AndroidHealthClinic

TRT dokters in Belgie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riven20

Novice
Lid geworden
25 jun 2015
Berichten
5
Waardering
0
Ik ben 26 en mijn testosteron waardes zijn veel te laag. De dokters in Belgie kennen er precies niks van, er is geen enkele die mij wekelijkse injecties wil geven.

Ik heb er alles al over gelezen, wekelijkse of zelfse injecties om de 2 weken zijn optimaal.
HCG nemen, arimidix als mijn estradiol te hoog is, bloed doneren als hematocriet te hoog is enz....

Het enige wat ik nog nodig heb is een dokter die dit wilt voorschrijven.

Heeft er iemand ervaring met goede dokters in Belgie die er iets van kennen?

Ik ga straks zeker eens bellen bij Dokter Hertoghe. Kan iemand mij ervaringen geven bij deze persoon? Kan ik nog ergens anders terecht?
 
Laatst bewerkt:
Dr Hertoghe is duur. Tien jaar geleden was een consultatie al 150 euro en een bloedafname ook 150 euro en dat om de drie maanden. Zal dus nu wel weer wat duurder geworden zijn.

Wat zijn je waardes dan? Als ze echt laag zijn, zijn er wel degelijk andrologen die je gaan helpen. En wat zeiden die dokters over je stuurhormonen LH en FSH?
 
T waardes waren 157 en 350. Uroloog vond dat normale waardes, mja als je dezelfde testosteron hebt als een 80 jarige op je 26ste, vind ik dit niet echt normaal.
LH, FSH waren hoog, waarschijnlijk omdat ik een teelbal mis.

En vind 200-300 euro om de 3 maanden trouwens niet echt veel als dit betekent dat ik terug normaal kan functioneren. Hoe het nu is kan echt niet meer. ik ben constant moe, heb geen enkele energie, geen libido, geen concentratie enz. Heb dit allemaal aan hem uitgelegd maar hij moest er niets van weten.
 
Ik heb volgende week al een afspraak bij Dr Hertoghe. Er was nog een plaats vrij. Geluk dat de beste TRT dokter van Europa in Belgie woont.
 
Back
Naar boven