Fitness Seller

TRT 23Jaar

Bezoekers in dit topic

2x per week 500iu hcg zorgt toch dat je vruchtbaar blijft? en ik heb zeker 2 jaar nodig om te herstellen.. tijd is kostbaar

Dat is ook zo. 'T zijn alleen wel weer extra kosten.
 
30 euro per maand ongeveer

Sommigen kopen een preworkout, andere kopen hun HCG ;-)

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Maar wil graag ook wat meer informatie over de vruchtbaarheid icm 2x500IU hcg
 
Sommigen kopen een preworkout, andere kopen hun HCG ;-)

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Maar wil graag ook wat meer informatie over de vruchtbaarheid icm 2x500IU hcg

Zijn een miljoen topics over waarvan een aantal onderbouwd door o.a BigCat die er toch aardig verstand van heeft. Als je je zaakie werkend houdt hoef je met een klein beetje geluk niet eens van TRT af door de HCG. HCG er niet direct bij pakken kan ook prima alleen kost 't dan wat meer moeite ( lees hogere dosissen HCG in kortere tijd ) om weer vruchtbaar te worden. Schijnt dat er nauwelijks kans is dat je helemaal 100% onomkeerbaar onvruchtbaar wordt.
 
Zijn een miljoen topics over waarvan een aantal onderbouwd door o.a BigCat die er toch aardig verstand van heeft. Als je je zaakie werkend houdt hoef je met een klein beetje geluk niet eens van TRT af door de HCG. HCG er niet direct bij pakken kan ook prima alleen kost 't dan wat meer moeite ( lees hogere dosissen HCG in kortere tijd ) om weer vruchtbaar te worden. Schijnt dat er nauwelijks kans is dat je helemaal 100% onomkeerbaar onvruchtbaar wordt.

stel dat je een paar jaren on bent geweest,hoelang moet je dan hcg gebruiken om vruchtbaar te worden ?
En kan je tijdens het on zijn niet vruchtbaar zijn dan , zijn toch genoeg profs die een kind krijgen tijdens het cyclen?
 
stel dat je een paar jaren on bent geweest,hoelang moet je dan hcg gebruiken om vruchtbaar te worden ?
En kan je tijdens het on zijn niet vruchtbaar zijn dan , zijn toch genoeg profs die een kind krijgen tijdens het cyclen?

Zal van je zelf afhangen dat 1e, maar een aantal maanden kun je er wel voor uittrekken bij mijn weten. In die tijd gewoon rustig TRT doorzetten.

Dat 2e klopt ook, je blijft gewoon vruchtbaar voor zover ik weet als je HCG bij blijft pakken. En sommige hebben genetisch net wat meer geluk dan anderen uiteraard.
 
Zal van je zelf afhangen dat 1e, maar een aantal maanden kun je er wel voor uittrekken bij mijn weten. In die tijd gewoon rustig TRT doorzetten.

Ow joh, je kan dan gewoon die TRT doorzetten? Ik dacht dat je eerst helemaal off moest gaan. Dan zou het eerder een keuze worden of je er problemen mee hebt om met kleine ballen te lopen, dat je daarom de HCG mee laat lopen de gehele tijd.
 
Dat is ook zo. 'T zijn alleen wel weer extra kosten.

om nog maar over de kosten van die kinderen zelf te zwijgen, kan je beter je zuurverdiende centjes aan degelijke pharma HGH uitgeven.
 
kakluiers verschonen
om de maand naar school omdat je zoontje in de problemen zit
rechtzaken bijwonen omdat je zoontje in de problemen zit

Kakluiers verschonen
puberend dochtertje dat het nergens mee eens is.
Rechtzaken bijwonen omdat je mocros in elkaar gepetst hebt omdat ze je dochter hebben betast tegen haar wil (of met haar toestemming, all the same)

gezellig die kinderen :thumb:
 
kakluiers verschonen
om de maand naar school omdat je zoontje in de problemen zit
rechtzaken bijwonen omdat je zoontje in de problemen zit

