AndroidHealthClinic

Trt advies gevraagd!

Bezoekers in dit topic

Ja geloof ik wel zelf inderdaad.
Hardstikke leuk, aas heeft mij veel gebracht.
Maar uit eigen ervaring en ik denk dat we elkaar niet voor de gek moeten houden, na enige tijd ben je gewoon (tijdelijk) onvruchtbaar. Gelukkig hersteld het wel weer maar dat duurt lang.
 
Hardstikke leuk, aas heeft mij veel gebracht.
Maar uit eigen ervaring en ik denk dat we elkaar niet voor de gek moeten houden, na enige tijd ben je gewoon (tijdelijk) onvruchtbaar. Gelukkig hersteld het wel weer maar dat duurt lang.
Grote onzin. Natuurlijk kan dat voorkomen, maar is per persoon verschillend. Als dat bij jou het geval is heb je gewoon pech of doe je iets fout.
Ken genoeg mensen uit mijn omgeving en andere fora (want ik neem DBB totaal niet serieus) die flink kuren, sommigen al jaren, en gewoon iemand zwanger maken.
Mocht dat niet lukken, kunnen velen het zelfs zonder off te gaan oplossen door een hCG/HMG protocol. Dan heb je nog altijd mensen die wel off moeten en ook weer mensen die nooit vruchtbaar zijn geweest wat het weer moeilijker maakt.
 
Grote onzin. Natuurlijk kan dat voorkomen, maar is per persoon verschillend. Als dat bij jou het geval is heb je gewoon pech of doe je iets fout.
Ken genoeg mensen uit mijn omgeving en andere fora (want ik neem DBB totaal niet serieus) die flink kuren, sommigen al jaren, en gewoon iemand zwanger maken.
Mocht dat niet lukken, kunnen velen het zelfs zonder off te gaan oplossen door een hCG/HMG protocol. Dan heb je nog altijd mensen die wel off moeten en ook weer mensen die nooit vruchtbaar zijn geweest wat het weer moeilijker maakt.

Okee dus eigenlijk onderdrukt AAS helemaal niet je spermaproductie?
Okee mensen de literatuur kan overboord!
 
Okee dus eigenlijk onderdrukt AAS helemaal niet je spermaproductie?
Okee mensen de literatuur kan overboord!
Nooit gezegd.

Discussie met jou werkt niet, doei.
 
Okee dus eigenlijk onderdrukt AAS helemaal niet je spermaproductie?
Okee mensen de literatuur kan overboord!

Hoe verklaar jij dan dat het sommigen wel lukt om iemand zwanger te maken?

Tenzij ze zwanger is geraakt door iemand anders :D

Ik dacht dat flex wheeler toen ie on was zn vriendin/vrouw/iemand zwanger heeft gemaakt.

Ik zeg wel alleen maar wat ik gelezen heb. Heb er zelf geen ervaring mee.


Kunnen/zullen wel uitzonderingen zijn natuurlijk. Maar jij stelt dat het helemaal niet kan.
 
Hoe verklaar jij dan dat het sommigen wel lukt om iemand zwanger te maken?

Tenzij ze zwanger is geraakt door iemand anders :D

Ik dacht dat flex wheeler toen ie on was zn vriendin/vrouw/iemand zwanger heeft gemaakt.

Ik zeg wel alleen maar wat ik gelezen heb. Heb er zelf geen ervaring mee.


Kunnen/zullen wel uitzonderingen zijn natuurlijk. Maar jij stelt dat het helemaal niet kan.
Hij heeft wat gehoord/gelezen of bij zichzelf gezien en denkt dat het bij iedereen zo is en iedereen meteen onvruchtbaar is na een paar maanden AAS.
Zo zijn er zat voorbeelden, ook onder pro's inderdaad. Ronnie Coleman heeft zelfs 8 kinderen, maar Arie denkt vast dat hij netjes nakuurde en off ging terwijl hij met de Olympia mee deed :)
 
Hij heeft wat gehoord/gelezen of bij zichzelf gezien en denkt dat het bij iedereen zo is en iedereen meteen onvruchtbaar is na een paar maanden AAS.
Zo zijn er zat voorbeelden, ook onder pro's inderdaad. Ronnie Coleman heeft zelfs 8 kinderen, maar Arie denkt vast dat hij netjes nakuurde en off ging terwijl hij met de Olympia mee deed :)
Ik zal jullie iets verklappen jongens, ik "ken" ook iemand en dat is ook een bodybuilder, en dat is niet iets wat ik heb gelezen maar die heeft van tevoren alvast sperma in laten vriezen. Weet je waarom? Omdat hij onvruchtbaar wordt!! Maar goed hou de broscience lekker vol!
 
Ik zal jullie iets verklappen jongens, ik "ken" ook iemand en dat is ook een bodybuilder, en dat is niet iets wat ik heb gelezen maar die heeft van tevoren alvast sperma in laten vriezen. Weet je waarom? Omdat hij onvruchtbaar wordt!! Maar goed hou de broscience lekker vol!

Hou jij de uwe dan ook maar lekker vol.

Jij beweerd dat het bij iedereen zo zal zijn.
 
Hou jij de uwe dan ook maar lekker vol.

Jij beweerd dat het bij iedereen zo zal zijn.
Euhm.. ja dat is wetenschappelijk bewezen,ik wil hier wel wat onderzoeken plaatsen hoor anders.
Dan kan je het eens nalezen.
Kan jij met bewijzen/feiten komen dat mensen niet onvruchtbaar worden op Aas?

