MuscleMeat

TRT dokter in België (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hallo misschien ben je ondertussen al geholpen of misch ben je nog op zoek , ik heb 2 jaar moeten zoeken tegen ik werd geholpen ! Ik vindt dit heel erg dat ze zo moeilijk doen maar als je een transgender bent dan is het geen probleem die worden de beste kwaliteit voorgeschreven en opgevolgd en terugbetaald !??? Omdat ze zot zijn mogen ze dat maar wij die het gebruiken om er goed uit te zien dat kan niet e haha omgekeerde wereld ! Je moet dus een afspraak maken bij de endocrinoloog en het slachtoffer en zeggen dat je verkeerd verkeerd was en hulp nodig heeft dat hij u wilt helpen ... zo werd ik geholpen dokter gaan u niet helpen zelf sta je onder u waarden en omdat je er gespierd uitziet geven ze het niet ,tegenwoordig is ook iedereen dokter de goeie zijn moeilijk te vinden succes makker
Welke endocrinoloog heeft je hierbij geholpen, als ik vragen mag?
 
Dan ga je naar een dokter in NL en dik je het nog meer aan en ga je super zielig doen dan krijg je het wel voor elkaar.
Ik denk dat je in Belgie meer dokters hebt dan in NL die je testosteron gaan voorschrijven indien je waardes te laag zijn. Een waarde van 12 nmol/l is natuurlijk een normale waarde en dan zal je al eerder een anti-aging dokter nodig hebben. Die dokters gaan wel het totaalplaatje bekijken en zich meer focussen op vrije testosteron en omzetting naar DHT, enz...
 
Ik denk dat je in Belgie meer dokters hebt dan in NL die je testosteron gaan voorschrijven indien je waardes te laag zijn. Een waarde van 12 nmol/l is natuurlijk een normale waarde en dan zal je al eerder een anti-aging dokter nodig hebben. Die dokters gaan wel het totaalplaatje bekijken en zich meer focussen op vrije testosteron en omzetting naar DHT, enz...
Sommige labs hanteren 12nmol/L als onderwaarde, en niet 8.6nmol/L. Ja, in Nederland schommelt het met referentiewaarden, en is dat niet landelijk gelijk getrokken.
(waarom je een bericht van 6 maand oud kickt vat ik ff niet)
 
Back
Naar boven