AndroidHealthClinic

TrT 22 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Supermuis123

Novice
Lid geworden
19 mrt 2020
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
2m03
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Hoi, hierbij mijn bericht.

Ik ben Thieme 22 jaar en ben 2.03m en 130kg.
Ik heb mij al langere tijd ingelezen over TRT echter heb ik nog veel vragen.

Ik ben naar mijn huisarts geweest en heb verteld dat ik graag TrT wil om mijn leven wat te verbeteren en blijvend te willen cruisen.Mijn libido is erg laag is er wel en voel mij soms erg snel moe en depressief eerder met de huisarts over gehad. Bloedwaardes getest; 14.0 Testosteron Echter krijg ik geen TrT voor geschreven omdat het goed genoeg is :(en wil ik zelf wat proberen en vraag hiervoor advies. Ik train nu ruim 6 jaar super fanatiek 4-5x in de week en heb mijn voeding altijd on Point.
Hierbij voeg ik wat stats toe in de bestanden hieronder graag zou ik wat advies nemen wat ik het beste kan nemen. Ik ben een beginner met anabolen en dus ook TrT. Ik zou ook graag in contact willen komen met een coach die hier verstand van heeft.

Bedankt dat ik hier een berichtje kan doen en sta open voor alle reacties.

Hierbij wat stats : BP 155kg DL 255 kg SQ 220kg
 

Bijlagen

  • Snapchat-1714273974.jpg
    Snapchat-1714273974.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 286
  • Snapchat-1681995578.jpg
    Snapchat-1681995578.jpg
    63,4 KB · Weergaven: 243
  • Screenshot_20210301-154141__01.jpg
    Screenshot_20210301-154141__01.jpg
    40 KB · Weergaven: 248
Ik twijfel of je voeding on point is, nah... eigenlijk twijfel ik daar niet over.
Mannen met een hoog vetpercentage maken volgens mij, minder testosteron aan, maar daar zullen de kenners zich hier wel over uiten.
Ik vind het in elk geval niet verstandig om tegen het advies van je arts in trt te gaan doen.
 
Bedankt voor je bericht RonReves, Zou je dan dit aanraden. Eerst een stuk omlaag gaan cutten en dan b.v. 12 weken 500mg test E en Masteron erbij doen als eerste kuur