AndroidHealthClinic

TrT 22 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Supermuis123

Novice
Lid geworden
19 mrt 2020
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
2m03
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Hoi, hierbij mijn bericht.

Ik ben Thieme 22 jaar en ben 2.03m en 130kg.
Ik heb mij al langere tijd ingelezen over TRT echter heb ik nog veel vragen.

Ik ben naar mijn huisarts geweest en heb verteld dat ik graag TrT wil om mijn leven wat te verbeteren en blijvend te willen cruisen.Mijn libido is erg laag is er wel en voel mij soms erg snel moe en depressief eerder met de huisarts over gehad. Bloedwaardes getest; 14.0 Testosteron Echter krijg ik geen TrT voor geschreven omdat het goed genoeg is :(en wil ik zelf wat proberen en vraag hiervoor advies. Ik train nu ruim 6 jaar super fanatiek 4-5x in de week en heb mijn voeding altijd on Point.
Hierbij voeg ik wat stats toe in de bestanden hieronder graag zou ik wat advies nemen wat ik het beste kan nemen. Ik ben een beginner met anabolen en dus ook TrT. Ik zou ook graag in contact willen komen met een coach die hier verstand van heeft.

Bedankt dat ik hier een berichtje kan doen en sta open voor alle reacties.

Hierbij wat stats : BP 155kg DL 255 kg SQ 220kg
 

Bijlagen

  • Snapchat-1714273974.jpg
    Snapchat-1714273974.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 286
  • Snapchat-1681995578.jpg
    Snapchat-1681995578.jpg
    63,4 KB · Weergaven: 243
  • Screenshot_20210301-154141__01.jpg
    Screenshot_20210301-154141__01.jpg
    40 KB · Weergaven: 248
Ik twijfel of je voeding on point is, nah... eigenlijk twijfel ik daar niet over.
Mannen met een hoog vetpercentage maken volgens mij, minder testosteron aan, maar daar zullen de kenners zich hier wel over uiten.
Ik vind het in elk geval niet verstandig om tegen het advies van je arts in trt te gaan doen.
 
Bedankt voor je bericht RonReves, Zou je dan dit aanraden. Eerst een stuk omlaag gaan cutten en dan b.v. 12 weken 500mg test E en Masteron erbij doen als eerste kuur
 
Wat dacht jij hoeveel je zou krijgen als dit via een ha gaat? En je wil nu 500+ mast doen. Kunnen wel stellen dat het trt via huisarts bullshit was
 
TRT staat voor testosterone replacement therapy, of in het Nederlands, testosteronsubstitutietherapie. Dat wil zeggen dat het de eigen aanmaak dient te vervangen en het wordt dan ook voorgeschreven bij mannen die een tekort hebben aan testosteron. Bij jou is dat niet het geval, dus heeft het ook geen zin.

Als je wilt kuren is dat een ander verhaal natuurlijk.
 
Bedankt voor je bericht RonReves, Zou je dan dit aanraden. Eerst een stuk omlaag gaan cutten en dan b.v. 12 weken 500mg test E en Masteron erbij doen als eerste kuur
Mocht je willen beginnen aan AAS dan zou ik eerst even goed cutten ja, en ik zou die masteron ook buiten wegen laten.
Maar wil je nou TRT gaan doen of gaan kuren?
Je weet dat TRT een keuze voor het leven is toch?
 
Je weet dat TRT een keuze voor het leven is toch?
Dat klopt niet hoor, als je op eigen houtje blast/cruise of trt doet, kan na na staken meestal nog prima herstellen, tenzij hormoonwaarden hiervoor al fucked ware, dan heb je zowiezo niets te verliezen.
 
Dat klopt niet hoor, als je op eigen houtje blast/cruise of trt doet, kan na na staken meestal nog prima herstellen, tenzij hormoonwaarden hiervoor al fucked ware, dan heb je zowiezo niets te verliezen.
Laat ik het anders stellen, de meeste mensen die TRT gebruiken gebruiken het voor de rest van hun leven :p
 
Bedankt allemaal voor de informatie waardeer ik zeer! toch besloten om eerst een kuur te gaan pakken maar eerst nog een flink stuk droger te gaan. TrT sluit ik eerst nog even uit. Mooie datum voor een eerste kuur van 12 weken en nog suggesties voor mijn eerste kuur. Wil het wel mild houden! Alvast dank
 
Bedankt allemaal voor de informatie waardeer ik zeer! toch besloten om eerst een kuur te gaan pakken maar eerst nog een flink stuk droger te gaan. TrT sluit ik eerst nog even uit. Mooie datum voor een eerste kuur van 12 weken en nog suggesties voor mijn eerste kuur. Wil het wel mild houden! Alvast dank
300mg test-e p week.
 
Heb je ooit eerder gekuurd>? Je scoort 14 op Testosteron dat is niet super laag. Om echt trt voorgeschreven te krijgen moet je stukken lager zitten.
 
Ik heb 1 keer een kuur Dianabol en Oxymethelone gedaan
 
10 maanden
 
Ik zou eerst je vetpercentage aanzienlijk verlagen en daarna pas beslissen wat en hoe te doen.
 
Alsof zijn libido beter word door te cutten. Dat verschil is zo minimaal :rolleyes:.

Ga eens kuren met testosteron, als je libido beter word dan weet je dat dit middel sowieso helpt. Dan kun je na je kuur gaan cruisen en de dosering omlaag halen en aanvoelen hoe je libido blijft. Uiteindelijk zou je dan op TRT dosis gaan kunnen zitten.
 
Het probleem is: Depressie = moe = geen libido. Depressie is dus hét probleem.

dbb advies: neem een kuur, goed voor je libido! :rolleyes:
 
Het probleem is: Depressie = moe = geen libido. Depressie is dus hét probleem.

dbb advies: neem een kuur, goed voor je libido! :rolleyes:

Is dat jouw diagnose Dr. Kieft?
 
Back
Naar boven