XXL Nutrition

TRT 23Jaar

Bezoekers in dit topic

nou.. ik ben dus 23 en voel me 50..:mad:
 
ik ben bijna 20 maar voel me 14 :mad:

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

behalve als ik sochtends uit mn bed moet dan voel ik me 85
 
ik ben hetero en jij bent homo :mad:
 
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo eens eventjes
 
Entschuldigung :windup:
 
Al een keus gemaakt? Je twijfelt al zo lang...kan niet van gear afblijven...stiekem weet je volgens mij best wel dat je continue on wilt zijn echter alleen bang voor mogelijke (negatieve) bijwerkingen die op dit moment nog niet in je toekomst visie passen?
 
Ik ga over een half jaartje proberen om off te gaan maar als dat niet bevalt dan ga ik aan de TRT :p je leeft maar 1x.. Je kan wel kiezen om je kut te voelen met minimaal libido of gewoon 1x per 2 weken een spuitje zetten
 
Ik ga over een half jaartje proberen om off te gaan maar als dat niet bevalt dan ga ik aan de TRT :p je leeft maar 1x.. Je kan wel kiezen om je kut te voelen met minimaal libido of gewoon 1x per 2 weken een spuitje zetten

Wil je nooit kids dan?
 
Wat ik me afvraag: hoeveel van de mensen die aan de TRT gaan blijven dit ook voor altijd doen?
 
Bijna iedereen, anders ga je niet aan de TRT?
 
Bijna iedereen, anders ga je niet aan de TRT?

Is wel nog iets anders... zij krijgen vaak hun TRT medisch voorgeschreven. Ik ben eens benieuwd moest
dit niet zo zijn en je je UG gear in een donker steegje moet gaan halen, omdat de dokter je niets wil
voorschrijven
 
Pro bodybuilders hebben ook kids. Denk je dat die natty zijn ?

Haha nee, je hebt gelijk.. Maar zou denken dat hun betere medische ondersteuning krijgen dus dat het daarom nog wel mogelijk is.
 
Bijna iedereen, anders ga je niet aan de TRT?

Bedoel mensen die eraan beginnen maar later toch inzien dat het toch niet is wat ze willen ivm andere interesse/kinderwens oid.
 
Is wel nog iets anders... zij krijgen vaak hun TRT medisch voorgeschreven. Ik ben eens benieuwd moest dit niet zo zijn en je je UG gear in een donker steegje moet gaan halen, omdat de dokter je niets wil voorschrijven

Haal jij je AAS in een donker steegje? Welke straat?
 
Bedoel mensen die eraan beginnen maar later toch inzien dat het toch niet is wat ze willen ivm andere interesse/kinderwens oid.

Dan hadden ze er in de eerste niet aan moeten beginnen. Beter is het, lijkt mij, om al kinderen te hebben, waardoor de stap al een stuk logischer is om te maken. Hoef je je ook niet meer druk te maken dat je er eentje "ongewenst" zwanger maakt.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

:roflol: figure of speech :roflol: ik vind al jaren geen aas meer :(

Ik zoek ook vaak, maar het enige wat ik vind is een paar euro hier en daar :D
 
2x per week 500iu hcg zorgt toch dat je vruchtbaar blijft? en ik heb zeker 2 jaar nodig om te herstellen.. tijd is kostbaar
 
Back
Naar boven