Nee alleen maar "ik heb gelezen dit dat"
 
Arie, ik denk dat Jasenko bedoelt dat je vruchtbaar kan blijven tijdens je kuur als je maar genoeg HCG gebruikt om je ballen aan het werk te houden. Hij weet ook dat dit niet het geval zal zijn als je geen HCG neemt. Er is een groot verschil tussen kuren zonder HCG erbij en kuren met HCG erbij.
 
Euhm.. ja dat is wetenschappelijk bewezen,ik wil hier wel wat onderzoeken plaatsen hoor anders.
Dan kan je het eens nalezen.
Kan jij met bewijzen/feiten komen dat mensen niet onvruchtbaar worden op Aas?

Nee alleen maar "ik heb gelezen dit dat"
Maar dit is zonder HCG tijdens het AS gebruik.
 
Arie, ik denk dat Jasenko bedoelt dat je vruchtbaar kan blijven tijdens je kuur als je maar genoeg HCG gebruikt om je ballen aan het werk te houden. Hij weet ook dat dit niet het geval zal zijn als je geen HCG neemt. Er is een groot verschil tussen kuren zonder HCG erbij en kuren met HCG erbij.

Precies, dat is iets anders dan zonder hcg.
 
Ik lijd aan hypogonadaal hypogonadisme type 2 en ben toch papa kunnen worden, zelfs tijdens het zetten van 250mg T enanthaat per 14 dagen, weliswaar wel icm HCG toen we "er aan bezig waren". Mijn vrouw was de eerste maand of de tweede maand al zwanger... en ja: de kleine lijkt héél sterk op mij. ;-)
 
Ben klant bij Dr Hertoghe en tevreden over,
Heb altijd lage Testosteron waarde gehad, wel altijd getraind al 30 jaar.
Nooit "zwaar" geweest, +- 82 Kg en vet tussen de 9 en 14%
Mijn waardes waren laag voor het toedienen van testosteron, nu zit ik in de goede zone 75% van de normale max.
Nu ben ik enkele weken bezig met deze methode, vandaar mijn reactie op deze post-->>
Get 20% Better Results From Testosterone | T Nation
Ga dan ook binnenkort mijn bloedwaarde hierop nazien ,
Ik laat om de 6 maand alles onderzoeken,
Vind dit een goede methode nu,
 
Ben klant bij Dr Hertoghe en tevreden over,
Heb altijd lage Testosteron waarde gehad, wel altijd getraind al 30 jaar.
Nooit "zwaar" geweest, +- 82 Kg en vet tussen de 9 en 14%
Mijn waardes waren laag voor het toedienen van testosteron, nu zit ik in de goede zone 75% van de normale max.
Nu ben ik enkele weken bezig met deze methode, vandaar mijn reactie op deze post-->>
Get 20% Better Results From Testosterone | T Nation
Ga dan ook binnenkort mijn bloedwaarde hierop nazien ,
Ik laat om de 6 maand alles onderzoeken,
Vind dit een goede methode nu,

Zeer interessant. Ik ben erg benieuwd naar je resultaten. Ik ben nu een half jaar onderweg. Intermusculair injecties enanthate. Mijn leven is echt veranderd. Beter liefdes leven en weer positief gestemd. Had ik veel eerder moeten doen
Ga binnenkort mijn waardes testen. Vind de methode die je post wel interessant. Lijkt ook makkelijker. Ik injecteer nu ook al 2x per week.

Ben wel benieuwd naar je cycles? Gebruik je er nog eostrogeen remmers bij?

Zijn er meer mensen die subQ injecteren? Ervaringen welkom.
 
Laatst bewerkt:
zijn er buiten Dr Hertoghe nog andere in Belgie die hun hier mee bezig houden?
 
Zeer interessant. Ik ben erg benieuwd naar je resultaten. Ik ben nu een half jaar onderweg. Intermusculair injecties enanthate. Mijn leven is echt veranderd. Beter liefdes leven en weer positief gestemd. Had ik veel eerder moeten doen
Ga binnenkort mijn waardes testen. Vind de methode die je post wel interessant. Lijkt ook makkelijker. Ik injecteer nu ook al 2x per week.

Ben wel benieuwd naar je cycles? Gebruik je er nog eostrogeen remmers bij?

Zijn er meer mensen die subQ injecteren? Ervaringen welkom.
Beste
Nee gebruik geen oestrogeen remmers bij, deze waarden waren goed volgens dokter,
 
Beste
Nee gebruik geen oestrogeen remmers bij, deze waarden waren goed volgens dokter,

nu donderdag bloedtest bij huisarts, gewoon om te weten verschil waarden met deze manier van injectie,
ik laat het weten zodra ik uitslag heb
 
nu donderdag bloedtest bij huisarts, gewoon om te weten verschil waarden met deze manier van injectie,
ik laat het weten zodra ik uitslag heb
Mijn bloed onderzoek na 7 weken injecties in buik na lezen van uitleg Dr Crisler -->>
Get 20% Better Results From Testosterone | T Nation
Ik gebruikte 1ml=250mg testeron om de 2 weken, nu 2X per week 0.2mg met insuline naaldjes in buik
PSA van 1.49 naar 1.18
Oestrogeen van 43 naar 37
Testeron van 743 naar 1074

waarden voor TRT waren PSA 0.78, Oes 32 en testeron 286

De uitleg van Dr Crisler is dus juist.
 
Back
Naar boven