AndroidHealthClinic

TRT, bloed onderzoek, waar beginnen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel duizend keer wil je nog dat dat gezegd wordt?

Tot iemand zegt dat hij trt nodig heeft want dat is blijkbaar gemakkelijker op te lossen dan werken aan een depressie :roflol:
 
Tot iemand zegt dat hij trt nodig heeft want dat is blijkbaar gemakkelijker op te lossen dan werken aan een depressie :roflol:

Het spreekt voor zich dat het niet makkelijk is om op te lossen. Aangezien therapie niet voor mij werkt probeer ik het elders te zoeken. Volgens mij een logisch gevolg.

Had overigens gehoopt dat men hier naast bodybuilding ook de nodige kennis zou hebben omtrent endocrinologie. Dat hier enkel geadviseerd wordt a.d.h.v. mijn TT roept toch vraagtekens bij mij op. Mijn FT is in, vooral in verhouding tot TT, wel aan de zeer lage kant. Daarnaast functioneert de ene persoon prima op een waarde die dichtbij de ondergrens zit, terwijl een ander best problemen kan ervaren op diezelfde waarde. Zo zwart-wit is het niet jongens!

Wat mij betreft mag 'ie dicht.
 
Had overigens gehoopt dat men hier naast bodybuilding ook de nodige kennis zou hebben omtrent endocrinologie. .

Galen heeft gereageerd in je topic. Hoeveel meer kennis over endocrinologie had je gewenst?
 
Op aanvraag op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven