Fitness Seller

TRT | Afspraak huisarts --> Doorverwijzing. Tips? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja je moet natuurlijk wel een beetje je verstand gebruiken. Maar als je een maandje niets zet ga je ook niet dood ofzo
Je wilt echt niet zonder testosteron in je bloed zitten. Zeker niet als je op vakantie bent.

Je gaat inderdaad niet dood, maar ik stel persoonlijk iets meer eisen aan mijn leven dan of ik wel of niet dood ga.
 
Waarom zou iemand met een normaal testosteronniveau van 16 nmol/l zichzelf TRT gaan toedienen? Daar snap ik de ballen van.
 
Waarom zou iemand met een normaal testosteronniveau van 16 nmol/l zichzelf TRT gaan toedienen? Daar snap ik de ballen van.
Meer gains, meer libido, meer zelfvertrouwen, energie, etc etc. Minder gewrichtspijn en last van slaaptekort. Klinkt aantrekkelijk. Zonder de crash van een kuur.
 
Waarom zou iemand met een normaal testosteronniveau van 16 nmol/l zichzelf TRT gaan toedienen? Daar snap ik de ballen van.
de 16nmol/L is oude uitslag en idd niets mee gedaan zoals in TS staat geschreven.
 
Meer gains, meer libido, meer zelfvertrouwen, energie, etc etc. Minder gewrichtspijn en last van slaaptekort. Klinkt aantrekkelijk. Zonder de crash van een kuur.
Wat een onzin.
Meer gains, harder trainen en beter eten.
Meer libido, Probeer eens een andere vrouw.
Meer zelfvertrouwen, ga succes ervaring opdoen. Probeer eens iets nieuws.
Slaaptekort, slaap langer, werk korter of minder je schermtijd.
Hoef je niet te prikken en ook niet meer langs de huisarts en dat soort geneuzel.
 
Wat een onzin.
Meer gains, harder trainen en beter eten.
Meer libido, Probeer eens een andere vrouw.
Meer zelfvertrouwen, ga succes ervaring opdoen. Probeer eens iets nieuws.
Slaaptekort, slaap langer, werk korter of minder je schermtijd.
Hoef je niet te prikken en ook niet meer langs de huisarts en dat soort geneuzel.
Ja natuurlijk klopt daar wat je zegt. Ik zeg maar dat het aantrekkelijk lijkt daar toch allemaal een beetje extra van te krijgen.
 
Meer gains, meer libido, meer zelfvertrouwen, energie, etc etc. Minder gewrichtspijn en last van slaaptekort. Klinkt aantrekkelijk. Zonder de crash van een kuur.
Ga je er ook nog van vliegen? Of welke magische krachten heeft het allemaal nog meer.
 
Back
Naar boven