XXL Nutrition

TRT dokter in België (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In België is het verboden om dergelijke "medicijnen" in je bezit te hebben. Ik denk nu niet dat ze TRT kunnen zien op een dopingtest in de gym maar toch..

Het verkopen is verboden het bezitten niet.
Geloof me 😅
 
Jawel hoor, zonder voorschrift ga je nog steeds de giga boete krijgen en 2-3jaar gym/ competitie verbod.
Ja? Ik dacht dat met de normale testen ze kijken naar testosterone/epitestosterone verhouding en dat je hier met TRT nog onder de threshhold valt. Maar heb eigenlijk geen idee hoe gesofisticeerd de urinetesten zijn dat ze in gyms uitvoeren.
 
Ja? Ik dacht dat met de normale testen ze kijken naar testosterone/epitestosterone verhouding en dat je hier met TRT nog onder de threshhold valt. Maar heb eigenlijk geen idee hoe gesofisticeerd de urinetesten zijn dat ze in gyms uitvoeren.
Ik dacht dat ze bepaalde metabolieten opsporen.
Die test die jij beschrijft gebruiken ze zeker op hoog niveau maar geen idee of ze deze bij random gym controles gebruiken, even vragen aan Galen
 
Wat is trouwens de reden dat ze zo streng zijn in België met AAS? Zijn er in het verleden veel problemen geweest?
 
Ik dacht dat ze bepaalde metabolieten opsporen.
Die test die jij beschrijft gebruiken ze zeker op hoog niveau maar geen idee of ze deze bij random gym controles gebruiken, even vragen aan Galen
Ja, maar aangezien testosteron bio-identical is (het komt natuurlijk voor in je lichaam) is dat veel moeilijker om op te sporen dan bijvoorbeeld anavar ofzo. Dan moeten ze echt al gesofisticeerde apparatuur gebruiken (IRMS) om uit te zoeken of het gaat om lichaamseigen testosteron of synthetische testosteron, denk ik. Vandaar is het makkelijker om eerst naar de hoeveelheid testosteron te kijken.
 
Ja, maar aangezien testosteron bio-identical is (het komt natuurlijk voor in je lichaam) is dat veel moeilijker om op te sporen dan bijvoorbeeld anavar ofzo. Dan moeten ze echt al gesofisticeerde apparatuur gebruiken (IRMS) om uit te zoeken of het gaat om lichaamseigen testosteron of synthetische testosteron, denk ik. Vandaar is het makkelijker om eerst naar de hoeveelheid testosteron te kijken.
Klinkt logisch in het geval van testosteron idd. Mocht het zo gaan, dan zit je nog safe met het op eigen houtje gebruiken van trt. Toch als het op dopingcontroles aankomt.
 
Wat is trouwens de reden dat ze zo streng zijn in België met AAS? Zijn er in het verleden veel problemen geweest?
Geen idee. Het schuift natuurlijk wel goed, ze pikken er de buffste uit, meende dat 1/3 of 4 positief test, die moeten dan een boete van 2k+ betalen :o
 
Ja? Ik dacht dat met de normale testen ze kijken naar testosterone/epitestosterone verhouding en dat je hier met TRT nog onder de threshhold valt. Maar heb eigenlijk geen idee hoe gesofisticeerd de urinetesten zijn dat ze in gyms uitvoeren.
Nee, die ratio stijgt aanzienlijk natuurlijk omdat je eigen aanmaak wordt onderdrukt.
 
Geen idee. Het schuift natuurlijk wel goed, ze pikken er de buffste uit, meende dat 1/3 of 4 positief test, die moeten dan een boete van 2k+ betalen :o
En dat is ook gewoon legaal? Persoonlijk vind ik het nogal ver gaan. Zolang je geen competitie doet en de boel flasht wtf boeit het dan wat je gebruikt.
 
Nee, die ratio stijgt aanzienlijk natuurlijk omdat je eigen aanmaak wordt onderdrukt.
Volgens WADA is de treshold voor T/E 4:1 voor een positieve test. Ik denk dat je hier onder kan blijven met TRT niet?

It has been shown that exogenous administration of testosterone does not affect levels of epitestosterone in the body. As a result, tests to determine the ratio of testosterone to epitestosterone in urine are used to find athletes who are doping.[5] A study of Australian athletes found that the mean T/E ratio in the study was 1.15:1.[6] Another study found that the max T/E ratio for the 95th percentile of athletes was 3.71:1, and the max T/E ratio for the 99th percentile was 5.25:1.
 
Volgens WADA is de treshold voor T/E 4:1 voor een positieve test. Ik denk dat je hier onder kan blijven met TRT niet?

It has been shown that exogenous administration of testosterone does not affect levels of epitestosterone in the body. As a result, tests to determine the ratio of testosterone to epitestosterone in urine are used to find athletes who are doping.[5] A study of Australian athletes found that the mean T/E ratio in the study was 1.15:1.[6] Another study found that the max T/E ratio for the 95th percentile of athletes was 3.71:1, and the max T/E ratio for the 99th percentile was 5.25:1.
Nee, wat daar staat klopt niet. De exogene toediening van testosteron verlaagt de synthese van epitestosteron en doet dat heel sterk (net zoals dat het de eigen aanmaak van testosteron onderdrukt). Zie bijv.: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9308789/

De ratio stijgt dus aanzienlijk bij TRT.
 
is wel niet echt optimaal natuurlijk. Ik zou direct verschijnselen krijgen van hormonale imbalans zoals acne etc
Dan ga je naar een dokter in NL en dik je het nog meer aan en ga je super zielig doen dan krijg je het wel voor elkaar.
 
Gaat het echt zo makkelijk in Nederland?
Ik ken iemand die heeft gebruikt zonder research. Daarna voelde hij zich kut test gedaan low on test en krijgt nu trt 🤣🤣🤣🤣. Dus ja als je waardes maar laag genoeg zijn?
 
Is eigenlijk erg dat je al de test waardes van een 100-jarige moet hebben om geholpen te worden hier. Heb je dan meerdere dokters geprobeerd?
door het stigma wat op AAs ligt en de mogelijke fysieke gevolgen zijn ze in europa een stuk voorzichtiger , dan in de us in de us had je 200mg test p week gekregen en waarschijnlijk een 20 tal mg annavar ( want amerikaanse klinieken houden van geld ) . trt is een flinke stap . al zit je onderaan in de normale range zit je nog steeds in de normale range
 
Back
Naar boven