flink aan de bloedverdunners.
hoge bloeddruk lijkt mij niet echt verstandig met trombose,als je bedenkt wat er gebeurt als het bloedpropje los schiet en waar het heen kan gaan.
dat hebben de doktoren jou toch wel uitgelegt neem ik aan.
a.s. lijk mij de eerste tijd zeker niet verstandig nu...
maar zoals ik zeg is dit mijn mening,en heb ik er ook niet echt verstand van.
ik hoop dat je eruit komt..
veel succes

groeten martin77
 
Je bloeddruk verhoogd omdat de wanden van je aders niet meer zo mee rekken. Sommige AS geven als bijwerking dat ze meer rodebloedcellen aanmaken. dus je bloed wordt juist dikker.. Bloedverdunners en AS gaan naar mijn idee wel samen het lijkt me zelfs positief omdat je bloedvolume omhoog gaat waardoor je transport sneller gaat.

Toch zou ik me goed laten inlichten door een sportarts.
De reden waarom er dingen fout gaan tijdens kuren is omdat er niet genoeg mensen met artsen erover praten.

Hoewel dat eigenlijk niet mag :p
 
Anapolon werd juist gebruikt om rode bloedcellen te vermeerderen, maar nu EPO er is word Anapolon niet meer gebruikt, omdat het meer bijwerkingen heeft dan EPO.
 
Back
Naar boven