XXL Nutrition

TRT 23Jaar

Bezoekers in dit topic

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
3.392
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Ik ben er een beetje over rond aan het lezen om niet meer off te gaan en wil even alle nadelen op een rijtje zetten. mijn eerste vraag waar ik veel verschillende antwoorden over hoor:
Als ik met TRT start op 1ml/250mg om de 14 dagen, wat gebeurd er dan met mijn vruchtbaarheid? en blijft het libido wel zoals die is of went het lichaam aan deze dosis waardoor ik uiteindelijk nul libido heb?
 
Ik ben er een beetje over rond aan het lezen om niet meer off te gaan en wil even alle nadelen op een rijtje zetten. mijn eerste vraag waar ik veel verschillende antwoorden over hoor:
Als ik met TRT start op 1ml/250mg om de 14 dagen, wat gebeurd er dan met mijn vruchtbaarheid? en blijft het libido wel zoals die is of went het lichaam aan deze dosis waardoor ik uiteindelijk nul libido heb?

Libido blijft tijdens gebruik. Je zal nog vruchtbaar zijn de eerste weken maar daarna zullen er geen spermatozoïden zijn in je sperma zolang je TRT doet. Een zeer domme beslissing waar je later spijt van krijgt maar wat je als jongere niet beseft.
 
daar was ik al bang voor.. dat word dan nog een jaartje of 20-25 uitstellen :o
 
ik heb alles doorgelezen (y) soortgelijke klachten alleen jij hebt de fout al gemaakt en ik nog niet :o thanks en ik blijf je volgen! ik ga volgende week ook even bloed prikken op alles wat je je maar voor kunt stellen haha
 
Je zal nog vruchtbaar zijn de eerste weken maar daarna zullen er geen spermatozoïden zijn in je sperma zolang je TRT doet. .

hoezo zou je "daarna" niet meer vruchtbaar zijn,hoe kom je daarbij?
Zijn genoeg bodybuilders die jaren kuren en veel en tijdens het kuren hun vrouw zwanger maken.
 
paar maanden hcg erin pompen en die kinderen schieten eruit alsof het niets kost
 
hoe zeker kan ik daarvan zijn?.. zou flink balen zijn als de pielemans het ineens niet meer doet he..
 
Je pielemans doet het nog maar je schiet gewoon losse flodders :p

Zou het nog even bij getxxl of big cat navragen
 
Als je ON moet blijven om massa te blijven behouden bodybuildt je niet goed. :p

Ik genoeg A athleten waarvan een hoop ook zwaar boven de 100kg wedstrijd gewicht zitten die allemaal ook hun pauze's nemen en off gaan na hun kuur. Als je HGH erbij zet in je off periode verlies je enkel vocht, geen spieren.

Waarom dan nog constant on blijven? Is echt zonde man, krijg je zeker spijt van.
 
oh je bedoelt bobbybuilding.

maar je loopt met een hele reeks aan kuren toch sws al een vrij groot risico op op z'n minst nooit meer volledig herstellende productie at which point het niet ondenkbaar is dat je later alsnog aan de trt wilt?
 
oh je bedoelt bobbybuilding.

maar je loopt met een hele reeks aan kuren toch sws al een vrij groot risico op op z'n minst nooit meer volledig herstellende productie at which point het niet ondenkbaar is dat je later alsnog aan de trt wilt?

True that man!
Jaren lang 60% van de tijd ON en 40% OFF kan weinigs positiefs brengen haha.
 
Ik zit er soms ook aan te denken, op dit moment in mijn PCT en dat is bepaald geen pretje (50mg clomid ed). Want als je toch elk jaar kuurt, waarom dan niet gewoon cruise/blast? Scheelt een hoop gezeik qua jojo-effect, plus een periode met low test is ook niet bepaald gezond. Wat me er dan weer van houd is het feit dat je afhankelijk wordt van AAS, en als ik die verhalen lees van lui die al bijwerkingen krijgen van TRT doseringen... Misschien als je de 30 bent gepasseerd dat je dan echt goed kan beslissen wat je doet?
 
Ik zit er soms ook aan te denken, op dit moment in mijn PCT en dat is bepaald geen pretje (50mg clomid ed). Want als je toch elk jaar kuurt, waarom dan niet gewoon cruise/blast? Scheelt een hoop gezeik qua jojo-effect, plus een periode met low test is ook niet bepaald gezond. Wat me er dan weer van houd is het feit dat je afhankelijk wordt van AAS, en als ik die verhalen lees van lui die al bijwerkingen krijgen van TRT doseringen... Misschien als je de 30 bent gepasseerd dat je dan echt goed kan beslissen wat je doet?

Dit!
Meeste hier trainen dan niet eens meer ;)

Ow en trouwens, 30 ben je zo. Ik spreek uit ervaring. Ook dan heb je nog geen idee of je al aan de TRT wilt of niet hoor. 30 is het nieuwe 20 :D
 
de enige reden dat ik me in ben t lezen over TRT is het libido wat hoog blijkt te blijven en je gemoedstoestand.
voel me mentaal beter op een beetje test en dan vind ik dat spierbehoud het minst belangrijke
 
de enige reden dat ik me in ben t lezen over TRT is het libido wat hoog blijkt te blijven en je gemoedstoestand.
voel me mentaal beter op een beetje test en dan vind ik dat spierbehoud het minst belangrijke

Ja ik begrijp zeker wel wat je bedoeld man. Toen ik 2 maanden geleden sinds zo een lange tijd weer die 3 injects met Testo had genomen voelde ik me echt baas! :D

Heerlijk goedje, maarja alles went toch? :o
 
Dit!
Meeste hier trainen dan niet eens meer ;)

Ow en trouwens, 30 ben je zo. Ik spreek uit ervaring. Ook dan heb je nog geen idee of je al aan de TRT wilt of niet hoor. 30 is het nieuwe 20 :D

Met trt is 50 het nieuwe 20.;)
 
Back
Naar boven