Kakluiers verschonen
puberend dochtertje dat het nergens mee eens is.
Rechtzaken bijwonen omdat je mocros in elkaar gepetst hebt omdat ze je dochter hebben betast tegen haar wil (of met haar toestemming, all the same)

gezellig die kinderen :thumb:
Leuke genen heb jij als je zulke kinderen krijgt :roflol:
Anyway, kinderen, not even once.
 
kakluiers verschonen
om de maand naar school omdat je zoontje in de problemen zit
rechtzaken bijwonen omdat je zoontje in de problemen zit

Kakluiers verschonen
puberend dochtertje dat het nergens mee eens is.
Rechtzaken bijwonen omdat je mocros in elkaar gepetst hebt omdat ze je dochter hebben betast tegen haar wil (of met haar toestemming, all the same)

gezellig die kinderen :thumb:

Meen me te herinneren dat jij ook een meisje hebt toch? Als die ventjes jou gestalte zien denk ik dat ze wel twee keer nadenken voor ze iets bij je dochter flikken.

En de mijne gaat misschien op karate, als ze t leuk vindt tenminste, dan kan ze ze zelf een pets verkopen.
 
Kun je op de hcg je vruchtbaarheid laten testen?

Ow joh, je kan dan gewoon die TRT doorzetten? Ik dacht dat je eerst helemaal off moest gaan. Dan zou het eerder een keuze worden of je er problemen mee hebt om met kleine ballen te lopen, dat je daarom de HCG mee laat lopen de gehele tijd.

Van hcg krimpen je ballen toch juist niet? Ze krimpen toch pas in als je met de hcg stopt door de test?

kakluiers verschonen
om de maand naar school omdat je zoontje in de problemen zit
rechtzaken bijwonen omdat je zoontje in de problemen zit

Kakluiers verschonen
puberend dochtertje dat het nergens mee eens is.
Rechtzaken bijwonen omdat je mocros in elkaar gepetst hebt omdat ze je dochter hebben betast tegen haar wil (of met haar toestemming, all the same)

gezellig die kinderen :thumb:

Die reacties van jou altijd :roflol:


Heeft iemand dit al eens gelezen?

http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html
 
kakluiers verschonen
om de maand naar school omdat je zoontje in de problemen zit
rechtzaken bijwonen omdat je zoontje in de problemen zit

Kakluiers verschonen
puberend dochtertje dat het nergens mee eens is.
Rechtzaken bijwonen omdat je mocros in elkaar gepetst hebt omdat ze je dochter hebben betast tegen haar wil (of met haar toestemming, all the same)

gezellig die kinderen :thumb:

gelukkig heb ik geen dochter ... en tjah boyz gonna be boyz
net als mij vroeger dus ... :p hoort erbij
 
Van hcg krimpen je ballen toch juist niet? Ze krimpen toch pas in als je met de hcg stopt door de test?
Ja precies, maar omdat je eventueel toch nog hcg kan beginnen te zetten terwijl je al op TRT zit, zou je er vanaf het begin al voor kunnen kiezen om het niet te zetten, omdat je toch niet perse OFF hoeft te gaan om het weer mee te laten lopen.
 
Kun je op de hcg je vruchtbaarheid laten testen? Van hcg krimpen je ballen toch juist niet? Ze krimpen toch pas in als je met de hcg stopt door de test? Die reacties van jou altijd :roflol: Heeft iemand dit al eens gelezen? http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html

raak er ook niet wijs uit allemaal,mss dat Bigcat dit eens tegoei kan/wil uitleggen?

Hoe doen al die profs dat dan,zijn er genoeg die een kind kregen tijdens het kuren ?
 
Gewoon eens zoeken. 1000 keer uitgelegd dat HCG NA je kuur niet zo goed is, vandaar dat je het ook tijdens pakt. Ook BigCat en GetXXL hebben hier hele artikels over gepost.
 
Back
Naar boven